حنفی: وجود نور برای بلخ ضرورت مبرم است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۶/۹/۳۰ کد خبر: 143498 منبع: پرینت

حکومت نباید اشخاصی را که در همه ابعاد خدمت می کنند را برطرف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، قاضی نذیر احمد حنفی عضو مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه 29 قوس 96 در واکنش به منظوری استعفای والی بلخ از سوی رییس جمهور گفت: وجود اشخاصی مانند نور برای شرایط فعلی در ابعاد مختلف ضرورت مبرم است و نباید آنانی را که در همه ابعاد خدمت می کنند و وجودشان باعث حیات عموم است برکنار شوند.

حنفی بیان کرده است که حکومت به هر قیمتی که می‌شود باید از فیصله خود در مورد نور بر گردد و او را دوباره به صحنه بیاورد و باعث کشمکش نگردد.

گفتنی است که والی بلخ در پیامی ویدیویی مساله استعفا را منتفی خوانده است و اظهار کرده است در برابر زورگویی ها از هر وسیله ممکن کار خواهد گرفت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حنفی
نور
نظرات بینندگان:

>>>   ای کدام .......... سرایی میکند.

>>>   اقای حنفی شما دقیق و درست فرموده اید مگر کجاست گوش شنوا و چشم بینا و دل اگاه هم اکنون حکومتی داریم گوش دارد مگر کر است چشم دارد مگر کور است دستش هم بسوی چور و زورگویی دراز .

>>>   شرم است بر این ... .....

>>>   می گویند، مورچه که زوالش رسید، بال می کشد، به هوا پرواز می کند وشکار پرنده ها می شود.
زوال معلم عطا زمانی رسید که تجهیزات ناتو را در بندر حیرتان به بهانه های مختلف متوقف ساخت، به ایران و روسیه نزدیک شد و با این کار خود بادار کلان را خشمگین ساخت.
بادارکلان هم با یک پسگردنی نوکر را از چوکی به پایان پرتاب کرد.

اما اگر از نگاه قانونی گپ بزنیم، در کدام قانون افغانستان نوشته شده است که یک والی انتصابی باید 15 سال در مقامش پایدار بماند و یا بیشتر ازین مدت را دعوا کند، ولو که "جان کری" نصف قدرت را در دولت افغانستان به حزبِ که این والی به آن منسوب میشود، ارزانی فرموده باشد.
معیاد وظیفۀ یک والی انتصابی با ختم دورۀ کاری رئیس جمهورِ که او را انتصاب کرده است، تمام می شود. بعد رئیس جمهور جدید والی های خود ش را در ولایات نصب می کند.

اما چون در افغانستان گپ آخر را قانون نه ، بلکه زور می زند، پس باید انتظار بود که زور معلم عطا و حزب جمیعت به بادار کلان می رسد یا مانند آن دایم الخمر دیگرش به ترکیه، ایران یا روسیه تبعید می شود.
به نظر من یک چانس دیگر معلم عطا دارد، که نزد بادار کلان خط بینی بکشد، پیشانیش را به زمین بساید، رابطه هایش را با رقیبان بادارکلان قطع کند و وعده نماید که بار دیگر این گستاخی را نمی کند. درین صورت شاید بادارکلان به او اجازۀ نوکری را در خانۀ خود بدهد.

>>>   وجود نوربرای بلخ ووجود حنفی برای افغانستان واه واه دنیا گل وگلزارمیشود
برادرآرام درجایت بنشین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است