حمله افراد حزب اسلامی به نیروهای خیزش مردمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۱۰/۴ کد خبر: 143667 منبع: پرینت

افراد مسلح حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار در بغلان بر جنگجویان خیزش های مردمی حمله ور شده و تعدادی از آنان را کشته و یا زخمی کردند.
سید محمد» فرمانده نیروهای خیزش مردمی بغلان مرکزی خبر داد که نیروهای وی هدف حمله جنگجویان «میرویس» از فرماندهان «حزب اسلامی» قرار گرفتند.
وی افزود این حمله در حالی رخ داد که نیروهای خیزش مردمی برای انجام یک ماموریت در حال عبور از داخل شهر بودند که از سوی جنگجویان میرویس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

این فرمانده نیروهای خیزش مردمی به خاورمیانه گفت که در این درگیری‌ها 2 نفر از افراد وی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و در شلیک متقابل یکی از جنگجویان حزب اسلامی نیز کشته شده است.
جنگجویان حزب اسلامی پیش از این نیز بیمارستان مرکزی شهرستان «چاه‌آب» ولایت «تخار» را هدف شلیک خمپاره قرار دادند که در نتیجه دو کودک کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.
چهار ماه گذشته نیز در حمله جنگجویان حزب اسلامی وابسته به «بشیر قانت» به مسجد جامع شهرستان «چاه‌آب» ده‌ها نمازگزار کشته و زخمی شدند، اما سخنگوی حزب اسلامی از این فرمانده حمایت کرده بود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بغلان
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   دزدان مردمی و لچکان مردمی باید در هر نقطه افغانستان مهار شوند چون اینها لشکر پیاده امریکا است و از جمله بیناموس ترین مردم هستند که نی به ناموس خود احترام دارد نی به ناموس مردم. هر کس یکی از اینها را بکشد غازی هست.

>>>   گلبدین تازه کارش را شروع کرده
وظیفه اش آتش افروزی است

>>>   بلی کسیکه بنام مصالح بکابل از جانب ارگ اورده شده تا امروز یک میل سلاح خودرا تسلیم دولت نکرده و یک نفر از جنگجویان ان سلاح بزمین نگذاشته مانند گذشته مصروف قتل و ترور و چور وچپاول شان هستند و رهبر شان گلبدین حکمتیار را ریس جمهور برایش قصر مجلل مجلل در اختیاراش داده یک طول صد نفری از سربازان و افسران بخاطر تامین امنیت خودش و فامیلش در خدمت گذاشته ماهانه ده ملیون افغانی پول نقد از خزانه بیت المال میپدازد تیل موتر و سفر های ان در داخل و خارج همه از پول بیت المال بمصرف میرسد و ده میل سلاح جدید گریس بند و چندین لنجر و امیوی و موتر های مادل جدید را در اختیار اش قرار داده با انهم افراد این خاین قاتل قصاب کابل در جا های که هستند جز خیانت و چور و چپاول و قتل و ترور و جنگ با نظامیان دولتی دیگر کار ندارند با این همه جنایت ارگ ریاست جمهوری و ریس قصر نشین سفیده دار در برابر همه جنایات ان خاموش نشسته اند لب تر نمیکنند که معبادا عروس ارده شده شان خفه شود و دوباره بدفتر ای اس ای پاکستان رود .

>>>   حالا ديگر مرد ميدان سگرت ماركوپلو ميكشد، ملت خود را در برابر جنگهاي حكمتيار برابر سازد و يا اينكه دوباره مهاجر شويد.

>>>   حا لا غ گلبدین را برای سمت شما ل اورده تا با داعیش همکاری کند و نور را از بین ببرد

>>>   از حزب گلبیدین بجز تخریب تباهی و نفاق کدام چیز دیگری بیاد دارید؟

>>>   پلان اشرف غنی اینست که حزب اسلامی را در شمال خصوصآ در بلخ
قدرت بخشد .مردم بلخ هوشیار باشند .
عزیز الله عزیزی

>>>   حکمتیار به پروسه صلح پیوسته است کسی حق ندارد بر علیه او حرفی بزند حالا او هر جنایتی می خواهد انجام دهد باز هم نباید محکوم شود چونکه صلحی زیر سوال می رود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است