قناعت مشکوک نمایندگان مجلس توسط استانکزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149484 منبع: پرینت

شماری از نمایندگان مجلس که انتقادهای سخت علیه رییس امنیت ملی داشتند، در نشست استجوابیه استانکزی سکوت پیشه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مجلس نمایندگان روز شنبه 18 حمل 97 جلسه استجوابیه رییس امنیت ملی را از بهر توضیحات درخصوص ناامنی های در سراسر ولایت های کشور و بررسی اتهام ها علیه استانکزی برگزار کرد.

استانکزی پیش از آنکه نشست سری شود گفت که شرایط کشور بگونه ای نیست که امروز همه مسایل را طوری بیان کنم که فردا از آن برداشت منفی دیگری بوجود بیاید.

در این نشست شماری از نمایندگانی به رییس امنیت ملی انتقادهای سخت داشتند، سکوت کردند و از ابهامات در بررسی چگونگی حمله بر هوتل کانتینانتال، چگونگی حملات هراس افکنانه، ورود داعش به کشور و نیز حمله دشت ارچی چیزی نپرسیدند.

در پایان این نشست شماری از اعضای مجلس گفتند که استانکزی در نشست سری مجلس نمایندگان را قناعت داده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
استجواب استانکزی
نظرات بینندگان:

>>>   مقصد قناعت حاصل شده باشد
امنیت پول اپراتیفی زیادی دارد

>>>   یک تعداد از خاینین دزدان ومیخکوبیان شروفساد همیشه به ضد انا نیکه پشتوانه ملیشه های بدنام شجاعی ندارند به بهانه های این ان تاپه زده هرروز به شورای ملی خواسته در اخیر چیزیکه پیدا نکردند باز یک تعداد از جاسوسان ایران
تاپه معا مله پولی می زنند چرا یک روز همی شورای ملی محقق را نمی خواهد که جاسوس و علمبردار بیرق ایران و جاسوس مشهور انها است چرا همی محقق هزاره را به سارنوالی معرفی نمی کند که در کابل جوانان هزاره را به جنگ فا شیستی عراق سوریه و یمن به صفوف جنایت کاران فا طمیون تشویق و روان می کنند همیشه انتقاد سران تویله خانه شورای ملی به افراد یک قوم است دیگر اقوام تاجک ازبک هزاره که علنی جاسوس خاین دزد ورهزن است یک روز کسی احضار نکرد

>>>   این ستانکزی صاحب نوش داروی دولت است به هر دردی دوا وبه هر زخم مرهم وبه هر مشکلی چاره است زخم های خون چکان استاد عطا را نیز با یک باراستفاده از مرهم قدرت بکلی جور کرد که دیگر بکلی سرصدا وچیغ فغانش خاموش شد و از وای وای گفتن ماند حالا هم این نمایندگان شکمبو چاق لاغر ریش بمبو پشم الود , نکتایی دار , لونگی دار عمامه به تن رانیز مداوا کرد اما به شکل دسته جمعی . استانکزی صاحب در تداوی یونانونی و چال فریب جادوگری و تعویض نویسی که کرزی صاحب نصوارش نیست نماینیده مجلسین مفسدین را به یک تابلیت دالر امریکایی و یا نیم تابلیت یوری اروپایی قناعت داده ویا با یک سفر عشق بازی به ترکیه و یا دوبی دوبی در استخ ها و دیسکوتیک ها مثل موم چرب نرم شان نموده وبعد هرچه دلش خواست از انها جور کرده استفاده مینماید که دهن من وتو باز بماند ناگفته نماند به و وکلای خانم هم یک مبایل جدید نیز وعده نموده .
Kaihan Aria

>>>   این دلاک های بیسواد بدون درنظرداشت شرایط به امر باداران خود هر روزه انتقاد و تخریب میکنند صرف بخاطر مخشوش ساختن روحیه مردم و رضایت باداران شان، که این در زات خود خیانت به مِلت است.

>>>   روز گذشته که استانکزی حاضر مجلس نشده بود بی علت نبود چون گمپاین و دهن پتکش کاملن تمام نشده بود امروزیکه حاضر مجلس شد با دلپری کامل اماده بود میدانست که دهن های باز را با دهن پتکش بسته است .

>>>   اګر حمله کانتنینتال را افشا میکرد باز نصف همین نماینده ګان .....افغانستان مستقیم در ....خانه اصلی میرفتند چون که کشمش خود در کون چویک دارد و ان همه برای ستانکزی معلوم است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است