استدلال وزارت دفاع از افزایش حملات خودی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۶/۸/۱۷ کد خبر: 141255 منبع: پرینت

افزایش حملات خودی ناشی از ناراحتی های روانی سربازان می باشد.

محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع در خصوص گزارش سیگار مبنی بر افزایش حملات خودی در بین نیروهای امنیتی به جمهور گفته است که نگرانی‌هایی که از گذشته مبنی بر نفوذ استخبارات منطقه، گروه های تروریستی و گروه های مافیایی در درون ارتش افغانستان وجود داشت هم اکنون به کلی مرفوع شده است.

وی درخصوص نگرانی سیگار از افزایش حملات خودی در ارتش بیان کرده است که این حملات ناشی از ناراحتی های روانی سربازان می‌باشد که هم اکنون تدابیرِ برای رفع این ناراحتی‌ها نیز مدنظر گرفته شده است.

معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی همچنین خاطر نشان ساخت که تدابیری ماننند دخیل شدن استخبارات در بخش‌های مختلف ارتش، بایومتریک دقیق سربازان و اخذ تضمین‌های قوی در مرحله جذب سربازان از جمله برنامه‌هایی هستند که برای جلوگیری از نفوذهای احتمالی و بروز حملات خودی در درون ارتش روی دست گرفته شده است.

گفتنی است که سیگار در گزارش تازه خود آورد که در جریان 8 ماه گذشته 60 حملات خودی در بین نیروها صورت گرفته است که 56 مورد آن میان نیروهای افغانستانی و در 4 مورد آن نیروهای خارجی هدف قرار گرفته اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گزارش سیگار
وزارت دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   اکر راست میگی از این 60 مورد فقط یک مورد را مستند نشان بره که همله کننده پیش از حمله تحت درمان روانی قرار داشته؟
گذشته ها به کنار. از همین شصت حمله حد افل یک مورد را نشان بده که به گونه مسلکی و با اشتراک همه جوانب ذبدخل در حکومت قضیه بررسی شده باشد و منتج به یک نتیجه همه قبول شده باشد.
اخر کلام. از کجا دانستی که ریشه مشکل روانی است؟ کدام تحقیق کدام بررسی؟
شما ها دولت احمدری کمونست را هم سقوط دادید و از احمدزی امپریالست را هم سقوط میدهید.

>>>   چه جالب ، یعنی همه سربازان از نگاهی روحی روانی همه دیوانه اند ؟، که حتی دوست و دشمن رو نمی تواتد تشخیص داد؟ احتمالا دولت همه اشخاص روانی رو به سربازی می گیرد تا بتونه نیروی های خودی رو همه روزه از صحنه حیات دور کند تا نیروی نفوذی راحت بتونه پدر همه رو در آورد ، اینه دیگه واقعیت ، خدا به داد مردم برسد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است