خاقان دستور برکناری جنرال عبدالرازق را داده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149925 منبع: پرینت

مردم و بزرگان اقوام قندهار مانع برکناری جنرال عبدالرازق خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شکیبا هاشمی عضو مجلس نمایندگان در نشست روز دوشنبه 27 حمل 97 این مجلس در واکنش به برکناری جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس قندهار گفت:نخست وزیر پاکستان در سفر یک هفته پیش خود به کابل، 6 مورد پیشنهاد را به حکومت افغانستان سپرده است که برکناری جنرال رازق یکی از این پیشنهادات است.

هاشمی بیان کرده است که برای برکناری جنرال رازق دست‌هایی از درون و بیرون کار می‌کند و حکومت هم اکنون او را بدلیل برگزاری نشست چند ماه قبل قندهار، زیر فشار قرار داده است.

وی افزوده است که خاقان عباسی بدلیل اینکه جنرال عبدالرازق مانع بزرگی بر سر پروژه‌های پاکستان در ولایت قندهار است، خواستار برکناری او شده است.

این عضو مجلس تاکید کرده است که فرمانده پولیس قندهار توانسته است امنیت نسبی را در ولایتش برقرار کند و در برابر مداخلات پاکستان ایستادگی کند از این رو مردم و بزرگان قندهار مانع برکناری وی خواهند شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
فرمانده پولیس قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   خداکند که جنرال صاحب برطرف شود.
هیچکس این حقراندارد.

>>>   حکومت افغانستان هم باید درمقابل برکناری جنرال باجوا را بخواهد

>>>   مانند معلم عطاء نور نه شود .

>>>   غ خوب می داند که چگونه تفرقه بیاندازد و حکومت کند.

>>>   هیج کس برکناری خو کاریست بس دشوار وحتی کسی جرات فکرکردین درین باره را نیز نخواهد داشت این جنرال پرقدرت خارچشم دشمنان است اګر این جنرال قرار باشد که برطرف شود قندهار علان خود مختاری میکند مثل اعطا نیست که به معامله تن بدهد ما حمایتش میکنیم
مجاهد

>>>   تما ملت از جنرال صاحب حمایت میکنند
غوری

>>>   هیچکسی نمیتواند که جنرال عبدالرزاق را برکنار از وظیفه اش کند کلان ها و مردم قندهار هرگز بکسی اجازه نمیدهند که اهداف شوم شانرا با برکناری جنرال رازق در قندهار عملی کنند برکناری جنرال رازق مساویست با جدایی ولایت قندهار ز دولت موجود غنی احمدزی و سردسته ای است از خود مختاری چندین ولایت دیگر کشور .

>>>   زنده باد امپراطور جنوب
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است