در باب رای هراتی ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۳    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150084 منبع: پرینت

ما در هرات دنبال رو برخی افراد، حلقات و گروه ها هستیم با تاسف ما شهروندان هرات در شناخت چهره ها ناکام بودیم و برای هر ناکسی چک چک زدیم و دست بلند کردیم.

با تاسف هراتیان در هرات با هر کسی بیعت کردند فردی را به جامعه معرفی کردند و پشت سر اش ایستاد شدند و یا برایش رای دادند در نهایت معامله کرده و آن فرد معامله گر بیرون شده است.

با تاسف افرادی آمدند با ادبیات چرب و نرم با فصاحت و بلاغت خود را در دل جوانان جای زدند و رای جوانان را دزدی کردند و زمانی که منافع مادی شان به خطر مواجه شده پشت سر هیچ جوانی ایستاد نشدند و معامله مادی انجام دادند.
و ما هراتی ها از این قسم افراد معامله گر حمایت کردیم و آن ها را کسی ساختیم و این اشتباه را هنوز هراتیان تکرار می کنند.

برای افرادی رای دادیم که تا دیروز بایسکلی نداشتند که از پیاده روی نجات پیدا کنند امروز در لوکس ترین موتر ها بر گرده مردم سورای می کند و به ریش هراتیان خنده می کنند.

چرا هراتیان از این آدم ها نمی پرسند که بر سرنوشت ما چرا معامله کردی؟ چرا برای سکوت پول گرفتی؟ چرا ما هنوز به این آدم ها باور داریم ؟ تا چه زمانی باید این آدم ها از رای و اعتماد من و شما استفاده کنند؟
هراتیان باید بیدار شویم هر آدم ناکسی را کس نسازیم و به حرف های کسانی که می خواهند از ما ابزار بسازند باور نکنیم.

با تاسف فردا همین آدم ها معامله های کلان تری انجام می دهند پس بر من و تو جوان هراتی و شهروند هراتی واجب است که دنباله روی افراد معامله گر و ناصادق را نکنیم.
به امید بیداری هراتیان.
برای آدم های رای دهید که فردا از رای خود پشیمان نشوید.

طارق پیمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   شرکت درین نمایش مضحک ومسخره اشغال گران سیستم ستم وسرمایه جز صحه گذاشتن به ادامه اشغال وکشتار هیچ نتیجه برای سرزمین ومردم نفرین شده ام ندارد ! مردم ازخواب غفلت بیدار شوید .
« رـ ن » سیدنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است