سعیدی: کمیسیون انتخابات به مردم گزارش بدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۱/۲۷ کد خبر: 149849 منبع: پرینت

نهضت صلح، عدالت و آزادی افغانستان منحیث یک نهاد سیاسی فراگیر پشتیبانی خود را از آغاز ثبت نام رای دهندگان که طبق فیصله کمیسیون انتخابات به رویت تذکره تابعیت صورت می گیرد استقبال می نماید.

شیوه ی کار طوری است که به رویت تذکره افراد معلومات مکمل در محل مربوط درج اوراق می شود بعد از ثبت کارمند موظف کمیسیون انتخابات پارچه ای را در صفحه آخر تذکره اشخاص نصب می نماید و در روز انتخابات شخص مطلوب با نشان دادن تذکره تابعیت خویش که در آن به اصطلاح ستیکر نصب گردیده می تواند رای خود را استعمال نماید.

کسانیکه تذکره تابعیت ندارند ادارات مربوط بخاطر توزیع تذکره آنها را همکاری می کند به باور ما داشتن تذکره یک هویت است همچنان نهضت بخاطر شفافیت از کمیسیون انتخابات می خواهد تا جریان ثبت نام را همه روزه که چقدر افراد در سرتاسر افغانستان ثبت نام کرده اند به مردم معلومات دهند اگر هر روز امکان گزارش کاری نباشد حداقل با گذشت دو سه روز که چند نفر ثبت نام کرده اند به مردم افغانستان گزارش بدهند بهتر است با اینطور گزارش دهی کمیسیون می تواند اعتماد مردم را زیادتر جلب نماید.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعیدی
انتخابات
ثبت نام
تذکره
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   جناب استاد سعیدی.
افغانستان حق دارد به شما افتخار کند.ولی از نظر شاگرد نالایق تان انتخابات پیشرو جز یک تیاتر مضحک چیزی دیگری بیش نیست.خارجی ها انتخاب کننده گان اصلی هستند.
گمنام

>>>   آغای سعیدی!
چی را گزارش دهند؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است