یک لحظه هم حکم ارگ نشینان را قبول نمی کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146949 منبع: پرینت

عبدالکریم خدام بحیث والی سمنگان باقی می ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عطامحمدنور والی بلخ روز یکشنبه 29 دلو 96 در واکنش به برکناری والی سمنگان از سوی رییس جمهور از ادامه کار عبدالکریم خدام حمایت کرد.

والی بلخ درخصوص ادامه کار والی سمنگان بیان کرد: لحظه هم حرف و حکم مستبدین بی ریشه ارگ نشین را قبول نمی کنیم و جمعیت نیز از کاندیدای خود نمی گذرد.

نور تاکید کرده است که دیگر عقب نشینی برای جمعیت بس است.

رییس اجرایی جمعیت همچنین درخصوص شرکت بانوی اول در نشست های مختلف از جمله نشست شورای امنیت ملی گفته است که صلاحیت رولا غنی بالاتر از رییس اجرایی و وزیران است.

وی به کنایه افزوده است : چطور قبول کنیم که صلاحیت بانوی اول از رییس اجرایی بالاتر باشد؛ این چه قانون و چه مشروعیتی است که بالای ملت تطبیق می شود؛ از ملت می خواهیم که به تمام نابرابری ها نه بگویند.

گفتنی است که روز شنبه 28 دلو 96 رییس جمهور حکم برکناری و تبدیلی والیان 6 ولایت را تایید کرد و روز بعد از این حکم، والی سمنگان در یک نشست خبری حاضر شد و گفت وی بعنوان نماینده قوم ترکمن در سمت والی سمنگان گماشته شده است و تا فیصله بزرگان ترکمن، رهبری جمعیت و مردم سمنگان از وظیفه کنار نمی رود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بلخ
والی سمنگان
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد نور

>>>   اګر حکومت مرکزی بالای ولایات ووالیان متمرد آن معاشات را بند کند پولیس واردو به راه خود خواهند رفت . آما والیان ولایات متذکره بر پول ګمرکات دربین خود مانند سالهای ۱۳۹۲ خواهند جنګید ویکی دیګررا خواهند درید

>>>   حکومت یک شرکت سهامی بود حالا یکطرف میتواند طسهمدار دومی را از سهمش محروم کند ؟

>>>   خنده آور است به والى صاحب چوكى و رشوت مزه داده و أين اقا از عطا جان نور تقلبت ميكند بدانيد كه تشويش هاى شم خائنين در اينده بسيار نزديك دو سه چند خواهد شد دولت با شما برخرد قاطع خواهد كرد

>>>   قبلا هم همینطورگپهارا ازشما وامثال شما شنیده بودم که بالاخره سرحد تان به کولاب رسید اینبارکجارادرپلان دارید غیرت تان برای ما معلوم است این حرکات طفلانه شما به درد تان نخواهد خورد بیغم باشید

>>>   باید کاری کرد که حکم فاشیستان ارگ تا دم دروازه ارگ هم اعتبار نداشته باشد.

>>>   هر والیی که از فرمان حکومت مرکزی اطاعت نمی کند، باید معاش خود والی و جمله طرفدارانش فطع شود. باز می بینیم که چند نفر به طرفداری والی به پا می خیزد.

>>>   تعجب ما از ادمهای است که بیدار هستند ولی خودرا بخواب میزنند . و مطل عامیانه داریم کور خود بینای مردم حکومت اولش نامشروع و توافقی تشکیل شده و غنی بخاطر ریس جمهور شدن توافق نامه امضا کرد و امروز تف خود را بقول عام میلیسد و زیر قولش میزند باز یک تعداد جاهل و متعصب واقعیت را نادیده گرفته و کورکورانه از غنی دفاع میکنند تا از واقعیت های جامعه . از یک طفل هم که بپرسی میگوید حق با عطا محمد نور است .

>>>   از این کرده این یهودی غنی چادر بپوشد خوب است این رقم انسان بی غیرت و بی امت در طول تاریخ نخو اهد بود که هر روز فرمان می دهد اما قبول نمی شود مرگش خوب است از این ریا ست جمهوری کرده باید خود را بکشد
اگر نه این یهودی است هر گز خود را نمی کشد

>>>   برای این قوم گمشده اسرایل از جمله شانزده قوم گمشده دروازه کشور اسرایل باز است بفرمایند.
طوره قل جوزجان

>>>   عطا ....کدام ملت را میگوید همان چند .....در دور پیش شما میچرخد و زنده گی خود رادر چور غارت و ادم کشی میبند.

>>>   غنی بر سر گلبیدین حساب باز کرده و نتیجه اش را خواهددید.

>>>   بــه : هر والیی که از فرمان حکومت مرکزی اطاعت نمی کند.....
اگر معاش شانرا قطع کنند آنها از پول محصول گمرک برای خود معاش بهتر اخذ میکنند
برای خود حتی میتولانند کد 91 بسازند وبیشمار مصرف کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است