طالبان ادعای جنگ با حکومت اما زدن هزاره ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ کد خبر: 148207 منبع: پرینت

چرا هیچ وقت علیه طرفداران حکومت انتحاری نشده است؟ آیا ارگ و طالبان به توافق رسیده اند؟

از آغاز حکومت وحدت ملی تا حالا مخالفان سیاسی حکومت هدف حملات بوده اند درحالیکه طالبان می گویند با حکومت جنگ دارند. ابزار کم مصرف انتحار و تمام شدن به نام داعش و طالب دروغی بیش نیست افرادی که بارها متهم به ترور شخصیت های بزرگ در کشور بودند امروز بزرگترین قدرت را در کشور دارند.

باری هم معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان شورای امنیت را متهم به حمایت طالب و داعش کرد، کشاندن جنگ از مناطق جنوب به شمال کار حلقات ضدافغانستان و شخصیت های مرموز در ارگ دانسته شد و بارها متهم به انتحار و انفجار شدند، شواهد دست داشته نشان می دهد که قبل از حکومت وحدت ملی هیچ تظاهراتی با انفجار وانتحار روبرو نشده است اما حالا در هر تظاهرات ضد دولتی انفجار می شود.

با این وضعیت در دست داشتن افراد در درون نظام در انتحار و انفجار شکی وجود ندارد پس از آمدن حکمتیار به کابل جاده دارالامان که بارها شاهد رویدادهای انفجاری و انتحاری بود دیگر آرام آرام است. عالیجنابان حکومت وحدت ملی شما با جماعت بزرگ انسان هایی روبرو هستید که آنان را گوسفند فکر کرده اید و هرچه دل شما خواست انجام می دهید به یاد داشته باشید ما می دانیم که سیاست های قومی و تک تباری شما چقدر بی شرمانه و احمقانه است اما کمی تاریخ بخوانید اگر نادرخان شوید سرنوشت تان چه است و اگر ملاعمر شوید سرنوشت تان چه خواهد بود؟

می دانم بهتر و بدتر از آنان شده نمی توانید. به هر حال اگر ارگ به سیاست های قومی حذف رقیبان خود ادامه بدهد بزرگترین اشتباه تاریخی را انجام می دهد. روز گذشته درحین سخنرانی استاد محقق انتحار صورت گرفت بهتربود که محقق می گفت می داند که چه کسانی انتحار را انجام داده است.

شاداب امین بیگزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بیگزاد
انتحاری
محقق
هزاره ها
نظرات بینندگان:

>>>   >>>   جالب است که در مظاهره غزنی که پشتون ها واوغان ها به راه انداختن نه انفجاری میشود ونه انتحاری؟ ؟؟؟؟؟؟؟

>>>   هزاره هرچه زودتر مسلح شوند.
تنها راه جنگ است
پشتون ها نوکر پاکستان هستند .وجز وطن فروشی کاری دیگری ندارند.
باید انتقام شهدای هزاره را از اوغان های قرباغ گرفت
وگروگانها را ازاد نمود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است