خلیلی: تسلیمی طالبان را نمی خواهیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۷/۱/۱۵ کد خبر: 149303 منبع: پرینت

هدف از طرح صلح حکومت وحدت ملی، تسلیمی طالبان و دیگر مخالفان مسلح به حکومت افغانستان نیست بلکه شورا خواستار صلح آبرومند برای تمام طرف‌های درگیر جنگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد کریم خلیلی رییس شورای صلح روز سه شنبه 14 حمل 97 در سخنرانی در نشست مجمع این شورا در ولایت قندهار بار دیگر بر صلح آبرومند با طالبان تاکید کرد.

خلیلی بیان کرده است که این شورا آماده هر گونه قربانی برای رسیدن به صلح است واز توطیه هایی که علیه شورای صلح می شود هیچ ترسی ندارد.

گفتنی است که رییس شورای صلح در نشست های قبلی این شورا در کابل گفته بود که هر چقدر که انتحارها و انفجارهای وحشتناک صورت بگیرد، نباید چیزی از اراده مردم برای صلح با طالبان کم شود چرا که مردم چاره ای جز صلح ندارد.

تاکید خلیلی بر حفظ عزت طالبان در حالی است که این گروه تا کنون اظهار نظری در باره صحبت های این شخص نکرده اند و نشست های صلح را توطیه علیه مخالفان دولت خوانده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلی
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   پس انتظار کشتار بیشتر باش تو بی ......سالها معاون کرزی بودی چی کرده که حالا انجام دهی

>>>   آیا حکومت یا خلیلی تا این اندازه غافل وبی خبر هستند که صلاحیت صلح دراختیار طالبان نیست؟؟؟
کدام رهبر یا قوماندان طالب تا این اندازه جاهل است که از صلح حرف بزند تا آی اس آی فورا گردنش را بزند؟؟
1- خلیلی صاحب خدانکند اگر فامیل شما نزد کسی گروگان باشد شما میتواند بدون رضائیت آنها حرفی از صلح بزنید؟؟
یکی از طالبان که در قطر بود حرفی زده بود فورا آی اس آی درپاکستان برادرش را دستگیر وزندانی نمود
2 -اگرافراد عادی طالب صلح کند چی بدست می آورد؟ بیکار میشود باید درخانه بنشیند کار نیست ، پس ضرر میکندبنا حالا که طالب است کم از کم پانزده هزار کلدار پاکستانی معاش میگیرد نانش حواله است تفنگ سرشانه اش خودش حکومت است چی ضرورت به صلح دارد ؟؟؟
ر

>>>   خلیلی صاحب!
کبر نکو!!! تمام طالبان با دیدن چهره هیبتناک تو دستها را برای تسلیم شدن به
تو دزد مشهور بالا کرده اند!!!!

>>>   عجيب، خون ملت ريخته و ميريزد، و هزاره ميگويد تسليمي طالبان را نمي خواهيم، طالب بايد زده شود تا تسليم شود، و حكم حكومت را قبول نمايد، لعنت خدا بر اين اداره فاسد، بخيالم كه غني و تيمش فرار ميكنند و زمام أمور را به طالبان فروخته اند

>>>   خلیلی بیان کرده است که این شورا آماده هر گونه قربانی برای رسیدن به صلح است واز توطیه هایی که علیه شورای صلح می شود هیچ ترسی ندارد.
یک یار که مزاری و یارانش را به قربانگاه طالبان بردید تا به ریاست برسید این بار نوبت کیست؟ کدام غیرت؟ کدام همت؟ شرم و حیا هم نعمتی است که بعضی ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است