خدام کجا و ابراهیمی کجا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۶/۱۲/۶ کد خبر: 147376 منبع: پرینت

مبارزه هميشه با پيروزي همراه نيست بيشتر با شكست های تلخ همراه است تا يک پيروزي شيرين بدست آید اما گاهي از دل شكست ها قهرمانان بزرگی متولد مي شوند شجاعت و ايستادگي آنها در مقابل ظالمان و وطن فروشان در دفتر خاطرات تاريخ ثبت و در سينه ها تحسين مي شود.

يكي ازشكست هاي تلخ روزگار مردم ما قضيه والي برحق سمنگان بود. عبدالكريم خدام هيچ نوع كوتاهي در كلام و در عمل به مردم خويش نكرد اما در كنار كوتاهي رهبران ایتلاف نجات از پشت توسط پشتونيزم هاي وطن فروش به وي و مردم آزاديخواه خنجر زدند. آخر فرهنگ، علم و دانش عبدالكريم خدام در راه توسعه و آباداني سمنگان كجا؟ عبداللطيف ابراهيمي كجا؟

چقدر اين ديوانگان پشتونيزم اجير فرهنگ حماقت جاهلی خود را در كشور گسترش داده اند تمام مردم تاجيک، ازبک و هزاره شجاعت وطن دوستي، خدمتگذاري و بزرگي شما را تحسين مي كنند.

اين شكست شما نبود شكست آزاديخواهان بود تاريخ از نام شما به نيكي ياد خواهد كرد اين پيروزي شخصي براي شما بود كه در دل تاريخ و ميليون ها آزاديخواه جا گرفتيد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خدام
سمنگان
نظرات بینندگان:

>>>   ... چرا پشتون را مقصر میدانی تو از قوم خود بگو وقتیکه خود مردم تاجیک معامله میکند خودیشان پول را ترجه میدهند مردم پشتون چرا مقصر باشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است