تیم رباتیک افغانستان در کانادا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149488 منبع: پرینت

مسابقات شهر نورتبی کانادا در دو روز برگزار شد.
بین 35 تیم ما یکی از بهترین تیم ها در این دوره از مسابقات بودیم ، با اینکه جوانترین تیم بودیم و کم تجربه بین همه ی تیم ها و یکی از مشخصه های تیم ما این بود که همه دختر بودیم آنهم از کشور افغانستان.
بهترین بازی را در بین همه ی تیم های جدید به نمایش گذاشتیم رباتمان بهترین دیزاین را داشت.
بین ربات‌های دیگر رباتمان در بخش خودش که مربوط به سویچ می‌شد سریع ترین بود که هیچ کیوبی را در میدان نمی گذاشت و همه را تمام می‌کرد، چون در بخش دفاع نیز فعالیت داشت اجازه پیش روی هیچ رباتی را در میدان نمیداد تا حدی که باعث سر صدای تیم های حریف شده بودما بازهم توانستیم باعث تغییر تاریخ شویم آنهم در مسابقات فرست کانادا که عنوان کاپیتانی تیم ها را بدست آورده بودیم و می توانستیم در مسابقات پارتنر برای خود انتخاب کنیم.
این حادثه در طول تاریخ فرصت سه دقعه اتفاق افتاده بود که یک تیم دخترانه بتواند به این مرحله برسد که تیم ما جزو ان بود. با این تفاوت که اولین تیم دخترانه بود که در سال اول اشتراک توانست این عنوان مهم را بدست بیاورد.
همه اینها دلایلی شد تا ما برای گرفتن جایزه انسپایرشن اینجینیری اقدام کنیم همه ای تیم ها برای 12 جایزه ای که در مسابقه وجود داشت اپلای کرده بودند و تلاش می‌کردند تا به سوالات داوران پاسخ دهند انها را قانع کرده و جایزه را بدست بیاورند.
همانطور که قبلا گفتم چون که شرایط جایزه انسپایرشن اینجینیری را داشتیم برایش اپلای کردیم ولی باید بگویم متاسفانه از ان تیم دیگری شد وبه ما تعلق نگرفت حتما برای شما نیز سوال برانگیز است که چرا با وجود داشتن همه ی شرایط بازهم نتوانستیم ان را دریافت کنیم که در پاسخ باید بگویم شاید چون درقسمت پاسخ سوال های داوران که به انگلیسی بود درست نتوانستیم پاسخ دهیم چون تلاش زیادی کرده بودیم باید بگویم کاملا ناراضی هستیم از تصامیم داوران، اینکه گذشت همه ی تلاشمان را باری دیگر و نیز بیش‌تر از رقبا در مسابقات پیش رو بخرج خواهیم داد.
انشاالله
خوشبختانه امتیاز لازم را بدست اوردیم تا در مسابقات مرحله نهایی به شهر موسیسیگا در نزدیکی شهر تورنتو برویم.
تیم رباتیک افغانستان








کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم رباتیک
کانادا
نظرات بینندگان:

>>>   قابل افتخار است.
آزاده

>>>   باعث افتخار ملت شدید ارزوی موفقیت بیشتر برایتان دارم
رضا صفارزاده

>>>   با افتخار وغـــــرور باید بگم که تیم رباتیک کشور عزیز مان افغانستان واقعا یک حماسه تاریخی آفرید این یک افتخار بزرگ برای همه ی ملت غیور افغانستان است موفق وسربلند باد افغانستان پیروز باد تیم رباتیک کشور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است