زنی که قاتل شوهر اش بود محکوم به اعدام شد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۶/۹/۲۵ کد خبر: 143199 منبع: پرینت

یک زن در حالی به جرم قتل شوهر اش در هرات به اعدام محکوم شد که صدها تروریست طالب و داعش از زندان های افغانستان در قندهار، پلچرخی و بگرام آزاد می شوند چون حکومت افغانستان زور اش به قدرتمندان داخل حکومت نمی رسد، اشد مجازات را برای یک زن می دهند. این بدین معنی نیست که این زن مجازات نشود، او باید در مقام عمل مجرمانه مجازات شود ولی حکم اعدام برای یک زن در هیچ کشوری صورت نمی گیرد یا به ندرت انجام می شود.

این زن حدود یک و نیم ماه قبل نخست شوهرش را با ضربات کپسول گاز به قتل رسانده و سپس جسد او را به آتش کشید. در خبرنامه محکمه ولایت هرات آمده است که پسرکاکای این زن نیز در قضیه قتل شوهر او دست داشته و به 7 سال زندان محکوم شده است.

قاتل در تحقیقات خود گفته شوهرم سه زن دیگر داشت و هر چه از او خواهش کردم مرا طلاق بدهند او قبول نکرد، اما حقیقت دقیق معلوم می باشد. محکوم شدگان در صورتیکه از صدور این احکام رضایت نداشته باشند، می توانند در محکمه دوم درخواست تجدیدنظر کنند.


محکمه هرات

زندان هرات



منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
محکمه
نظرات بینندگان:

>>>   ای وای بر این عدالت بی عدالتی ، در کشوریکه روزانه صد ها جنایت ، قتل کشتن، تجاوز صورت می گیرد چجوری قدرت، قدرتمندان به یک زن رسید؟ اگه عدالت اینه لعنت به همچو عدالت که در آفرینده خویش که از نا توانایی رنج می بردصورت می گیرد چجوری این عدالت در مورد طالبان ، داعش که سر می برند هیچ گاه دادگاهی نمی شوند جنابعالی ها در مورد راست راست راه می رند و مورد حمایت هم قرار می گیرند، صورت نمی گیرد ، این جاست که عدالت معنی اش رو از دست میده ، به بی عدالتی صد در صد تبدیل می شود. اینجا است که نباید در کتاب عدالت سوگند خورد .بدون وضو .

>>>   باید مجازات شود قانون نافذه افغانستان سرش تطبیق گردد.

>>>   خوبست که اعدام شود در دیگر مسائیل زنان فریاد میزنند حقوق مردان و زنان مساویست درینجا که قتل صورت گرفته چرا جزای که به مردداده میشود به این زن دادن نشود بسیار عادلانه است و باید اعدام شود چون اگر جلوگیری نشود پلان غرب که از زنان به عنوان وسیله برای جنایات استفاده میشود جکم قاضی قابل تقدیر است

>>>   از زن پرسان شود که چرا شوهر را کشت. چرا قاتلان به چند سال زندان محکوم می شوند اما این زن اعدام می شود؟

>>>   هراتی هارا زود اعدام میکنند
کسی مرد است یک تاربروت انس حقانی را کج کند که چی میشود
!

>>>   از همان خاطر است که حضرت پیغمبر(ص) میفرمایند:اگر میترسید که عدالت کرده نمیتوانید،صرف به یک زن اکتفا کنید.
این بیچاره چهار شب بعد نوبت اش میرسید،خدا داند که چهار شب بعد هم بدرستی به حق خود میرسید و یا نه.زیرا چهار زن داشتن باعث سترس روحی میشود و استرس روحی باعث کمبود فعالیت های زنا شوهری.
بنأ بخاطر خلاص شدن از شر آن با پسر کاکایش همراه شده است و او را به قتل رسانده است.
حالا بیچاره هم از زاغ مانده است و هم از رزاق.
دنیای دیگر هم نیست که خداوند غلامان را نصیب اش میکرد و تا اندازه یی عدالت تامین میشد.
حیف بیچاره،نه ده دنیا چیزی دبد و نه هم آخرتی وجود دارد.

>>>   اصلا جرم جرم است فرق نمی کند که زن است یا مرد باید مجازات شود اما ای که شریعت تخفیف اگر به ارتباط زن ومرد درنظرگرفته باشد درست است درغیرآن باید مجرم مجازات شود چه زن وچه مرد
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است