از هدف جنگ در کشورهای اسلامی آگاه شوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۷/۱/۲۶ کد خبر: 149826 منبع: پرینت

جنگ در خاورمیانه و افغانستان دارای ابعاد مختلف می باشد که می توان آن را خلاصه در منافع کشورهای ابرقدرت و قدرت های منطقوی دانست.

کشور آمریکا در تبانی با همپیمانان اش در منطقه مانند رژیم آل سعود، امارات متحده عربی و ترکیه گروه خیلی خطرناکی را تحت نام دولت اسلامی عراق و شام (داعش) تاسیس نمود که در کوتاه مدت منافعی برای حکومت های ترکیه و سعودی می توانست داشته باشد ولی در دراز مدت مانند فرقه ساخته شده ضاله وهابیت توسط انگلیس که تنها به نفع جهان غرب و کشورهای مستکبر تمام شده است اهداف آنها را تامین و برآورده می نماید.

این سناریوی ساخت و ساز گروه های تروریستی آدم کش تحت نام اسلام ضمن اینکه برای نام بد ساختن اسلام و ایجاد روحیه تنفر از این دین زیبا می باشد زمینه ایجاد بحران و بدست آوردن منابع خام طبیعی این کشورها بعنوان مثال (اورانیوم ولایت هلمند) همچنان ذیق ساختن و نزدیک شدن به روسیه می باشد.

آمریکا که شرورترین و مستکبرترین کشور عصر حاضر می باشد در صدد خرسازی شیوخ گمراه سعودی است که درصدی بالایی در این زمینه دارد و قرارداد تسلیحاتی میلیاردها دالری گواه این مطلب می باشد.

خوب در این حال و احوالی که خاورمیانه بسر می برد و پروژه داعش هم رو به سقوط است و دولت بشار هم در قدرت و دست روسیه و ایران هم بالا، بحث استفاده از مواد شیمایی و یا بیولوژیکی بهانه ای دیگری است که شرایط حمله گسترده آمریکا و جلب و جذب مشارکت همپیمانان غربی گامی است که آمریکا باید یا خود و یا هم نوکرانش را دستور دهد تا سلاح شمیایی را استفاده نمایند تا اذهان اکثریت خاموش را به طرفی سمت و سو دهند تا بگویند بلی آمریکا و همپیمانان اش حق به جانب هستند و باید در جهت نابودی اسد حمله نمایند و جنگ سوم جهانی را آغاز کنند.

اینکه بعد از به قدرت رسیدن جمهوری خواهان و در راس آن ترامپ احمق هنوز جنگی شروع نشده است هنوز وقت است زیرا سیاست سیاه و اخلاق کشور شیطان بزرگ ایجاب می کند تا یکی دو دوره پلان طرح نمایند و دوره های بعدی آن را عملی نمایند زیرا تاریخ این کشور مستکبر نشان می‌دهد که دموکرات ها پلان جنگ می سازند و جمهوری خواهان آن پلان را عملی می کنند و جنگ خواه ناخواه باید به وقع بپیوندد و اهداف برآورده شود.

اما سوال اصلی در این است که مردم عام کشورهای خاورمیانه و جهان اسلام در قسمت نقش سعودی که حالا آشکارا از همپیمانی با اسراییل و آمریکا در جهت نابودی کشورهای اسلامی بخصوص ایران، سوریه و لبنان حرف می زنند چه نظر دارند؟ آیا وقت آن نرسیده است تا مسلمانان در مورد کشور عربستان سعودی و نجات اماکن و شهرهای مقدس از دست رژیم فاسد آل سعود تجدید نظر نمایند؟

سید احمد بشیر افضلیار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
کشورهای اسلامی
آمریکا
سوریه
افغانستان
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   شما باید بدانید که مسلمانان در بدل دالر به مسلمان کشی تیار اند ولی در برابر استبداد امریکا و نوکرانش که سعودی ها و دیگر نوکران شان اند ، کسی پول نمیدهد ابدن کاری انجام نمیدهند .

>>>   هدف جنگ در کشورهای اسلامی را بوش و صدراعظم ایتالیا در همان نخستین ساعات پس از 11 سپتامبر "جنگ صلیبی" اعلان کردند.

>>>   روزیکه امریکغا وانگلیس وفرانسه بالای سوریه حمله کردند برای عربستان وترکیه دو کشور اسلامی از خوشی روز عید !وشاید هم گفته باشند این راکت ها کم است زیاد فیرکنید !

>>>   طالبان وداعش نوکران آمریکا هستند.
واهداف انان را پیش میبرند. چون اگر جنگ نباشد آمریکا بهانه ای برا ماندن ندارند.
طالبان وداعش بهانه وعامل آمریکا هستند.

>>>   محترم بیادر افضلیار بیخی کامل وروشن موضوع اهداف امریکا ودو دولت سعودی وترکیه را روشن کردید.اما یک هدف اصلی واساسی رامن بگویم وان هدف نهایی امریکا است وان تجزیه وکوچک کردن کشورهای اسلامی است حتا خود عربستان سعودی بنآءافغانستان به سه کشور؛ابران عراق سوریه هرکدام به سه کشور کوچکترتقسیم میگردند تا اهداف امریکا واسرائیل درمنطقه براورده شود.
داکتر عبدالرب آچکزی

>>>   طالبان این بار برای ابد نابود میشوند.
فقط چند ماه دیگر باقی است.

>>>   آقای افضلیار دقیق ارزیابی نمودید واقعا" جنگ به سر لیاف ملا نصرالدین است اسلام جقیقی نه اسلام ساخته غرب که ایدیالوژی طالب و داعش است با سیاست های سلطه جویانه غرب که نوشیدن خون مردم غریب جهان که افغانستان هم شامل آن می باشد مخالف است بنا" امریکا و متحدانش با تیوری صیهونستی یهود فقط در پی بدنام ساختن اسلام که نابودی و از سر راه دور کردن آن به منظور استثمار کشورهای ضعیف است به پیش برده میشود که فقط بیداری مسلمانان حقیقی را ایجاب مینماید تا بااستفاده از علم ودانش غصری وتطبیق احکام قرآن ،را هیکه خیر وسعادت مسلمانان باشد رهنمایی کنند و خود در پیش گیرند.

>>>   ترامپ در اوایل ریاست جمهوری اش گفته بود ما به اعراب مخصوصا(عربستان)به چشم گاو شیری نگاه میکنیم ایا نوکری ازین بشتر؟
ایت زلت ازین بشتر؟
ایا خواری ازین بشتر؟
چهار تا منافق وپیروی ال سعود هم با این وضعیت این شرمساران تاریخ را حمایت از اسلام میداند.

ال سعودی که پشت پرده اسلام نهفته شده ومنافع امریکا را در دفاع از اسلام میگوید در حالیکه امریکا به دنبال بد نام ساختن و نابود کردن اسلام است..
نوکر یعنی این...
ولیعهد سعودی در کاخ سفید با ترامپ گفته بود اگر ما نبودیم امریکا در غرب اسیا به چنین دستاوردی نمیرسید.
نوکر یعنی این..
اسراییل زمین های ملت مظلوم فلسطین را غضب کردن وشهرگ میسازند حتی زمینهای کشاورزی شان را هر سال سم پاشی میکند که مزرعه شان از بین برود.
خان های شان را بزور ویران میکند زن طفل وبچه را میندازد بیرون
شما نگاه کنید اکثر فلسطنیان حتی زیر خیمه هستند این روزا
اواره وبیچاره.
حالا به خواطر زمین ها وخانه های شان تظاهرات میکند .این کافران بیدین و ترامپ پرست نه تنها از مظلومان فلسطین حمایت نمیکند بلکه ملاهای ترامپ پرست امریکا پرست فتوا داده تظاهرات ملت فلسطین حرام است..
این از این ال سعود بد تر کافر

>>>   مردم عام کشور های عربی اگر دست شان برسد این سردمداران مرتجع عرب را در یک لحظ نا بود میکنند. اینها خود می دانند. و با شمشیر برهنه در مقابل مردم خودبا پشتیبانی و حمایت انگلیس و امریکا استاده هستند نمونه آن در مصر ، بحرین ، سعودی و یمن است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است