بهتراست حکومت با عطامحمد نور تفاهم کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ کد خبر: 144646 منبع: پرینت

عطامحمد نور یک بار دیگر در سخنرانی اش در بلخ گفت که من والی هستم و والی باقی خواهم ماند و کسی توان برکناری من را از ولایت بلخ ندارد. این طرف هم حکومت می گوید که ما والی خود را انتخاب کرده ایم و روان خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالوالی نیازی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «حاشیه خبر» در خصوص وظیفه حکومت در برابر عطامحمدنوربیان داشت: اگر حکومت افغانستان عطانور را به عنوان یک والی می شناختند و به عنوان یک والی با وی برخورد می کردند عطانور حقی نداشت که اعتراض کند، مامور حکومت بود، همان روزی که حکومت وی را نخواست مانند دیگر والی ها باید کنار می رفت. اما سوابق این حکومت، کارکردهای آن نشان می دهد که اینها استاد عطا را به عنوان یک قضیه، قدرت و طرف یک تیم شناخته اند و حالا مجبور هستند که نازش را قبول کنند.

وی افزود: به همان دلیل به جای اینکه امروز به جنگ پیش بروند و زور بگویند افغانستان بسیار رنج دیده است هر روز قتل و کشتار و خون را توسط طالبان و داعش را در افغانستان شاهد هستیم، خوب است که رییس جمهور افغانستان و داکتر عبدالله از نرمش کار بگیرند و هر کسی را که استادعطا راضی است همان را به عنوان والی بلخ روان کنند. آسمان به زمین نمی رسد و هر کسی باشد دشمن این وطن نمی تواند باشد. به خاطر یک شخص حکومت افغانستان را به هم نریزد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
عطا
نظرات بینندگان:

>>>   بهتر است غنی و عطامحمد "بدلکان!!" بزنند.

>>>   در بودن و نبودن اعطا قیامت نمیشه ولی تا به چه وقت .. مدارا و نرمی پس یک روزی باید تغیر ایجاد گردد..! حرفهای اعطا هیچ اساس منطقی نداره همه لج و کینه دوزی است..! اگر امروز اعطا دور نشود باز هر کسی دیگر نیز ادعای ماندن میکند ..! کرزی ایتو مرداری نکرده که به اسانی پاک شود ..! ولی اشرف غنی نی .. یک کسی باید تغیر ایجاد کند چون این امر معمول است ..!

>>>   جای تآسف است که یکدولت قدرتمند با داشتن نیروهای خارجی وپشتیبانه توده های مردمی،با والی عطا دزد جنایتکار وبیدانش ،هنوز هم مذاکره کند. باید آنرا با دارودسته شان محاکمه وبدار حلق آویز کند تا باعث عبرت دیگر جنایتکاران گردد.
غوربندی.

>>>   خیلی جای تاسف است که یک حکومت با تمام حامیانش که نصف کره زمین طرفدارش است یک والی را ازسمت والی پس نمیتواند شرم است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است