ترامپ فردی متزلزل و فاقد اعتماد به نفس است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۶/۸/۱۸ کد خبر: 141281 منبع: پرینت

نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا با انتقاد از پیام توئیتری ترامپ به مناسبت نخستین سالگرد پیروزی اش در انتخابات، وی را «به لحاظ احساسی فردی متزلزل و نامطمئن» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، «جودی چو» نماینده دموکرات از ایالت کالیفرنیا در کنگره آمریکا با انتقاد از پیام توئیتری «دونالد ترامپ» به مناسبت نخستین سالگرد پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، وی را «به لحاظ احساسی فردی متزلزل و فاقد اعتماد به نفس» خواند.

جودی چو در یک پیام توئیتری نوشت: «حتی امکان تایپ ۲۸۰ حرف در توییتر و دکترای من در روانشناسی برای تشریح کامل این موضوع که رئیس جمهور کشورمان تا چه اندازه به لحاظ احساسی فردی متزلزل و فاقد اعتماد به نفس است، کافی نیست».

گفتنی است که ترامپ در یک پیام توئیتری جدید به همراه عکسی از خود و مشاورانش نوشت: «تبریک به میلیونها نفری که یک پیروزی بزرگ را در کسب آرای الکترال (۳۰۴ در برابر ۲۲۷) برای ما رقم زدند.».

البته این نخستین باری نیست که منتقدان ترامپ را فردی «متزلزل و فاقد اعتماد به نفس» می دانند. «برایان فالون» دستیار پیشین «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا نیز اوایل سال میلادی جاری گفت که ترامپ «در مورد پیروزی خود بسیار نامطمئن و مضطرب است».

افزون بر این، هیأت تحریریه روزنامه وال استریت ژورنال نیز لاف زنی ترامپ در خصوص جمعیت حاضر در مراسم تحلیف خود را ناشی از «احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس» وی دانست.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
نماینده دموکرات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است