حساب‌های طلای رقیب پوتین جنجال برانگیز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ کد خبر: 148055 منبع: پرینت

حساب های طلا و ارز «پاول گرودینین» نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در بانک های سوییس، جنجال برانگیز شده و بسیاری از رسانه های روسی به این موضوع پرداخته اند.

نیکلای بولایف معاون کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که پاول گرودینین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه در بانک های سوییس 13 حساب ارزی با مجموع ارزش 55 میلیون روبل (حدود یک میلیون دالر) دارد.

بولایف در گفتگو با شبکه خبری روسیه 24 همچنین به حساب های طلای گرودینین در بانک های سوییس اشاره کرد که در مجموع 5.4 کیلوگرم طلا اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد که این اطلاعات به درخواست سازمان فدرال مالیات روسیه از سوییس گرفته شده است و هیچ اطلاعات موثق در دست نیست که پاول گرودینین در هنگام ثبت به عنوان نامزد ریاست جمهوری در کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، این حساب ها را بسته باشد.

به گزارش شبکه تلویزیونی لایف نیوز روسیه، پاول گرودینین، داشتن حساب های بانکی طلا و ارز در سوییس را تکذیب و اعلام کرده است که این اقدام تلاش برای انتشار خبر داغ از یک موضوع بی اساس است.

«پاول گرودینین» 58 ساله متولد مسکو از حزب کمونیست روسیه نامزد ریاست جمهوری شده و از جنبش چپ گرای «لوی فرونت» (به روسی جبهه چپ) نیز حمایت می شود.

او پس از پوتین در جایگاه دوم در نظرسنجی ها است با این تفاوت که تنها یک دهم پوتین رای دارد.

از دیرباز در نگاه طرفداران حزب کمونیست در روسیه، یک کمونیست باید زندگی ساده ای مثل عموم مردم داشته باشد از این رو این خبر در روسیه جنجال ساز شده است چرا که برخلاف تصور، گویا نامزد پر سر و صدای حزب کمونیست در انتخابات ریاست جمهوری روسیه ثروت هنگفتی دارد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روسیه
پوتین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است