نبیل: بجای عوام فریبی، نبرد جدی بکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145723 منبع: پرینت

بجای تقسیم کلید آپارتمان به خانواده های قربانیان و عوام فریبی ها، درست کار کنید.

رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی کشور در واکنش به حمله انتحاری خونین بر چهارراهی صدرات کابل در صفحه رسمی خود حکومت را به عوام فریبی بعد از حادثه های خونین در کشور متهم کرد.

نبیل خطاب به رهبران حکومت وحدت ملی آورده است که بهتر است بجای رقابت در اعلام تسليت ها، تقسيم كليدهاى آپارتمان‌ها و يا هم ديگر عوام فريبى‌ها، روزی را به نام همبستگی ملی برای نبرد جدي در برابر تروریستان و حاميان شان اعلام كنيد.

وی هشدار می دهد که در غیر آن علایم تبدیل دشن مرکز قدرت به جزیره قدرت بشدت در حال ظهور است.

گفتنی است که آمار رسمی تلفات در حمله روز شنبه 7 دلو 96 بر ساختمان پیشین وزارت داخله در چهارراهی صدارت کابل تاکنون به 191 زخمی و 95 کشته افزایش یافته است و باتوجه به وخیم بودن وضعیت صحی زخمی های رویداد، احتمال افزایش تعداد کشته ها همچنان وجود دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
چهارراهی صدارت
نظرات بینندگان:

>>>   اقای نبیل کجاست گوش شنوا و چشم بینا و دل اگاه در ارگ نشینان توجه و فکر و هوش شان بطرف غصب کامل قدرت و بخودش و قوم شان و دور زدن دیگران با وصف انجام کار های شایسته که طرف قبول مردم محل و حتی فرا تر از ان است کوشش دارند تا انها را از صحنه حکومت دور سازند و مناطق امن انها هم مانند کابل و بسا نقاط دیگر بهنامی مبدل گردد و طالبان جوته خوران انگلیس و پاکستان ترورستان طالبان در انجا هم دست رسی پیدا کنندو مردم را بخاک و خون بکشانند همین فکر غلط شان باعث تقویه ترورستان طالبان و شبکه حقانی گردیده در نا امن سازی کشور ما و مسول این بد بختی های کشور ما موازی با ترورستان طالبان و شبکه حقانی غلامان و اجیران پاکستان ارگ نشینان مسولیت مساوی دارند .

>>>   غنی اتمر و استانکزی مسئول خون مردم اند و باید محاکمه علنی شوند و بجزای اعمال ننگین شان گرفتار شوند

>>>   این بادی گارد کرزی مزه چوکی ریاست امنیت را تا هنوز از یادش نرفته در حالیکه خودش از بادی گاردی به یک پوست خیلی بالا صعود نمود. حال به تخریب وانهدام دولت نظریات خودرا پیشکش میکند. بدبختانه در افغانستان هر کس که از مقام مرخص شد از همان روز شروع به تخریب میکند. اگر امروز برای اقای کاکه ورگ چوکی داده شود بس دیگه خیروخیرت است.

>>>   آقای نبیل شما زمانی رئیس استخبارات بودید با وجود اینکه آدم فعال بودید اما ملت شاهد چنین حملات وحشیانه بود ، چون در داخل اداره کشفی شما افراد مغرض فعال بودند که بخاطر منافع شخصی یا حزبی خود موقع را برای چنین حملات مساعد میساختند تا دولت زیر فشار ایشان باشد ، در حال حاضر هم از دوره مسولیت شما متفاوت نیست.
در تشکیل اداره کشفی خودتان افراد بیسواد ، لندغر در ضمن ناتوان زیاد بود که در بدل امتیازات نا چیز تخرببهای بنیادی میکردند .

>>>   امروز که بعضی اوغانها حقیقت را بیان کنند همین شوونیست های دخترفروش علیه شان اعتراض میکنند فکر میکنند که اینها به ضد منافع فاشیزم صحبت میکنند.

>>>   غنی دروغ میگوید دروغ دروغ دروغ .........................دروغ.................................................................................................دروغ و دروغ و دروغ به بوق میگوید

>>>   تنها........... سابق زبان وطرح ومقابله باطالبان راخوب میدانند. غنی واردوی کم تجربه وحتی نیروهای خارجی هرگز تاکتیک این گروه تروریست رانمیدانند. پس حکومت بخصوص بخش نظامی به مجاهدین سپرده شود.
باکول

>>>   هیچ کس نمیگوید که آش من ترش است.
دیروز مصاحبه امر الله صالح را دیدم که در مصاحبه خویش در تلویزیون میگفت که من در زمان ریاست امنیت ملی ام هر روز از دفتر تا خانه ام که در خیرخانه بود، پیاده میرفتم و یگان وقت که حوصله نمیشد، در سرویس ها پایدان کشال میرفتم.
در پنجشیر یک خانه دارم در بغل کوه لب دریا مثل قصر. هرچند میتوانم تمام زمین های اطراف آن را به یک دو بخرم، اما این کار را نمیکنم، زیرا دوستی مردم برای من مهم است که مردم نگویند که تمام ملک و جایداد ما را امر الله صالح خرید.
بنأ منتظر مینشینیم که بخیر و خوبی تروریستان به پنجشیر بیایند و همین که آنها را مجبور به کوچ کردن کردند، عاجل باقیمانده جایداد ها را میخرم.

>>>   غنی اتمر و استانکزی مسئول خون مردم اند و باید محاکمه علنی شوند و بجزای اعمال ننگین شان گرفتار شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است