صیاد: اول جوزا نامزدان انتخابات ثبت نام می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149355 منبع: پرینت

روز 25 ماه حمل، نخستین روز آغاز ثبت نام رای دهندگان و اول ماه جوزا آغاز ثبت نام نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالبدیع صیاد رییس کمیسیون انتخابات روز چهارشنبه 15 حمل 97 در نشست گزارش دهی درباره کارکرد کمیسیون انتخابات در مجلس نمایندگان گفت که این کمیسیون در خصوص مداخله زورمندان، افراد مسلح غیرمسوول و بعضی وکیلان نگرانی دارد.

صیاد با تاکید بر اینکه به کسی اجازه دخالت در انتخابات را نمی دهد بیان کرد: روز 25 ماه حمل، نخستین روز آغاز ثبت نام رای دهندگان و اول ماه جوزا آغاز ثبت نام نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی ها است.

وی همچنین درخصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرده است که از همین اکنون یک کمیسیون موظف شده تا برای انتخابات ریاست جمهوری که قرار است پس از انتخابات مجلس نمایندگان و شورای ولسوالی برگزار شود، آمادگی بگیرد.

گفتنی است که یک روز قبل از گزارش دهی رییس کمیسیون انتخابات در مجلس، بنیاد انتخابات شفاف افغانستان در یک نشست خبری ضمن اظهار نگرانی درخصوص تامین نشدن امنیت مراکز رای دهی به این کمیسیون هشدار داد که اگر انتخابات قابل قبول را در تاریخ 28 میزان سال روان برگزار نکند، اعضای این کمیسیون باید محترمانه استعفا بدهند و پس از آن فکری به حال حکومت شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صیاد
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   از بس مردم به کمیسیون انتخابات و خود انتخابات بی باور شده اند کسی حاضر نیست حتی یک نظر درینمورد بدهد. انشاءالله مردم انتخابات را تحریم میکنند!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است