اجازه ندهید که سفیر به وایسرا تبدیل شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145166 منبع: پرینت

هنوز هم خلیلزادهایی وجود دارند که مردم را از ترس کاذب می ترسانند.

به سفیر پیام دهید که دوران وایسراها و چالش های استفاده از بم صوتی خلیلزاد سپری شده است. این مردم ما و ترس کاذب آنها بود که از خلیلزاد وایسرا ساختند، او هر چه دل اش خواست همان کرد. در بن دولت را تسلیم کرد، در کابل شاه را مستعفی ساخت، در مجلس بزرگان (لوی جرگه) قانون اساسی جعلی و سیستم ریاستی را تصویب کرد، در هرات و شبرغان پایگاه مردمی اسماعیل خان و دوستم را از بین برد و هر چه دل اش خواست بالای مردم تحمیل کرد چون مردم می ترسیدند و تحمل کردند.

تحمیل زمانی صورت می گیرد که ما تحمل کنیم تا ما خود را خم نسازیم، کسی بر گردن ما بالا شده نمی تواند. اگر شما اجازه دهید این سفیر به وایسرای دیگری تبدیل می شود (غنی و اتمر این راز را به خوبی می دانند که مردم از خارجی ها می ترسند) ولی اگر شما اجازه ندهید پوزش می خواهد و می گوید: منظور اش دمکراسی، مردم سالاری و حکومت قانون بود نه استفاده از زور ولی سخنان او به گونه نادرست تعبیر شده است.

برایش گوشزد سازید که در کابل حکومت وحدت ملی دو ساله بر اساس توافقنامه جان کری دوام دارد نه حکومتی که بر اساس قانون اساسی خلیلزاد بوجود آمده باشد (باید توافقنامه عملی گردد در غیر آن این حکومت خودش غیر قانونی است). اگر عبدالله تسلیم نمی شد و مقاومت می کرد امروز گرفتار چنین روزگاری نمی بودیم.

عبدل لعلزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
حکومت
سفیر
نظرات بینندگان:

>>>   گفته می‌شود سفیر جدید امریکا در افغانستان قبلاً در کشور ترکیه در جریان ماموریتش متهم به ایجاد گروه داعش و سازماندهی فعالیت‌های این گروه در سوریه و عراق بوده و به همین دلیل بعد از کودتای ناکام که باعث تیره شدن مناسبات ترکیه و امریکا گردید کشور ترکیه خواهان اخراج او از آن کشور گردیده بود و گفته می‌توانیم که اظهارات اخیر این آدم، ریشه در پروژه داعش پروری و لغزاندن جنگ به آسیای مرکزی نیز دارد.
این اظهارات سفیر نشان می‌دهد که او از رخدادهای سه سال اخیر و فلسفه‌ی ایجاد حکومت زیر نام وحدت ملی برمبنای تفاهمنامه‌ی سیاسی کابل کاملاً بی خبر است وگرنه چنین ابراز نظرهای ناشیانه نمی‌کرد و ما را درس قانون آساسی یاد نمی‌داد.
بنابرین این بیانات آقای سفیر توهین آشکار به شعور و خرد مردم افغانستان دانسته می‌شود و باید هرچه زودتر از مردم افغانستان بابت این اظهاراتش پوزش بخواهد در غیر آن قرار است تومار بلند بالایی به امضای فعالین مدنی و سیاسی کشور ترتیب و عنوانی وزارت امور خارجه ارائه خواهد شد که در آن تقاضای اخراج او را از کشور خواهیم کرد.

هارون معترف

>>>   آزادی AZADI
#زلمی خلیلزاد (بچه اندر ،جوج بوش :
«کسانی را که #امریکا از کولاب به کابل آورد و به اریکه های قدرت نشاند باید خود را بشناسند و منافع ملی را زیر پا نکند ما با دولت مرکزی افغانستان وعده حمایت داده ایم و به وعده خود #متعهد هستیم.»

>>>   امروز در افغانستان بطور کل دو نیرو یا جریان سیاسی وجود دارد:
پشتونیزم که شامل تکنوکرات های مزدور پشتون که توسط امریکا و انگلیس و عربستان حمایت میشوند، طالب و داعش هم به نحوی در این صف اند. چون 99 درصد طالبان و داعشیان پشتون اند.
جریان غیرپشتون که بر ضد داعش و طالب و فاشیزم پشتون است و امریکا و انگلیس را از اینها چندان خوششان نمیاید، چون این ها را در راستای منافع استمعاری خویش نمیبینند.
جنبش رستاخیز هم از همین صف است.

>>>   تمام داعیه و ماموریت پشتونیزم تکنوکرات، مجاهد و طالب را تداوم خشونت، انتحار، ویرانگری و امتیاز طلبی قبیلوی در سایه ماشین نظامی، مالی و حمایت سیاسی نیروهای خارجی تشکیل می دهد

>>>   یون همیشه با ........خود گپ می زند ؛..............خودشان از کوه های سیلمان پائین شده اند , کلی کشور را گرفته اند , انگاه در مورد دیگران .............می کند ! خودشان دولت , خودشان طالب , خودشان داعش ؛ خودشان جنرال و خودشان قاضی و مفتی و ملای مفتخور ؛ اما بیشرمانه در مورد دیگران .............می کند ...

>>>   تمام خارجیها و افغانانی که "در کابل شاه را مستعفی ساختند" قاتلین واقعی هر افغان مسلمان است که روزانه ده ها تن آن به قتل میرسند، چه از اینطرف و چه از آنطرف!!!!

>>>   اگر به مکناتن تبدیل شود خودش ضرر میکند

>>>   عبدالله خودش نوكر أمريكا است و بود و بايد گپ و أمر بادار را بدون كم و كاست قبول نمايد

>>>   همه رسانه ها اتفاق دارند که داعشی ها از سوریه وعراق به میدان شندند انتقال داده میشوند واز انجا در جا های لازیم تقسیم وارسال میگردنددر میدان شندند کدام طیاره ها حق فرود امدن دارندایا طیاره های روس وایران میتوانند درهوای کشور افغانستان دور بزنند ویا هوا وزمین این کشوردر اختیار سایر خارجی ها میباشد همچنان به اعتراف ریس جمهوری امریکا که خود فرمود تاهنوز ۳۲ ملیارد دالر دراختیار پاکستان بخاطر ویرانی وکشتار ملت وکشور ما داده شده وهمچنان طالب ها در کویته ای پاکستان اساس گذاری وتاسیس گردید حال که وظیفه ای طالب ها به پایان رسیده وبجای انها داعش را اورده اند میکوشند به هر وسیله طالب را یا با دولت دست نشانده نزدیک نمایند ویا انهارا با بعض کشورها منسوب دانسته در صدد نابودی انها گردند وروابط پاکستان فرزند دلبند خارجی ها با ارباب ها نیز روی همین موضوع شاید به سردی گرایده باشد
لالی از ننگرهار

>>>   گزشته ای تاریخ اندک دور افغانستان را بگذارید به سال های پنجاه ودو ،
پنجاه و هفت نگاه کنید اتحاد جاهیر اشتراکیه ء شوروی را کی ها به افغانستان
آورد که منشاء و منبع و شروع خرابی افغانستان است . کابل را با راکت های
کور کی راکیت باران کرد .شصت هزار نفر از پیرو جوان اطفال و زنان را
ضایع و شهید ساخت و کابل را به ویرانه تبدیل کرد . بعدآ طالبان کدام مردم
بودند و هستند . در نتیجه این حوادث توده های چند ملیونی افغانستانی ها
تلف ، معیوب و به چهار گرد دنیا مهاجر شدند .
م.زمین بوس کابل

>>>   اکرازکوه سلیمان پائین شده ویا ازکوه بابا اگرمرد هستی خود را محکم کن ونزد بادارانت فرار نکنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است