شما طرفدار تسلیمی هستید یا مقاومت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۳    ۱۳۹۶/۹/۲۸ کد خبر: 143407 منبع: پرینت

بنظر می رسد جمعیت اسلامی در کنار عطامحمد نور مقاومت را بر تسلیمی ترجیح خواهد داد. شما طرفدار تسلیمی هستید یا مقاومت؟

از نظر من چند وضعیت محتمل از این قرار اند:
1. اگر عطا مقاومت نموده از تهدیدهای های داخلی و خارجی نهراسد، بالای مردم خود صدا بزند، از شمالی تا شمال و شمال غرب... مردم بسیج خواهند شد. در کنار آن جمعیت اسلامی با حریفان منطقوی حامیان غنی وارد گفتگو شوند تا طرف مقابل بداند که با کی مواجه است، در این صورت اشرف غنی مثل قضیه سوءقصد نظامی ناکام بالای جنرال دوستم، کوتاه آمده برنامه خود را به تعویق می اندازد. عطا تبدیل به یک قهرمان خواهد شد و مزدور منشی ریاست اجرایی بیشتر آفتابی خواهد گردید.

2. حکومت و دیپلمات های خارجی با تطمیع و یا تهدید برخی از اعضای رهبری جمعیت فشار را بالای جمعیتی ها افزایش خواهند داد تا اگر تسلیمی را قبول نکنند به راه حل دیگری تمکین کنند که باز هم شکست جمعیت خواهد بود‌.

3. در صورت بی نتیجه ماندن گزینه دوم، اشرف غنی از سیا برای برون راندن و یا حذف عطامحمد نور از بلخ، تقاضای عملیات خاص را خواهد نمود که در آن صورت اوضاع کاملا از دست بیرون خواهد شد و مردم در برابر نظام قرار خواهند گرفت.

4. در صورت کوتاه آمدن جمعیت و عطامحمد نور، سناریوهای بعدی ارگ و زیرمجموعه آن ریاست اجرایی یک به یک تطبیق خواهند شد. جمعیت بیشتر و بیشتر تضعیف و منزوی خواهد گردید.

من طرفدار مقاومت برای شکسته شدن شاخ زورگویان و آفتابی شدت ماهیت مزدور منشان هستم.

پروانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
رییس اجرایی
نظرات بینندگان:

>>>   یگانه کسی که اینجا زورگوئی می کند، عطا نور است. در کدام قانون نوشته شده است که یک والی انتصابی 15 سال در مقام خود باقی بماند؟

>>>   وطندار گل چرا مقاومت مگر بلخ جز خاک افغانستان نیست؟ مگر رئیس جمهور حق برطرفی یک والی خود را ندارد؟ آیا شما با این داد و بیداد تان دستاوردی خواهید داشت؟
یک مسعله را که باید درک کنید هر حرکت غیر قانونی یک تیشه محکم به پای خود و ملت زدن است و ملت حاضر نیست که دزدان ،قاتلین و مستان قدرت را یکبار دیگر عفوه کند.

>>>   حق گرفته میشود .مقاومت مقاومت

>>>   مه طرفدار ای هستم که شروپساد باید درحکومت نباشه چون منبع پساد غصب قانون شکنی زورگوئی همینا استن

>>>   حکومت و حاکمیت یک وظیفه است نه ارث پدری
محترم استاد عطامحمد نور بعد از ۱۵ سال حاکمیت باید کنار برون

>>>   به نظر من بوترين عكس العمل فقط سكوت است حكومت قانون است يا شركت سهامى آقاى نور هوشيار باش كه استعمال نشوى برو برايت بس است

>>>   بهترین گزینه برای محترم نور صاحب اطاعت از مافوق و کناره گیری ایشان از سمت شان است.
حقیقتآ هم که زیاد خدمت کردند، تمام ملت شریف مان از ایشان بخاطر خدمات ارزشمندشان تشکر و قدردانی میکنند.
سلسله حکومتداری به همین شکل است، ایشان بعد از سالها خدمت وظیفه را بنا بر مصلحت مافوق شان به دیگری تفویض نمایند.

>>>   به نطر من اگر همین شرایط امنیتی که در طول دوران مسولیت وی در ولایت بلخ حکم فرماست اگر در پایتخت که مهیا گردد توسط هرکس که باشد مداومالعمر والایت کند ما قبول داریم.حرف من کاملا بی طرفانه است هر کس علاقه دارد یکبار به سایر ولایات نظر بیندازد که به ارزش ملیارد ها دالر وسایط وکانتینر و غیره بعد از کم شدن نظامیان خارجی بجا مانده بود بین چند نفر تقسیم شد .مگر با تاسف که یادی از ان والی ها نشد.بلاخره یک گوشه ی این وطن که ارام است صدای ناله فغان شنیده نمی شود باید شکر کرد.

>>>   متاسفانه جمعیت بعد از استاد ربانی مو جو دیت خودرا من حیث یک حزب ثابت نکرده.ورهبر جوان جمعیت نیمی از اعضای کلیدی وبر جسته جمعیت را نمیشناسد بخاطر دفاع از مقام ومنزلت افراد ده ها جلسه وشوری دایر کرده اما بخاطر سا ختن جمعیت نه مجلس کرده ونه هم بر نا مه دارد.

>>>   طرف مقاومت

>>>   ندار هموطن
بد تر نادر نادر در عص قران را زیر پا مرد که حتا تلفون دردسترس مردم نبود ولی این زنگی مست در عصر تکنالوژی این غلط را انجام داده

>>>   Habibi
اين جماعت دور از جماعت .... خوردند و به ابا و اجداد خود .... كردند .......... و غلامان پاكستان و انگليس

>>>   محترمی که میگوید درکدام قانون نوشته شده که یکوالی انتصابی 15 سال در پست خود باقی بماند؟؟؟
شما بفرمایید در کجای قانون نوشته شده که در تمام دوره ها باید رییس جمهور اوغان باشد
در کجای قانون نوشته شده که چوکی های بلند و بالا باید از اوغان باشد
اگر مردم از عطا خوش است چرا برطرف کنند
اصلا بیایید والی و ولایت را به رای بگذارید هرکس برنده شد او باشد
اینجا مسله ولایت نیست مسله خصومت است مسله پور گرفتن از مردم تاجک ووووو
به هوش باشیدو بیدار

>>>   زمانی کی عطا مقاویمت میکرد ........ ان زمان کوت وشلوار نداشت نیکتای نداشت بلند منزیل نداشت ایمان داشت حالا ایمان را با اینها عوظ کرده دیرکر یک شب را هم در کو نمیگزارد

>>>   یګانه راه مقاومت یک تیلر مواد انفجاری در سالنک و کوه را چپه نموده راه را بر روی مرد عام و خاص بند کرده و عطا نورک اربابی را بالا مردم شمال ادامه بدهد تا تمام ایشان تریاکی پودری و قمار باز شود و عطا سه ملیارد دالر دیګر را نیز در بانک های دوبی جابجا کند و عربها بالایش عیش ونوش نماید.

>>>   نور جان بول هاي را كه به غارت برده اي برايت بس است وكر نه،......

>>>   اقای نور و جمعیت اسلامی خود را مسقره عام میسازند نور هم کشت و هم دزدی و چور و چپاول کرد اقای نور و چوکره های شان مانند منصور و سعیدی و صالح شرانداز و وکیل های خود فروخته و رشوت خورد میخواهند بحران را به وجود بیاورند غافل از ااینکه مردم از شما دزدان و رشوت خوران و قاتلین مرم نفرت دارند بحران افریدن شروع نابودی تان است عساکر در مزار شریف به حالت اماده باش درامده و وزیر داخله پولیس در کابل هم اماده باش کرده اقای نور جنبش روشنایی و جنبش رستا خیز باعث کشتن صد ها مردمان بیگناه شدند اما خود شان زنده ماندن مانند بهزاد و و پدرام و باقی سران ان اقای نور با اوردن بحران شما هم باعث کشتن صد ها مردم بیچاره و ستنمدیده و خوش باور خواهید شد وشاید حیات شما و لنده غره های تان به خطر موجه شود
بصیر نظری

>>>   غنی صلاحیت 50%در حکومت دارد
اینجا تیوری فاشیستی برای بر اندازی جمعیت در حال شکل گیری است
سرنوشت هرات بعد اسمعیل خان را نباید فراموش کرو

>>>   ای کسانیکه ریسی جمهور ریس جمهور میگوید کجای این مرد ریس جمهور می باشه آیا اینرا وزیر خارجه امریکا نیاورد وبشما ریس جمهور نساخت اگر شرم دارید بفهمید که لااقل همین عطا ویادیگر افغانی ها خو افغانی هستند مسلمان هستند نه یهودی برخیزید مقاومت مقاومت مقاومت در برابر کفر

>>>   مقاومت یگانه راه درست است. عنی وتیم قوم پرستش په دنبال حذف همه بزرگان اقوام غیرپشتون میباشد.
داود

>>>   من طرفدار مشت محکم وآهنین جمعیت بر دهان غنی میباشم.
نباید یکبار دیگر فریب خورد.
شیر احمد

>>>   ازتصویراش معلوم میشود که درحال فراراست اماریاست جمهوری باید به فراراجازه ندهد بلکه به حارنوالی معرفی اش کند که اینقدر پول ودرایی راازکجاکرده محکمه شود ودرای شان دوباره به بیت المال تحویل گردد.

>>>   ماطرفدار تسلیمی شان به قانون هستیم زیرا وقت سرکشی ها وبدماشی ها به پایان رسیده وهیچ کس یا هیچ گروهی هیچ چیزی کرده نمیتواند

>>>   شما در خواب و خیال فاجعه آفرینی باشید....از زمان تره کی ببعد، سالها میگذرد فاجعه ها می ایند-ما به این کابل پر فاجعه عادت کردیم

>>>   نور جان .........برو كنار كشور را به ا شوبمرسان شما كي هستيد جه. كَر ده أيد در طول سالها شما بكول ها ونو كرام اجنبي وطن را خراب كرده أيد شما مجرمان جنكي قابل محكمه هستيد شما هر كَر إز مودم نمايندكي كرده نميتوانيد

>>>   نفر های‌پشت تسلیم میشوند چرا سردار داود کشته شد چرا نجیب کشته شد چرا مسعود کشته شد چرا جنرال داود کشته شد چرا ربانی کشته ووووو دیگران .آدم های بیغیرت تسلیم میشود واز ناموس و تمام چیزی تیر میشود .

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید زنده بانید این غنی .........متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ بیرون کنید و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دشمن خاک ، دین و فرهنگ نیاکان تان حمله کنید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل مغز تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم

بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است