تظاهرات ضد پاکستانی در کابل برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ کد خبر: 145970 منبع: پرینت

شماری از فعالان مدنی، علما و باشندگان کابل در مقابل سفارت پاکستان تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، معترضان به حملات تروریستی اخیر در افغانستان و بخصوص کابل صبح امروز پنجشنبه 12 دلو 96 در مقابل سفارت پاکستان در کابل دست به تظاهرات زدند.

گفتنی است که روز چهارشنبه 11 دلو 96، رییس امنیت ملی و وزیر داخله با در دست داشتن اسنادی از دخالت داشتن پاکستان در حملات تروریستی اخیر کابل به اسلام آباد رفتند و با مقامات بلند پایه آن کشور گفتگو کردند.

معترضان شعارهای مرگ بر پاکستان، طالب و داعش سر داده دادند و خواهان وضع تحریم های جهانی علیه این کشور شدند.

گفتنی است که استانکزی و برمک به کابل بازگشته اند و گفته اند که هیاتی از پاکستان روز شنبه هفته آینده برای گفتگو به کابل سفر می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات کابل
سفارت پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   Kohistani
چرا مرگ به پاكستان مرگ به جهالت خودما كدام پاكستاني خوده انتحار كرده است
پس بايد خوده را از وطن فروشي خلاص كنم
اگر اينقدر از پاكستان بد ميبريم چرا ٥٠ فيصد ولايت هاي سرحد نيشين مان شناختي كارت پاكستان را در جيب خود ميگردانند

>>>   پاكستان پاكستان :
اين پاكستان پاكستان گويي ها ، همه سنگ و كلوخ را برفرق پاكستان شكستن افگار عمومي را ازجنايت ، وحشت و كشتار طالبان و داعشيان و حاميان ارگ نشين آنها منحرف ساختن است .

>>>   Mehr
#كرزي نظر به فورمول ساده #رياضي كه در پايين توضيح داده شده است، افغان را مساوي به انتهار، انفجار، ويراني و دهشت خوانده است، پس بايد كرزي محاكمه شود

با استناد به گفته هاي صريح كرزي، هر طالب يك افغان واقعي است، در حاليكه روشن است هر طالب يك انتهاري صد درصد نيز است، پس هر انتهاري ميتواند يك افغان باشد
اكر طالب را حرف "الف" فرض كنيم، انتهار را حرف "ب" و افغان را حرف "ج" پس هرگاه اگر حرف "الف" مساوي به حرف "ب" باشد و در عين حال حرف "الف" مساوي به حرف "ج" هم باشد، پس حرف "ب" ميتواند مساوي به حرف "ج" هم باشد
نظر به فورمول بالا ميتوانيم چنين بنويسيم:

طالب = انتهار ........ رابطه يكم
طالب = افغان ...... رابطه دوم
از مساوات يكم و دوم رابطه زير بدست مي آيد
افغان = انتهار ....... رابطه سوم

نظر به أصول رياضي هرگاه اگر يك طرف معادله مساوي باشد پس طرف ديگر آن نيز ميتواند مساوي باشد
در معادله بالا طرف راست آن كه عبارت از واژه هاي طالب اند با همديگر مساوي مي باشند، پس هرگاه اگر طرف راست يك معادله باهمديگر مساوي باشد
طرف چپ آن معادله نيز ميتواند با همديگر مساوي باشد

يعني اگر طالب مساوي به انتهار باشد و در عين حال اگر طالب مساوي به افغان هم باشد پس انتهار ميتواند مساوي به افغان باشد
وَيَا بگونه نمونه:
هرگاه اگر ارزش يك سير كچالو در بازار مساوي به ٧٠ افغاني باشد اين به اين معني است كه ٧٠ افغاني مساوي به يك كچالو ميشود
به همينگونه نمونه هاي ديگر

>>>   قیام "ملیونی" سپه سالاران مقاومت چظور شد؟ نی که مقاومت گران خسی شدند؟
جفسر

>>>   این تظاهرات باید ٔبر علیه مقاماتِ فاسد و طالب پرست شورای امنیت حکومت اشرف غنی و حلقه فاشیست و قبیل پرست ارگ می‌بود، چرا این اعتراضات مردم را ٔبر علیه این حکومت فاسد را به بیراهه کشیدند و علیه پاکستان سوق دادند؟

>>>   برعلیه پاکستان قبول اما اما این دولت باید استعفا داده ودولت موقت جایگزین شود

>>>   یاددهانی:

«جنبش گذار» پس از روی‌دادهای خونين در هفته پیش طی نشست خبری هشدار داده بود كه دراعتراض به وضعيت ناگوار و بحرانی كشور، اقدام به راه‌پيمايی مي‌نمايد؛ اما با توجه به نا‌مناسب بودنِ وضع امنيتی و بلند بودن ميزان تهديد و توطیه‌ها، تا هنوز تاريخ مشخص راهپيمايی را اعلام نه‌نموده ايم. بنا جنبش گذار در حرکت اعتراضی ديروز (٥ شنبه) هيچ‌گونه مشاركت و نقشی نداشت.
ما طرف‌دار راه‌پیمایی بزرگی هستیم که مجموع جریان‌ها، احزاب، جنبش‌ها و افراد مستقل پس از رای‌زنی عمومی با تصمیم مشترک وارد اعتراض خیابانی گردیم.

سپاس
#جنبش_گذار

>>>   MhreeVolgen
آتش زدن پرچم افغانستان توسط پشتونهای پاکستان در میان میدان شهر و پیش چشم هزاران پشتون دیگر. همه تماشا و تایید میکنند. یعنی نفرت از افغانستان در رگ و خون دانه دانه پشتونهای پاکستان است. صدها دلیل است برای نفرت آنها که فعلا وقت پرداختن به آنها نیست. جالب این است افراد مانند کرزی شعار پختونستان میدهند و ادعای برادری با همین پشتونها را دارند. مرز دوکشور راذ به رسمیت نمی شناسند. در واقع صلح و آرامش در افغانستان را فدای این پشتونمها کرده اند.

>>>   این مظاهر ه توسط امر اشرف غنی شده و او گفته است که شما مظاهره ککنید که مردم بالای من انتقاد نکند تا این مردم خشم شا ن دور شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است