نبیل: صف اقلیت خاین را جدا کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141337 منبع: پرینت

راه نجات از بحران‌هاى خطرناک فعلى جدا ساختن صف اکثریت وطن دوست از اقلیت خایین است.

رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی کشور در واکنش به اظهارات حکمتیار که جنگ کشور را قومی خوانده گفته است که یک شب بیدارخوابى سربازان و مدافعان وطن را در راه دفاع از ارزش‌هاى اسلامى و ملى کشور برتر می‌دانم نسبت به تمام عمر بیهوده آنهایی‌که در راه کشتن مردم و تخریب کشور ایستاده‌اند، ولو به هر قوم و تبارى که تعلق دارند.

نبیل افزوده است که صف‌بندى‌هاى قومى، خودخواهى‌هاى تنظیمى، اکثریت و اقلیت ساختن مردم و ایجاد فاصله‌ها بین مردم کشور راه نجات کشور از بحران فعلى نیست. بلکه راه نجات از بحران‌هاى خطرناک فعلى جدا ساختن صف اکثریت وطندوست از اقلیت خایین است.

گفتنی است که رهبر حزب اسلامی در سخنانی جنگ کنونی در شمال کشور را جنگ دولت با مخالفان مسلح نه، بلکه جنگ قومی گفته بود که یک گروه مشخص با استفاده از امکانات و قدرت دولت، مخالفان قومی و سیاسی شان را سرکوب می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   جنگفتم تمام افغانستان جایی، لیکن صرف در بعضی نقاط شمال گفته های او درست است.

>>>   جناب محترم درشمال پشتون ها را درخانه ها وزمینهای شان نمیماند خبرهستی یانی واین که کی است توپیدایش کو

>>>   فرموده اقای نبیل که گفته صف اکثریت وطندوست از اقلیت خاین جدا گردد و این را راه حل مشکل کنونی دانستاهکاملا من موافق با ان هستم و گلبیدین حکمتیار از روزیکه از دفتر ای اس ای پاکستان بنام مصالحه به افغانستان فرستاده شدهاز اولین قدم پای شوم اش در کشور ما سخنان چرکین تکراری گذشته اش را فراموش نکرده و کوشیده و میکوشد که یکی از هدف های ای اس ای را تحقق و عملی کند به اشکال گوناکون مسایل قومی را در سخنان اش در محافل و مجالس بالا کرده و وقتیکه دیده واکنش های بیشتر به این حرف هایش بالا گرفته با دیده درایی و سیاه رویی از سخنانش انکار کرده و حرفهای خودرا تعریف شده از طریق رسانه ها گفته حکمتیار یک شخص بی خاصیت بی مقدار خاین جاسوس و دشمن این خاک و ملت است و طرفدار پاکستان بگفته حمیدگل ریس ای اس ای که در زمان حیاتش گلبیدین را اصیل پاکستانی و دلسوز به پاکستان گفته بود حرف ان کاملا واقعیت و بجا بوده .

>>>   جدا ساختن اکثریت وطندوست از اقلیت خاین در شرایط کنونی بهترین شکل مبارزه طبقاتی است که تمام مردم افغانستان آنرا تایید میکنند. رهبران دزد بار و بستره تانرا بسته کنید!!!!

>>>   بيشك نبيل جان، بالكل درست گفتي، اما متوجه كفتار پير باشيد، اكثر قتل ها و ترور ها از طرف همين مظلوم پشتون صورت ميگيرد، ولي نام طالب و داعش بد ميشود.

>>>   حکمتیار معتاد به آدم کشی و اختلاف افکنی است و نمی تواند دست از این اعتیاد بکشد. او در طول عور خود مایه بدبختی و تفرقه افکنی بوده است. او مایه شرم قوم پشتون شده و پشتونهای با غیرت باید از این انسان جاهل و نادان بیزاری بجویند.

>>>   امپراطوری خشم با این گفتار آقای نبیل موافق میباشد اما نظردهنده که درمورد کندزفرموده اشتباه میکند چنین نیست درزمان حکمروای کرزی ازتما مجاهدین سلاح های شان جمع آوری شد اما ازنزد قبیله های پشتون سلاح های شان جمع آوری نشد باید از کرزی خائین علتش پرسیده شود؟ مردم پشتون ما درچندین دهه ها همیشه خودمختارزندگی کرده اند به زندگی قانونی عادت ندارند به حمله ورشدن غصب نمودن عادت کرده انداز اینرو مردم قبیله ناقلین که درکندز استند بازهم به خودخواهی ادامه دادند، درزمان طالبان که ISI سرمایه گذاری زیادی درکندز کرده بود آهسته آهسته مردم سلاح دار کندز که از اقوام پشتون استند آنهارا تشویق به تهاجم کرد آهسته آهسته حتی کندز را به سقوط مواجه ساخت وبسیار حرف های دیگر که وقت شما را فعلا نمی گیرم.
بااحترام
امپراطوری خشم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است