نیازی: حکمتیار دندان پاکستان را تیز می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۶/۸/۲۱ کد خبر: 141388 منبع: پرینت

سیاسیون شکست خورده ای که جنگ نیروهای امنیتی در برابر تروریزم را قومی می دانند بدانند که ارزش های مردم را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالولی نیازی، نماینده مردم بدخشان در مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 20 عقرب 96 این مجلس در واکنش به اظهارات حکمتیار مبنی بر قومی خواندن جنگ افغانستان گفت: صحبت های حکمتیار ناجوانمردانه است؛ جامعه جهانی را به تشویش می اندازد و دندان پاکستان را در برابر افغانستان تیز تر می سازد.

نیازی تصریح کرد: عنوان کردن جنگ افغانستان بشکل قومی جفا به حق مردمی است که در برابر تروریزم بین المللی قربانی می دهند. سیاسیون شکست خورده ای که جنگ نیروهای امنیتی در برابر تروریزم را قومی می دانند بدانند که ارزش های مردم را زیر پا گذاشته اند.

وی افزود: حکمتیار نباید تلاش کند با اظهارات غیر مسوولانه خود، افغانستان را به دهه 90 (اوج جنگ های داخلی در کشور) برگرداند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
جنگ قومی
نظرات بینندگان:

>>>   حکمتیار جتګ را قومی نمیسازد ولی انعده. ...ها که حالا که از این نقطه استفاده میکند وبه نام بدی حکمتیار شروع نموده هیچ جای را نخواهد ګرفت و محبوبیت حکمتیار دوچند خواهد شد همه مردم این لندغر های دوس را میشناسند که حتا در بعضی اوقات از زنهای خود در مقابل چوکی استفاده میکند

>>>   بلی حکمتیار بسیار محبوبیت دارد و شاید دو چند هم شود البته در بین کرنکار ها نه مردم وطنم.

>>>   حكمتيار و بي عقلي آن براي همه جهان و خصوصاً أفراد متعلق به نهضت اسلامي كشور به شمول حزبي هاي خودش معلوم است، اين شخص خودش در أوائل مبارزاتش بيان ميكرد كه من ابتداء علاقمند حزب خلق بودم، ولي بعد ها دانستم كه اسلام راه حق است، هيچ زمان به حق تن نميدهد، تعداد زياد نهضتي هاي فهميده تَر از خودش را توسط اي اس اي ترور نموده، در ابتداي انقلاب ايران پيرو خط امام شده بود، ولي در اين أواخر با پول سعودي مخالف ايران و تشيع شده است، در دوران جهاد هزاران افسران نظامي را بنام كودتا هاي ناكام و پلان هاي نا سنجش نظامي اش توسط خلق و پرچم بقتل. سانده است، اعمال زشتش بعد از پيروزي مجاهدين تا حال براي همه ملت معلوم است، غلام غلام بودنش هم اشكارا است. اين شخص مريض رواني است.

>>>   گلبدین راکتیار ای جاسوس سابقه دار و معلوم الحال ای اس ای پاکستان با قومی خواندن این جنگ میخواهد که بار مسولیت جنگ کشور ما که بر دوش پاکستان است از شانه پاکستان بردارد و بردوش مردم افغانستان بیندازد همینکه جنرال حمید گل ریس سابق ای اس ای در سخنانش گفته بود که گلبدین از مه کرده اصیل پاکستانی و ترقی خواه پاکستان است کاملا درست گفته بود گلبدین راکتیار از رورزیکه بکابل بعد از بیشتر سی سال کشت و خون برگشتانده شده نفاق افگنی و قومی ستیزی و حمایت از پاکستان و اعمال شوم انها و ماجراجویی چیزی دیگری از خود نشان نداده است و این حرف گنده ان هم بدون دستور ای اس ای و بنفع پاکستان چیزی دیگری نبوده اما اکثریت مردم ما این منافق نمک بحرام جاسوس ای اس ای قاتل مردم را درست درک کرده اند چنین سخنان منافقانه اش جز روسیاهی بیشتر بخود اش چیزی دیگری را بدست اورده نمیتواند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است