شکست حصار نیم بند ایتلاف ها نتیجه توطیه خلیلزاد
 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۲۰    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145478 منبع: پرینت

تجربه تلخ ده سال اخیر حکومت فاسد قبیله های افغان در بیرون مرزهای کشور طرح ریزی شده بود، دقیقا نشان داد که همه چیز دیگر به آخر خط رسیده است و این حکومت پوسیده است و در حالت جان کندن بسر می برد و برای بقای خویش از هر حالت ممکن به شکل دیوانه وار استفاده می کند. به همین منظور است که باز آقای خلیلزاد یکجا با دیگر رییسان قبیله های واجب الاحترام در اینجا و آنجا در خفا وارد میدان شده اند تا گروپ قصر نشینان و هم قطاران قبیله های پراکنده را بار دیگر در ارگ جمهوری متحد بتوانند و از شکست نجات بخشند.

نتیجه این توطیه ممکن همانا شکست حصار نیم بند ایتلاف های در حال گسترش یا سرکوب خونین احزاب ملی_دمکراتیک هوادار دمکراسی پارلمانی و اقوام به پا خاسته طرفدار جبهه متحد ملی خواهد بود.

ناگفته نباید گذاشت که آقای خلیلزاد در وضع کنونی از امکانات همکاری وسیع دولت و قبایل افغانستان و از پشتیباتی محافل سیاسی لبنان و اسراییل نیز برخوردار می باشند زیرا در لبنان تحصیلات عالی خود را به پایان رسانیده اند. در حزب جمهوریخواهان امریکا نیز موضع استواری دارند و بدش هم نمی آید که به تعهدات خویش در قبال قوم و قبایل خویش وفادار باشد و تعهدات خویش را به هر قیمت ممکن انجام دهند.

هموطنان شرافتمند! بیایید با استفاده از امکانات موجود در مقابل این سلطه جویی ها چون دیوار محکمی بایستیم تا باشد دیگر همچو تفاوق طلبی های قومی و قبیلوی نتواند ارزش های اصلی و انسانی این سرزمین را پایمال سازد.

داکتر عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زلمی خلیلزاد
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   هموطنان ما باید مانند کوه استوار باشند و در برابر این سلطه جویان مردانه وار مارزه کنند.
صابر از کابل

>>>   هیچ از دست کس نمی اید!
زنده باد افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است