الکترونیکی کردن انتخابات بر اندام افغانستان برابر نیست
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۲    ۱۳۹۷/۱/۱۳ کد خبر: 149243 منبع: پرینت

حکومت از الکترونیکی کردن روند های انتخابات خبر می دهد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل احمد معنوی رییس پیشین کمیسیون انتخابات، معتقد است، تمام این برنامه های جانبی برای انتخابات و نپرداختن به اصل اصلاحات باعث بحران در افغانستان می شود و افزود: بیشتر شدن بحران انتخابات به نفع هیچ کسی نیست و افغانستان گنجایش آن را ندارد. تا حقوق افراد و اشخاص از مجرای مشروع آن به دست نیاید ما شاهد هیچگونه پیشرفتی نخواهیم بود و در این صورت کسانی به قدرت خواهند رسید که آنها خودشان حقوق مردم را ضایع ساخته بودند.

وی، ادامه داد: الکترونیکی کردن انتخابات یک تغییر کلی است که تغییر مثبت خاصی در روند انتخابات نمی آورد، حتی کشورهای پیشرفته ای چون انگلیس هنوز از این تکنولوژی ها استفاده نمی کنند. استفاده کردن آن در انتخابات افغانستان جز وسیله ای برای راحت کردن تقلب چیز دیگری نخواهد بود. چیزی که ما در افغانستان می آوریم باید به اندام مردم افغانستان برابر باشد، این موضوع تازه بر اندام مردم افغانستان برابر نیست.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
معنوی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   نسبت به این دموکراسی که در عمل بد تر از رژیم کودتایی است ( که تخم
آن به دست منحوس داوود خان بنام جمهوری کاشته شد ) صد مرتبه نظام
شاهی مشروطه بهتر بود و است .
م . ش .ف کابل

>>>   اصلا ببینید که چند کشور منطقه از این سیستم تستفاده می کنند. آیا افعانستان از ان کشورها پیشرفته تر است؟ باز با کدام آمار صحیح و شناسنامه های معتبر این کار را می کنند؟

>>>   اعمال شما ..... شوراى نصوار به اندام مردم افغانستان برابر بود و هست؟ در شما مردم أصلا" جيزى به نام شرم و مردى ديده نمى شود!!
شير شير مى كفتيد وقتيكه ٤ طالب امد شير موش شد و ديكران شغال و اين طرف أنطرف كريختيد باز مى كفتيد كه طالب اين هست و ان هست!! شما لعنت شده أيد در هيج جاى شما را ارام نمى كيرد غير از قبر!!

>>>   در بسیاری کشور هایی پیشرفته از نظر تکنالوژی حتی میتوانی ماشین آلات محل کارت را از خانه یاخارج از محل کار کنترول کنی مگردر انتخابات باید به محل تعیین شده حضور یابی و بعد از اراییه اسناد هویت رای بدهی.
من با شما موافق ام این طریقه تنها برای حفظ رژیم دست نشانده کمک می کند و یک هکر میتواند از آدرس یک ملیون نفر رای بدهد. و دوم اینکه انتخابات چه دست آوردی درین کشور داشته است که از شفاف و غیر شفاف آن می نالیم.

یکی ازجوانان ملیت هزاره که در کوچه ما زنده گی میکرد و محصل فاکولته انجنیری بود گاهی در مضمون ریاضی از من کمک می خواست. در سال ۱۳۷۱بعد از تعویض حکومت رفقا به حکومت برادران او را با تفنگ دیدم، پرسیدم تو آدم روشنفکرو تحصیل یافته با تفنگ چه میکنی؟ گفت: استاد حق داده نمی شود حق باید گرفته شود. شاید در آنزمان با او موافق نبودم مگرحالا این سخن او همیشه آوایی گوش من است، یاد اش بخیر.
آزاده

>>>   ازینطریق تقلب خوب صورت میگیرد

>>>   هرچه است کاری کنند که دوباره هرگز شروفساد صاحب قدرت نشوند که چور میکنند گرچه چیزی باقی نمانده است

>>>   تشویش نکنید اگر همی امریکا و انگلیس و دیگران بودند باز بر اندام تان برابرش میسازه حتی نیکر های تنگ خود منحیث پتلون مد روز در اندام های فرسوده و نا برابر تان برابر میسازه. فقط بکس های دالر و رویا های غرب را برایتان رنگین میسازه اونه باز وطن را برای بار چندم اولش تو عالی جناب خواهی فروختی.

>>>   افغانستان هههههه
کرزی و غنی تا هنوز معنای اونلاین و وای فای و نت را نمیدانت آنوقت انتخاب الکترونی با گوسفند های نادان چطور خواهد نتیجه داشت
افغانستان و حاکمان آن اول مرده را گور میکنه بعد کفن و آب را بالای قبرش میریزه تا خاین در جهان است افغانستان درست نمیشه
تا پشتون معامله کنه ملت هیچ وقت روز خوبی را نخواهد دید
احمد از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است