سفر پرخرج پسران ترامپ به دوبی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149546 منبع: پرینت

به تازگی گزارش شده است که 73 هزار دالر از پول مالیات‌ دهندگان آمریکایی صرف هزینه سفر تجاری اخیر پسران رییس‌جمهور آمریکا به دبی شده است.

آمارهای دولتی حاکی از آن است که این هزینه ها شامل حقوق نیروهای سرویس امنیت آمریکا -که مامویت حفاظت از خانواده رییس‌جمهور را بر عهده داد- برای اقامت در هتل های نزدیک محل حضور پسران ترامپ و هزینه موترها و سفر آنها بین 26 مارس تا 8 آوریل است.

گزارش‌ ها حاکی از آن است که این سفر برای تجارت خانوادگی خانواده ترامپ انجام شده است و هیچ ارتباطی به اقدامات دولتی آنها ندارد. میسون برایمن، سخنگوی سرویس امنیتی آمریکا در پاسخ به ایمیل سی بی اس نیوز درباره این مساله نوشت: «سرویس امنیتی یک ماموریت محافظتی در امارات متحده عربی دارد. به همین دلیل ما درباره جزییات اینگونه سفرها هیچ اظهارنظری نمی کنیم.»

اریک و دونالد ترامپ جونیور هفته گذشته برای شرکت در مجلس عروسی دختر «حسین سجوانی»، یک تاجر میلیاردر اماراتی و رییس شرکت بزرگ املاک و مستغلات «داماک»، به دبی سفر کردند. سجوانی یک عکس از خود به همراه پسران ترامپ در توییتر منتشر کرد و نوشت: دیروز بسیار خوشحال شدم که میزبان دوستان عزیز و شرکای تجاری ام دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ در یک مراسم خاص خانوادگی بودم.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان ترامپ، پسران رییس‌جمهور آمریکا همچنین قرار است در این سفر از باشگاه گلف بین المللی ترامپ بازدید کنند.

ترامپ پس از ورود به کاخ سفید اداره سازمان ترامپ را به 2 پسرش واگذار کرده است. اما گمانه زنی هایی وجود دارد درباره اینکه ترامپ همچنان بر این سازمان نظارت دارد و از آن سود می برد.

خانواده ترامپ سال گذشته میلادی هم به دلیل صرف هزینه 330 هزار دالر از پول مالیات دهندگان آمریکایی برای سفر به یک پیست اسکی در اسپن در ایالت کلرادوی آمریکا، مورد انتقادهای شدید قرار گرفتند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
دوبی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است