به نام تجلیل مردم را ناآرام نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150033 منبع: پرینت

همشهریان عزیزم اهالی شریف متدین و محترم هرات باستان

طوریکه در سال گذشته هم تذکر داده بودم که در این هیچ شکی وجود ندارد که شما مردم متدین و مسلمان در تاریخ گذشته و حال افغانستان نقش اساسی خود را ایفا کردید و در تحولات اجتماعی و سیاسی کشور جایگاه خود را داشتید و دارید و شما صاحب میراث های بزرگ علمی عرفانی هنری و ادبی سرزمین خود بودید و هستید.

در جهاد مقدس افغانستان در مقابل تجاوز اتحاد شوروی و رژیم وابسته به آن قربانی های فراوانی دادید و صاحب تجارب خوب و ارزشمند بعد از سقوط رژیم گذشته و پیروزی جهاد و مجاهدین و آمدن طالبان در هرات و عقب نشینی حکومتداران وقت همه و همه بودید و هستید و این را نیز بطور کامل می دانید که هرات عزیز جزیی از افغانستان است و مردم افغانستان بطور جمعی در غم و شادی کشور خود با هم شریک و همنوا هستند و هشتم ثور را به نام روز پیروزی مجاهدین بنابه فیصله خودشان همه با هم تجلیل می کنند و در تاریخ کشور و در تقویم رسمی افغانستان از این روز به نام روز پیروزی مجاهدین یاد شده است.

بنابراین لازم است تا با این همه تجارب گذشته و شان و شوکت هرات موقع به رقابت های منفی به نام 25 و 29 حمل هرگز ندهید و کسی به رقابت های منفی برنخیزد و به نام تجلیل شهر خود را به آشوب و اضطراب مواجه نسازد زیرا مردم این دیار مانند سایر مردم کشور حق دارند تا آرام و راحت زندگی کنند و از صدای دلخراش فیرهای بیجا به نام تجلیل از این و آن ناآرام نگردند و اگر می توانید در تحولات سیاسی کشور خود و نقش هرات و حوزه غرب در آن سهم بارزی داشته باشید.

با یک صدا در کنار هم با سایر هموطنان خود برای امنیت و بازسازی شهر و کشور خود، رفاه مردم خود و بازسازی حوزه خود با هم همنوا و همصدا گردید و همه صدای واحدی داشته باشید و در صحنه سیاسی کشور حضور بیشتری پیدا کنید و از رقابت های منفی که بار منفی دارد خودداری کنید. خداوند یار و یاور همه شما باشد.

با عرض احترام سید محمد خیرخواه یکی از فرزندان هرات باستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیرخواه
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   خیرخوا صاحب اسماعیل که بچه یک پینه دوز است و از بر کت جهاد به این مقام رسیده بسیار مردم را از بین برد و خودش عیش ونوش کرد فزندانش به فرانسه و لندن زیست میکند دار و نادر هرات و تمام افغانستا را برد در بانگ های فرانسه و ایران و دوبی زخیره کرد در وقت طالبان از وطن گریخت خوده به ایران پنا هنده کرد باز هم این ..... ندارد کاری میکند که یک باریدیگر مردم عزیز به جنگ به اندازد و خود به فرار کند فرار کردن خوب یاد دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است