خلیلزاد با خواب بن اول به مصاف جمعیت به کابل آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145508 منبع: پرینت

تا اینجا تیم مذاکره کننده جمعیت اسلامی به ریاست صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی و نظارت شورای رهبری جمعیت بسیار خوب پیش رفته است.

از قراین و شواهد پیدا است که تیم ارگ را تا حدودی با شکست روبرو کرده است. اگر بخشی از خواسته های استراتژیک جمعیت اسلامی ازسوی ارگ در مذاکرات پذیرفته شود قطعا که شکست جانب ارگ و موفقیت جمعیت را نشان می دهد.

خوب آمدن جمعیت تا اینجا در مذاکره با تیم ارگ محصول مقاومت، زیر فشار نرفتن و معامله نکردن تیم جمعیت را نشان می دهد چون تاریخ مبارزات جمعیت اسلامی نشان داده است که جمعیت در میدان های مبارزات پیروز بوده است ولی در این چند سال پسین از بن گرفته تا جلسه تشکیل حکومت وحدت ملی در سفارت آمریکا در میز مذاکرات باخته است و یگانه دلیل آن این بود که تیم مذاکره کننده ای مانند امروز نداشته است!

آمدن زلمی خلیلزاد قطعا که با همین مساله پیوند کامل دارد وشاید هم تیم ارگ که فهمیده اند که دیگر تاب و توان مذاکره را ندارند این آدم را به همین خاطر با خود ملحق کرده اند تا باشد که نیرنگی و شیادی آن مانند بن اول کارگر افتد. شاید خلیلزاد باخواب و خیال بن اول آمده باشد. تیم مذاکره کننده جمعیت اسلامی هم باید این خواب را برای خلیلزاد به خیال مبدل کند.

محمد اسماعیل احمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
جمعیت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   حزب جمعیت حال به ۴ ګروه منشعب شده وآنهم به خاطر منافع شخصی ، هیچ بردی ندارد- بی غم باش آقای احمدی

>>>   خلیلزاد صرف بخاطر یک نصیحت پدرانه به این بی پدرها امده است و صرف یک نامه را به دست دزد کلان ایشان میدهد و بس دیګر متباقی به دست خود دزد است که چی نوع سرنوشت به خود اختیار میکند

>>>   حاجت آمدن این شاهین قلابی امریکایی نیست که نخست در ینوکال یکی از شرکت های گازی و نفتی امریکا مانند "چاربرادران" (چارباند ) کرزی و غنی و جلالی در قندهار زیر رکاب ملا عمر و بن لادن کار کردند. ایران فردوسی و ابن سینا و رودکی و مولانا بلخی و ناصرخسرو را سپاسگزار که پلان شوم امربکا وجفت جنين اش طالبان را نقش بر آب کرد و باوجود پایگاه نظامی آمریکا در بخش خاوری خود که نام با معنی بسیار ناشایسته اش با معنی و مفهوم ناله "بندر چابهار! را در سیستان ساخت که هندو چین و آسیا مرکزی از آن استفاده می کنند.
این آقایان نامگرفته شده حسود و خسیس و قاتلین بشریت که در رکاب آمریکا دوان دوان اند حتی نمی مانند که غیر پشتون یک سانتیمتر در سرزمین و زادگاهش در خاک اش در میهن اش خودمختاری داشته باشند. حاکمیت شان در پختونخواه یا پشتونخواه که زادگاه اصلی شان در دورادور سلسله کوه های سلیمان پاچا یهودیان همين خود بادران شان ناممکن ساخت چون پاکستان قدرتمند است و در پشت پاکستان بادران ناقلین همان امریکاست قصد کمبودی ها حقارتها بی عزتیها را از مردمان بومی سرزمین خورشید و خور و خیرو آباد و آریانا و ایرانشهر و ایران بگیرند.
خلیلزاد این قدر نیرو و قدرت و چالبازی و پربازی یا ورق بازی نکنید. لابد به ارمان خود رسیدنی است.باز گزینه تقلبات به شکل صنعتی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و ریاست ها چه با برگ و چه بدون برگ و رای فراهم شده اند.
در این کشور است تقلب در میان
تا که نام ستان است افغان
غوغای فغ و فغان در جان
ستیز و ستیزی شان بالای زنان
و هم بالای مردان و ملتان
افغان ندارد در ستان یک تون
شناسنامه اش شده در خزان پنهان
پته خرانه مفت شد در میدان
هویت سست شد در جهان
یک بار افعان یک بار پتهان
آنجا روه و روهیله اینجا پشتانه و پشتان
کار می شود در پنتاکون لاف اش می زند افگون
که نخوانی آنرا با سازاواره دهل هفتگون
افغان ات گير و وبرو به تون ات
ستان خو از زبان هاى ماست
خلیلزاد در افغان کردن عاقل است
در حقيقت او يک بيگانه حامل است
باوجود گرين کارت ناقل است
کردار هايش نه تنها در انتخابات باطل ا ست
هويت شان در ابتداو انتهانامه قاتل است
حاکمان و باداران شان در هرجنايت بشرى شامل است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است