هدف کرزی از مجلس بزرگان، حل مشکلات نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۲    ۱۳۹۶/۹/۱۱ کد خبر: 142505 منبع: پرینت

فراخوان حامد کرزی برای برگزاری مجلس بزرگان مشورتی واکنش برانگیز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، مولانا فرید آگاه مسایل سیاسی در برنامه «فراخبر» معتقد است هدف کرزی از تشکیل مجلس بزرگان حل مشکلات افغانستان نیست و افزود: در زمان کرزی چندین مجلس بزرگان به نام حل مشکلات افغانستان دایر شد اما آیا این مجلس ها هیچ مشکلی از افغانستان حل کرد که امروز این مجلس بزرگان بتواند معجزه بیافریند و مشکل را در افغانستان حل بسازد؟

وی افزود: از نظر من دل کرزی هیچ وقت برای افغانستان نمی سوزد. اگر دل کرزی و تیمش برای افغانستان می سوخت از جنایاتی که در این کشور صورت گرفته بود یک بار صدای خود را بلند می کردند. مشاور امنیت ملی نباید دنباله رو کرزی باشد. افغانستان انتخابات وحشتناکی داشت، رییس امنیت پیشین اظهاراتی درمورد انتخابات می کنند رییس دفتر کرزی، از ملت عذر می خواهد که من جنایت را نمی توانم برملا بسازم. پس آیا اگر اینها دلشان می سوخت چنین حکومتی به میان نمی آمد. این حکومت را آنها سازمانی دهی کرده اند، این تقلب را آنها سازمان دهی کرده اند، آنها بوده اند که یک حکومت ضعیف غیر برآمده از انتخابات را بر مردم تحمیل کرده اند و امروز که رییس جمهور حرف شنوی از کرزی ندارد و خواست هایی را که کرزی دارد عملی نمی سازد بنابراین می رود به دنبال مجلس بزرگان عنعنی که معلوم نیست کسانی که به آن دعوت می کند چه کسانی هستند و چقدر از اوضاع افغانستان باخبر هستند، از اوضاع دنیا چقدر باخبر هستند، از پیمان امنیتی افغانستان با آمریکا چقدر می دانند.

فرید گفت: کرزی می خواهد در این جرگه چند نفر بله قربان گوی خود را دعوت کند تا اینها بگویند که بله حرف های کرزی کاملا درست است. وگرنه این مجلس بزرگان چه به درد افغانستان بخورد درحالیکه تابحال هیچ کدام از مشکلات افغانستان را حل نکرده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
جرگه
نظرات بینندگان:

>>>   نه کل باند ونه هم کدو الهی خاک به سر هردو
م.ش.ف کابل
سخنان اقای فرید صد بار قابل تایید است

>>>   مولا نا صا حب تو خو مسلمان هستی ایا خوش داری که یهود و نثارا بالایت حا کم باشد و غلام کفر باشی حیف مولانا که با لای تو مانده شده است
کرزی صا حب هدفش این است که از غلا می دولت ما برگردد
اگر تو می گوی چرا در زمان خودش این کار رانکرد انسا ن تا اینکه تجربه نگرد کاری کرده نمی تواند
و حالا کرزی صا حب دانست که کفر ما و شما را به گراهی می برد
و تو مولانا از کفر پیشتبانی نکن زیرا تو مسلمان هستی در قران ذکر شده که یهود و نثارا دوست مسلمان نمی شود

>>>   بلی هدفش افزودن مشکلات است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است