از 29 حمل در هرات تجلیل شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150016 منبع: پرینت

از بیست و نهم حمل سالروز فتح هرات به دست مجاهدان، طی مراسمِ با شکوه و با حضور صدها تن از باشندگان این ولایت تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که با حضور مقامات دولتی، شخصیت های جهادی، نمایندگان مردم در پارلمان و شورای ولایتی، روحانیون، متنفذین و جمع کثیری از مردم شهر و شهرستان های مختلف ولایت هرات در تالار مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار گردید، از ایثار، فداکاری و رشادت های مجاهدان هرات در روز بیست و نهم حمل 1371 به نیکویی یاد گردید.

در این همایش مونسه حسن زاده معاون امور اجتماعی مقام ولایت، ابتدا ورود ظفر مندانۂ مجاهدان قهرمان به شهر هرات را حضور مجاهدین و خانواده های گرامی شهدا تبریک عرض نمود و بر روح پر فتوح شهدای گلگون کفن افغانستان بخصوص شهدای هرات اتحاف دعا فرستاد.

معاون اجتماعی ولایت در ادامه از همۂ جانبازانی که در راه دین مقدس اسلام، استقلال و پاسداری از ارزش های ملی و اسلامی، اعضای بدن خود را خالصانه در راه جهاد از دست داده اند، اظهار سپاس و قدردانی نمود.

معاون اجتماعی ولایت بیان داشت:" تجلیل از چنین مناسبت های ملی و جهادی در حقیقت تجلیل از اراده مردم مجاهد ماست و ریشه در اندیشه و باور اقشار مختلف جامعه دارد و همین وابستگی به ارزش های ملی و اسلامی است که امروز فرزندان مجاهدان با حضور حماسه ساز خود در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور راه نیاکان شان را در پیش گرفته و هر روز حماسه می آفرینند."

این مقام دولتی همچنان افزود:" در شرایط فعلی که کشور مرحله حساسی از سیاست و فراست را سپری مینماید و نیاز به بیداری شهروندان بیشتر از هر زمان دیگر احساس میشود، من باور دارم که مردم هرات قاطعانه از نظام جمهوری اسلامی افغانستان دفاع می نمایند و اجازه نخواهند داد که نوکران بیگانه به اهداف شوم شان نائل آیند.

معاون اجتماعی ولایت، هرات را الگوی مناسب ترقی و پیشرفت، امنیت و ثبات برای تمام ولایات کشور عنوان نمود و بر تعلق افتخار بیست و نهم حمل نه تنها برای مردم ولایت هرات بلکه برای تمام مردم مجاهد افغانستان تاکید کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
29 حمل
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   من میترسم یکروز در سال بنام روز "معالجه" ریزش یکی از "نخبگان"!!! هم تجلیل شود. آیا بهتر نیست تمام سال را بخاطر تجلیل از "روزهای" مختلف رخصتی اعلام کنیم؟؟؟؟!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است