رییس جمهور متوجه برکناری عبدالرازق باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149926 منبع: پرینت

مشارکت استخباراتی با پاکستان از دید مردم کاملا مردود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، آصفه شاداب عضو مجلس نمایندگان در نشست علنی روز دوشنبه 27 حمل 97 این مجلس در خصوص برکناری فرمانده پولیس قندهار گفته است که شرط هیات پاکستانی مبنی برکناری جنرال رازق برای همکاری با حکومت افغانستان مغایر اصول بین المللی است.

شاداب بیان کرده است که مشارکت استخباراتی با پاکستان از دید مردم کاملا مردود است و رییس جمهور باید متوجه این امر باشد.

گفتنی است که شماری از اعضای مجلس در این نشست گفتند که شاهدخاقان عباسی نخست وزیر پاکستان در سفر یک هفته قبل خود به کابل، برکناری فرمانده پولیس قندهار را یکی از شروط همکاری کشورش با دولت افغانستان گفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
فرمانده پولیس قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   خاقان اشتباه تاریخی کرده اګرواقعا چنین باشد
مجاهد

>>>   اگر این شرط پاکستان را اشرف غنی پذیرفته باشد. این امر خیانت ملی است و جنرال عبدالرازق یک قهرمان و از آقای اشرف غنی و تیم ناکاروی سه لغمانی کرده هزار بار شرف و محبوبیت بین مردم دارد. پاکستان مثل که پشک موش را فریب میدهد همیشه اینها را فریب میدهد و وقت گذارنی نموده اهداف خود را پیش میبرند.کرزی خان نیز همین شرطهای وی را می پذیرفت. مانند برکناری امر الله صالح از امنیت ملی وضعیت روز بروز بدترشد. جنرال اگر برکنار شود بطور عاجل یک نوکر پاکستان در انقا قومندان و بعد از سه الی 4 ماه طالبان یعنی دستمال پاکاری یا مزدور پاکستان عاجل وارد صحنه میشوند.
قبدانی گردیزی

>>>   همه میدانند که ارگ اکثر خواستهای پاکستان را پیرفته و عملی کرده اما پاکستان یک قدم هم عقب از پلان شوم شان نشده که اینکار اشتباه بزرگ از رهبران دولت ما میباشد و اگر اینبار بازهم بخواست خاقانی چتلستانی در مورد برکناری جنرال رازق اقدام و عمل کند اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر ارگ خواهد بود وبدانند و اگاه باشند که فرمان برکناری جنرال عبدالرازق نه تنها که جنبه عملی ندارد علاوتن دشمنی وبد بینی بزرگ را ارگ بخود با اینکار اش میخرد پس همین خواست خاقانی چتلستانی بود کهحنیف اتمر مشاور شورای امنیت با دید چشم و ملایم خنده بر لب بطرف خاقان عباسی است که در تصویر برداری از مجلس شان کاملن قابل دید همگانی است اگر دقت کنید و من اشتباه برداشت نکرده باشم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است