نان به نرخ روز خورهای متظاهر
... در کمین نشسته اند تا برای چوکی بیشتر و جایگاه بالاتر و دالرهای آلوده تر، زحمات و خدمات دوران جهاد را بر باد دهند و به یغما برند 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۵    ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ کد خبر: 148759 منبع: پرینت

روزی روزگاری قصه ی پر غصه ی جهاد علیه کمونیسم و غرب زدگی، رنگ و بوی سادگی و صداقت و اسلامی داشت و رهبران جهادی بزرگی که اینک فقط نامی از ایشان باقی مانده و راهشان به بیراهه رفته است با نیت خیرخواهی و وطن دوستی و آرمان های دینی دست به مبارزه و جهاد زدند.

اینک به کلی قضیه فرق کرده و هدف و آرمان اصلی مجاهدت و مبارزه سیاسی میان ریا و تزویر بازماندگان دروغین که خود را وارثان هم حزب و تبارهای خود می خوانند گم شده است و زیر خروارها خاک مدفون گشته بگونه ای که حتی خود رهبران شهید نیز از وامداران امروز خود شرم دارند!

در مناسبت های مختلف و با توجه به منافع و مزایای زمانی و مکانی آن، به یکباره عنوان و نام و یاد استاد برهان الدین ربانی، عبدالعلی مزاری و احمد شاه مسعود از زیر خروارها خاک زنده می شود و تن ایشان و امثالهم در گور برای چندمین بار می لرزد که باز چه نقشه ای برای نام و آوازه و اعتبارمان کشیده اید.

بر کسی پوشیده نیست که خود رهبران شهید از بزرگداشت های مغرضانه با هدف های شخصی و نه حزبی با دست های آلوده توسط فاسدان نامداری که از عنوان پیرو رهبران شهید برای خود به اعتبار و آب و نان رسیده اند شرم دارند؛ چرا که هدف و انگیزه ی آنان جز این بود و اگر ذره ای گمان می بردند که روزی دستاویز و ملعبه ی غرب برای سرکوب شرق قرار می گیرند نام و عنوان جهاد و مجاهدت را برنمی گزیدند و برای قیام درنگ می کردند.

براستی اگر مزاری، مسعود، ربانی و دیگر قهرمانان راستین مجاهد، این روزها را پیش بینی می کردند یا فرصت وصیت به هم حزبی ها و مریدان خود را پیدا می کردند؛ هرگز اجازه ی سوء استفاده از نام و عنوان هفته ی شهید یا سالگردها و بزرگداشت ها را به زالوهای خونخوار قدرت نمی دادند که با سخنرانی های اغواگرانه، افکار عمومی را به بازی بگیرند.

ننگ بر نان به نرخ روز خورهای مجاهد نمای متظاهری که اینگونه آبروی جهاد و رهبران شهید را به بازی گرفته اند، دامن حزب خود را لکه دار کرده اند و در کمین نشسته اند تا برای چوکی بیشتر و جایگاه بالاتر و دالرهای آلوده تر، زحمات و خدمات دوران جهاد را بر باد دهند و به یغما برند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجاهدنما
مزاری
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   نسل كشى برنامه ريزى شده دولت وحشت ملى

>>>   ازهمان ابتدا اعمال اینها مانند اعمال امروز اشرار طالب بود سوختاندند مکتب ویران نمودن کلینیک کشتن داکتر تخریب سرک ، باشوروی مذاکره میکنیم با نجیب نمیکنیم ، مانند امروز با امکریکا مذاکره میکنیم با کابل نمیکنیم هردوی شان دوروی یک دالر هستند اینها هم مکزدور پاکستان بودند اشرار طالب هم مزدور پاکستان است هردو وطن را ویران ساختند

>>>   اگر می خواهید نوروز همیشه وخیلی خوب تجلیل شود هرفرد بالغ باید در هر نوروز مقداری پول صدقه نوروزی برای ملاصاحبان بدهند تا هم ثواب اخروی حاصل کند و هم از بابت سهم گرفتن در تجلیل نوروز ثوابی راکه مستحق میشود از زبان ملا صاحبان بشنوند
ر

>>>   خوب گفتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است