هرات با دو تظاهرات با دو ایده و یگ میانجی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149491 منبع: پرینت

هرات با دو تظاهرات با دو ایده و یگ میانجی!

1- در تظاهرات اول تحت رهبری حاجی کامران علی زایی کتله تجمع کننده برضد ریاست معارف هرات شعار سر می دادند و رییس شورای ولایتی اخطار به بستن دروازه معارف هرات را به قیمت خون آدم سردادند.

2- در تظاهرات دوم کتله تجمع کننده به حمایت از معارف و حمایت از پوهیالی عبدالرزاق احمدی رییس معارف برخواسته و با شعار دفاع از معارف دفاع از ارزش های هری زمین به مقابل دروازه معارف شعار سر دادند.

3- ریاست ارشاد حج و اوقاف باحضورداشت تمامی خطبای مساجد و تکایا، شورای علما و روحانیون، آمرین مکاتب و وکلای گذر دو طرف را به آرامش دعوت نمودند و قرار شد ترکیب هیاتی از این اقشار باحضورداشت والی هرات و رییس شورای علما و روحانیون موضوع راحل و فصل نمایند.

نوت:
قابل یادآوری است که تا اکنون پرچمداران معارف که همانا کتله یک میلیونی ترکیب شده و متعلق به چهار میلیون شهروند خردمند از تمام اقوام باعزت ساکن در هرات می باشد، به نشان اینکه روشنگران حقیقی در معارف و مکاتب و آینده سازان جامعه دردمند افغانستان و هرات عزیز اند، سکوت باعزت خویش را حفظ نموده و در این موضوع ارزش و جایگاه ارزشمندخویش را حفظ نموده و خود را دخیل نساخته اند.
مبادا لحظه ای که ارزش های این خانواده عظیم در تعرض قرار گیرد و یا اینکه مورد کوچکترین بی حرمتی قرار گیرد آنگاه پشیمانی سودی نخواهد داشت.
لذا از تمامی دوستان گرامی تقاضامندم که موضوع را آبرومندانه حل و فصل نموده و عزت خانواده نیک نام معارف را حفظ نمایند.

نثار احمد مصلح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
معارف
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس شورای ولایتی وظیفه والی هرات راهم پیش می برد درهر موضوع مداخله میکند چون شخص بیمنطق وبیسواد است همه کارهایش شکل قلدری دارد او درمسلک قاچاق ماهر ترین شخص است ودرین زمینه دست اورد های خوبی دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است