دختران را به طب عدلی نفرستید (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ کد خبر: 147843 منبع: پرینت

اینگونه اقدامات قابل قدر است!
ابلاغیه‌ ای را که آمر حوزه‌ نهم امنیتی کابل (سمنوال بسم‌ الله تابان) منتشر کرده است مطالعه کردم. ایشان در این ابلاغیه نوشته است شکایاتی رسیده که پولیس دخترانی را که مظنون به رفتار غیراخلاقی هستند بازداشت و در اولین اقدام آنها را به طب عدلی برای معاینه معرفی کرده‌ اند.
ایشان در این ابلاغیه چنین اقدامی را که باعث سوءاستفاده‌ های زیادی می‌ شود در حوزه تحت مدیریت خود (حوزه نهم امنیتی کابل) منع کرده که باید از اقدام نیک و انسانی ایشان تشکر کرد زیرا بارها اتفاق بود که حوزه‌ های امنیتی، زنان و دختران را به بهانه رفتار غیراخلاقی بازداشت کرده و از آنها بخاطر رهایی پول‌ های کلانی را رشوه خواسته و آنها نیز مجبور بوده‌ اند که بخاطر حفظ آبرو و رهایی شان پول‌های کلانی را به مسوولین حوزه‌ های امنیتی پرداخت کنند.


دختران افغانستان رفتارهای غیراخلاقی پولیس طب عدلی سوءاستفاده



محمد نسیم جعفری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختران
بازداشت
رفتارهای غیراخلاقی
نظرات بینندگان:

>>>   به نظرمن این یک راه جوری است برای ازبین بردن ابرو وعزت مردم زیرا درافغانها اینگونه کارها به ندرت دیده میشود عوض آن به دشمنان خاک ووطن متوجه باشید

>>>   بسم الله خان تابان کار بسیار انسانی انجام دادید شما از حیثیت و شرف هموطنان مظلوم تان حمایه و دفاع نمودید واقعن پولیس با وجدانید . برای تان سلامتی ، سعادت و مؤفقیت بیشتر آرزو مینمایم و انتظار داریم دیگر آمرین محترم حوزه نیز از چنین اقدام انسانی حمایه نمایند .

>>>   نظر به دانش طبی ...موضوع پیچیده است و ده ها پیچیدگی دارد
که اینجا ممکن نیست بحث علمی شود و به معایینه داکتر فهم شده نمیتواند
ارجاع دختران و خواهران بازی به عزت و حقوق بشری و شخصیتی آنها است
ناجایز و غیر عقلی و منطقی است
داکتر الهام از لندن

>>>   بفرستید چون پاک وناپاک از هم تفکیک شود.

>>>   آقای تابان!
ازین اقدام نیک تان برعلیه فساد اگرچه وظیفه هرآمر یک اداره است تا در امر جلوگیری فساد هراقدام بجا ولازمه را قانونمند ساخته وهمچو ابتکارات را عملی سازد بانهم از شما منحیث یک شهرروند کابل تشکر نموده وموفقیت های بیشتر در امر جلوگیری از فساد برای تان آرزو دارم.

>>>   امریکا در افغانستان کجا پاکی را باقی گذاشته تا معلوم شود از هزار دختر یکیش ....ندارد.
مردار شده این وطن مردار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است