داوود والی معرفی شده بلخ معتاد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ کد خبر: 145095 منبع: پرینت

رییس کمیسیون امنیت داخلی و امور دفاعی مجلس سنا در خصوص موضوع بلخ می‌گوید، که مهندس داوود معتاد است و توانایی اداره بلخ را ندارد.

به گزارش جمهور، محمد هاشم الکوزی رییس کمیسیون امنیت داخلی و امور دفاعی مجلس سنا گفته است، که اگر حکومت استاد عطامحمد نور والی بلخ را برکنار می‌کند، باید کسی را به جای او معرفی کند که توانایی مدیریت ولایت بلخ را داشته باشد.

الکوزی درباره انجنیر داوود چنین گفت: انجنیر داوود معتاد است و همیشه خود را نشه می‌کند، بناً به ولایت بلخ باید کسی برود که مثل استاد عطا بتواند این ولایت را رهبری کند. اگر انجنیر داوود به صفت والی به ولایت بلخ برود وضعیت در این ولایت خراب خواهد شد.

او درباره کشمکش های حکومت وحدت ملی و عطا محمد نور چنین می گوید: حکومت هر طوری شده باید این مشکل را از راه تفاهم حل کند تا مشکلات بیشتر نگردد.

یادآوری می کنیم، که پیش از این حکومت وحدت ملی انجنیر داوود را به جای عطا محمد نور به سمت والی بلخ معرفی کرده بود، اما عطا محمد نور این تصمیم حکومت را منتفی دانسته و تاکید ورزیده بود، که حکومت وحدت ملی به گونه ائتلافی تشکیل شده و کسی صلاحیت برکناری او را ندارد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوود
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   اتهام و شایعات به سطح ابتدائی ترین و مسخره ترین آن درین خبر نشر شده است.
هرکس چنین ادعا ها را پخش می کند، باید سندی هم جهت تائید ادعای خود عرضه کند.
من نه از الکوزی ، نه از داوود و نه از عطا نور طرفداری نمی کنم. اما به حیث خواننده مرا توهین نکنید.تصور می کنید تمام خونندگان ....اند؟

>>>   حکومت باید انجنیر صاحب را اول تداوی کند بعد به بلخ اعزام کندواگر تداوی هم نکند انجنیر صاحب صرف برای سه ماه است بعدا همدرد میرود او معتاد نیست

>>>   از گپ زدن والي نو معلوم است كه يك ادم معتاد خواب برده مقصد به نام والي باشد دگه خواب هاي خودرا پوره كند چرا در اروپا خواب در شب كرد در آنجا مثل افغانستان نيست هر ساعت دلت شد خواب كني قانون است در لندن يگان دفعه در كان سر بيك هاخواب ميكرد چون دكان شخص بود اگر خداناخواسته والي بلخ شد هر قدر دلش شد بخوابد به ارگ هم بردن اوردن داعش اسان است بلخ را سرو زير كند والي نشه شده خواب است چون عطامحمد نور شخص بيدار هوشيار است ارگ خسته شده مثل وكيل هاي پارلمان كه در چوكي نيستند كي باز خواست ميكنه همه در در دوبي مصرف كار شخصي است داوود هم لندن برود بيايد تكت طياره اش هم مفت است .

>>>   بلی رییس جمهور به مرض تعصب قومی و مرض سرطان گرفتار است. و والی اش به مرض نیشگی .

>>>   صدای
قوم بزرگ تاجیک را فقط تا شمال محدود نسازید !
شهر جلال آباد ، شهرستان بهسود، شهرستان سرخرود و مناطق شهرستان چپرهار در ننگرهار ، گردیز در پکتیا ، شهرستان اورگون در پکتیکا، جلریز در ولایت میدان وردگ، ۶۰ در صد مردم لوگر ، ۵۰ در صد مردم غزنی ، شهریان اصیل و بومی شهر قندهار ، مرکز لغمان و مناطق دیگر این ولایت، هرات ، غور ، بادغیس در این ولایات بیشتر از ۸۰ در صد ، ، فراه و اسد آباد مرکز ولایت کنر ،
این مناطق است که باشند گان اصلی و بومی ایشان تاجیکان اند ،
پس لطفا قوم بزرگ تاجیک را در یک سمت و یک چند ولایت محدود نکنید و بدانید که وحدت مان میتواند ما را و کشور را از این بدبختی نجات دهد .
نوت : محبت با قوم و تبار خود و آشنای با همتباران و همزبانان خود هیچ وقت به معنی نفرت و توهین برای اقوام دیگر نیست

>>>   من از نافرمانی و ایستادگی استاد عطا در برابر اشرف غنی و دار و دسته فاشیست های اوغان ، حمایت می کنم. دلیل های خودم را برای اینکار دارم که لازم نیست همه را اینجا ردیف کنم . اما در همین حال بهترین دوستانی دارم که با من همنظر نیستند و به تمام این غایله ها و رویداد ها به دیده شک می نگرند و میگویند که این وضعیت هیچ پیوندی با منافع واقعی تاجیکان ندارد و صرف یک بازی است که به خاطر منافع شخصی و برای گرفتن چند تا چوکی به راه انداخته اند و هیچ برنامه و نقشه و خواست کلان ملی برای تاجیکان در آن نهفته نیست. من از جایگاه یک تاجیک دور اندیش، نمی خواهم به خاطر اینگونه ناهمگونی برداشتها و دیدگاه ها ، با دوستان و همتبارانم که میدانم نیت منفی ندارند و در هزار مورد دیگر با من همنظر و همراه اند درگیر شوم و بکوشم که نظر خودم را بقبولانم . ما باید با بسیار خونسردی و شکیبایی و گسترده گی به مساله نگاه کنیم و از به فرق هم زدن در چنین حالاتی پرهیز نماییم. چرا هر رویدادی باید باعث ایجاد تفرقه در میان ما شود ؟ تاختن بر کسانی که در یک موردی با ما همنظر نیستند و از زشتگویی و درشتی کار گرفتن به نظر من پسندیده نیست. تاجیک ها بیش از هرچیز دیگر به اتفاق و اتحاد نیاز دارند. به نزدیک شدن و همدیگر را پذیرفتن نیاز دارند . خوب است که با دیدگاه های گوناگون در کنار هم باشیم . سپاس. تاجیکم با تاجیکانم زنده ام .
عمر راوی .

>>>   سلام.
این دسیسه جنایتکا ران عطا محمد جان است که دسیسه معتاد بودن را پخش میکنند.در مقابل پول هر نوع تبلیغات بی شر مانه پخش شده میتواند.
ق،د کاپیسا.

>>>   وقتیکه رسانه ها وی را حاضر به اظهارات نمودند انجنیر الاشه هایش حرکت نداشت و در ضمن رنگ اش نیز پریده و پریشان بود نمیدانم که برگرفته شده از مواد بود یا ترس و بیم از "نور"
رحمت خان پیلوت

>>>   salam.
جوانان پنجشیر قندهار لغمنان هرات ،تخر نظر بتقا ضای والی مخلوع مزار شریف در نزد والی آمده اند که در مقابل پول دالری از عطا محمد نور پشتیبانی کنند .این جوانان خود فروخته شده در مقابل پول عندالموقع از ......خود هم تیر میشوند.نفرین بر آنها.
باشنده ولایت بلخ.

>>>   در عربی دو کلمه به یک معنی استعمال میشود {لیت } و{لعل }هردو به فارسی به معنی ایکاش می ایند فرق شان این است که یکی در چیز های ممکن استعمال میشود ودیگری به ممتنعات مورد استعمال داردمثل این که بگویم لیت الشباب یعود یعنی کاش جوانیم باز بیاید ما هم میگویم که کاش حکومت میداشتیم وسنا میداشتیم واستقلال وحریت میداشتیم تا بعد از ولایت ووزارت و... صحبت بعمل می اوردیم در دموکراسی تقلبی وانتخابات ساختگی انگلیس وامریکا غنی وکرزی را بالای ملت ما تحمیل کردند وزیر پوشش سازمان ملل اشغال وتجاوز را تکمیل نموده واجیران چون حکمتیار وکرزی وغنی وعبدالله ومعنوی وقانونی وابراهیمی ومسلمیاررا بالای ما حاکم گردانیدتدواز طریق انها برنامه ها وپروگرامهای خود راتطبیق مینمایند
بلاخره عناصر ازادیخواه ومقاومتگر ومومن را یکی پس ازیگری حذف نموده وبجای انها تکنوکرات های بی دین ومعتاد وبی غرور را می اورند تا در تسهیل اهداف استعماری انها را مدد ومعاونت نمایند بنده برای اولین باریست که شنیدم داود معتاد است اگر معتاد هم نباشداو وفرزندش پرویز در سازمانهای استخباراتی لندن شامل بوده در غلامی ووطن فروشی وقتل انسانها ودست برد مال مردم وکلاه برداری وتقلب کاری دست بالا را دارند
تو غره بدان مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلامست ان را بسیاری هارا از قابشوی وشستن حیوانات اهلی به مقامها عالی میگمارند او وپرویز را بختشان یار است که از بکس فروشی وکلاه برداری خواستند به غلامی استخدام نمایند تا انجا که من میدانم فخرو ما ما وپرویز جان از سالهای متمادی بدین سو در انتظار گرد اوری مال ومنال بودند که با نصب داود وپرویز به این مرام نایل خواهند امد اماامید واریم که خداوند اینها را نامراد وناکام بگرداند تا ملت عزیز بلخ از شر انها نجات یابد

>>>   عجب گپ، كار يك والي مهم است يا كار رئيس جمهور، اتمر، ستانكزي، برمك ؟ سه نَفَر اول معذور و معيوب دماغي، جسمي، و برمك ...... دارد و اعتياد به الكول دارد، اين حكومت همه اش از معتادين تشكيل شده است

>>>   زدیگ پختگان ناید صدائی
خروش ازمردمان خام خیزد
دیده شود چی میشود

>>>   آیا جانشین عطا محمد نور مثل داود یک فرد معتاد شده میتواند؟

>>>   اشرف غنی همین طور آدم ها می خواهد. او نمی خواهد که کشور در امنیت باشد بلکه از امنیتی که عطا در بلخ برقرار کرده عصبانی است. اگر انگیزه برکناری عطا فساد مالی او بود بسیار خوب بود ولی انگیزه اشرف غنی این نیست بلکه او می خواهد کسی در بلخ باشد که زمینه گسترش طالبان و حزب اسلامی در این منطقه فراهم شود.

>>>   آفرین والی بلخ نکته ایی مهمی را متوجه شده اید تا میتوانی سیاست بکن

>>>   انجینیر صاحب صرف شراب عادت دارد حالا عربستان خریدو فروش شراب را آزاد اعلان کرده حتما چندی بعدخوردنش رابه قدر ضرورت حلال اعلان میکنند وبرای اینکه مخالفتی ایجاد نشود برای یک ودو ملا وظیه میدهد تا از بین احادیث بپالند و چیزی اماده ودست آویز قرار دهند

>>>   به نظر من تنها راه جهاد است زیرا جهاد خوب است و انسان را ورزیده و شاد میکند تا امورات مملکتی خوب اجرا شود .

هراتی عاشق اسلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است