اولویت بندی در استخدام های کمیسیون انتخابات نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ کد خبر: 148669 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات روند استخدام کارمندان کمیسیون را از پست های پایین رتبه آغاز کرده و پست های ریاستی هنوز با سرپرست اداره می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، یوسف رشید رییس اجرایی بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان در گفتگو با "محور" درخصوص شفافیت در روند استخدام کارمندان ولایتی کمیسیون انتخابات گفت: از پروسه استخدام کارمندان کمیسیون انتخابات نظارت می کنیم نباید بعضا مواردی می بینیم که باعث نگرانی نیست اما تاثیرگذار روی میزان کارایی و موثریت استخدام ها است و درعین زمان پروسه با کندی پیش می رود.

رشید بیان کرد: اولویت بندی درست در بخش استخدام ها صورت نگرفته است که کمیسیون ها از کدام پست استخدام را آغاز کنند و بعد به طرف پست های پایین رتبه بروند.

رییس اجرایی بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان از کندی روند استخدام کارمندان انتقاد کرده و گفته است که کمیسیون انتخابات روند استخدام را از پست های پایین رتبه آغاز کرده اند و پست های ریاستی شان هنوز با سرپرست اداره می شود و در عین حال پست معاونیت امریت انتخاباتی در دارالانشاء وضعیتش روشن نیست.

چند ماه قبل رییس دارالانشاء کمیسیون انتخابات از وظیفه برکنار شد، رشید دراینباره تصریح کرد: درخواست ها برای این پست گرفته شده است اما تشویش داریم که این پست باز هم بجای درنظر گرفتن ظرفیت های تکنیکی، درگیر بحث های پنجاه پنجاه و بالاخره تقسیم پست های کلیدی در کمیسیون شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
استخدام کارمندان
نظرات بینندگان:

>>>   محمد اسلم سلیم
زمین عیاران را به خفاشان نفروشید !
مگر فراموش کردیده اید!
نادر با امضا ومهر درقرآن و خیانت به سوگند نامه اش وپس از تعهد شکنی تیرباران امیر جبیب الله کلکانی و یارانش آنها را به دار آویختند و با افراد مسلح قبیلوی درشمالی و درهمین کلکان دست به کشتار و غضب زمین و غارت وجنایت زدند.
مگرفراموش کرده اید !
وقتی طالبان وارد شمالی شد به هیچ کس رحم نکردند یکبار دیگر به زمین سوزی و کشتار و غضب وغارت و مهاجرت اجباری دست زدند و تاریح حوادث تلخ گذشته را تکرار کردند.
بسیار ننگین و شرم آور است با حضور این همه فرماندهان و نیروهای آگاه جوان و هم سرمایه داران بنام در شمالی بزرگ اولاده نادر غدار و ملاعمرپاکستانی در کلکان زمین بخرد ، لانه طالب سازی اعمار کند.
کاری نکنید که فردا جبرانش کرده نتوانید فروش یک وجب زمین شمالی و به خصوص در شهرستان کلکان زاد گاه امیربزرگوار امیر حبیب الله کلکانی ننگ است به همه این همه فرمانده و وکیل ومشاور و سرمایه دار ، زمین را خود تان به خرید نگذارید دشمنان مردم ما در کلکان جابجا شود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است