استخدام 300 زن در دستگاه قضایی عربستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145847 منبع: پرینت

مسوولان عربستان در راستای اصلاحات عوام فریبانه خود برای نخستین بار از استخدام 300 زن در دستگاه قضایی این کشور خبر دادند.

به گزارش النشره، منابع عربستانی اعلام کردند که وزارت دادگستری این کشور قصد دارد در مرحله نخست 300 زن را استخدام کند چرا که اخیرا «ولید الصمعانی» وزیر دادگستری عربستان از ایجاد فرصت های شغلی در 4 زمینه برای زنان خبر داده بود.

قرار است زنان سعودی برای نخستین بار در تاریخ این کشور در زمینه های کارشناس اجتماعی و حقوقی و معاونت اداری از طریق برگزاری آزمون استخدامی در 5 شهر اصلی این کشور یعنی ریاض، مکه، جده، دمام و مدینه منوره فعالیت داشته باشند.

این در حالی است که به نظر می رسد اصلاحاتی از این دست که بیشتر روی زنان عربستان تمرکز دارد سعی در راضی کردن نیمی از جامعه این کشور دارد چرا که اعطای آزادی های بیشتر به زنان از انجام هر گونه اصلاحات اقتصادی و سیاسی در عربستان بسیار سهل تر و کم هزینه تر به نظر می رسد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عربستان
استخدام
نظرات بینندگان:

>>>   شکر خدا که عربستان هم از خواب خرگوشی ۱۳۰۰ ساله بیدار شد، تازه فهمیده که علیآباد شهر است اما ؟ قسم که پادشاه جوان ۳۳ می خاد در قرن ۲۱ زندگی کند نا مانند بابابش ؟ شکر خدا که تازه متوجه حضور خانم ها شده اگه نه نمی فهمیده که از کجا و توسط کها بدنیا آمده ای وای از این جهالت قرون واسطای .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است