نبیل: افغانستان تحت تسلط پاکستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150235 منبع: پرینت

حکومت افغانستان، تحت تسلط آی إس آی پاکستان است.
باور من این است که رهبران حکومت وحدت ملی بخاطر حصول رضایت و قناعت آی إس آی، هیچگونه اهمیت برای جان و مال مردم افغانستان قایل نیستند و این روند، بهترین شانس را برای پاکستان فراهم کرده است تا در تبانی با طالبان درون حکومتی، ضمن حذف و ترور مخالفین سیاسی و غیر سیاسی پاکستان، اهداف راهبُردی ایشان را یکی پی دیگری دنبال کنند.

اگر چنین چیزی نباشد، چگونه امکان دارد که شیخ فانی که برای بیشتر از ۲۰ سال مهمان دسترخوان آی اس آی و سپاه پاسداران بود، آزادانه انتحاری و استشهادی را تجویز کند، و یا سپردن ولایات کشور به آنها، را توصیه کند؟ چرا والی غزنی جهت حل وفصل دعوی حقوقی، به دادگاه طالبان مراجعه کند و به آنها مشروعیت بخشد؟ چرا والی بغلان، ضمن حمایت از طالبان، آنها را افغان خطاب کند؟

چرا سیداحمد گیلانی عکس های رهبران پاکستانی را با افتخار، روی دیوارهای خانه اش نصب کند؟
چرا اسحاق گیلانی با حضور در مجالس آی اس آی در پاکستان، خلاف منافع افغانستان موقف گیرد؟
چرا حکومت در مقابل این همه طالب پروری و داعش پرستی، سکوت اختیار کند؟
چرا انس حقانی و سایر جنایتکاران زندانی اعدام نمی شوند؟

‌رحمت الله نبیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   نبیل صاحب سلام عرض میدارم:
محترم نبیل صاحب از شما چند پرسش خیلی ساده دارم امید توضیح دهید. زمانیکه شما به حیث رئیس امنیت ملی افغانستان ایفای وظیفه مینمودید اشخاص را که نام گرفته ذکر نمودید دران وقت هم نوکران ای اس ای بودند یا دردوران حکومت وحدت ملی به این سازمان بدنام جذب شده اند؟زمانیکه اقای کرزی 22 مراتبه به پاکستان سفر مینماید دست آورد اش چه بود؟ شما منحیث رئیس عمومی امنیت ملی وقت به چه اندازه توانستید که جاسوسان را شناسائی ومستند سازی نمائید؟ انداختن برف بام خود سر بام دیگران خیلی آسان است.

>>>   پیشنهاد.
اقوام غیر پشتون وافغان.
بیایید یک گروه تشکیل دهیم که در مناطق پشتون ها وافغان ها انفجار های شهادت طلبانه انجام دهد .وچند پسوند اسلامی هم سرش بانیم.
بعد از ان یکبار محکوم کرده و نهایت یک کمسیون تشکیل داده بعد چند مدت هیچ اتفاقی نیفتاده!!!!

>>>   را ست ګفت این خدمتګار وطن!

>>>   زنده باد اقای نبیل ریس امنیت ملی پیشین اگر واقعن حکومت تحت تاثیر ای اس ای نرفته و یا نیست چرا اقای نبیل را که برضد پاکستان مجدانه و صادقانه عمل میکرد و جلو انتحاری های پاکستان را تاحدی گرفته بود بدرخواست پاکستان اقای نبیل را ارگ وادار به استعفانمودند و بجای ان یک انجینر فاضل اب را که همسویی با پاکستان دارد نصب کردند اکنون پاکستان بادست بالا و بدون هیچ حراسی در هر جای که خواسته باشند حملات انتحاری شانرا انجام میدهند ایا همین استانکزی نبود که نفر انتحاری را با خود بخانه استاد پروفیسور ربانی ریس شورای عالی صلح و ریس جمهور سابق برده بود که با انجام حمله انتحاری ان شخص همرای استانکزی اقای ربانی را شهید کرده بود مردم سابق خیلی دقیق مثل شانرا گفته بودند کله پز برخواست جایش ....نشست .

>>>   جناب نبیل صاحب! در زمان کرزی چه دست آورد های داشتی؟ زمانیکه کرزی حکم رهایی به صدها حتی هزاران انتحاری را صادر میکرد، چرا با ایشان همکار بودی؟ چرا استعفا ندادی؟ زمانیکه خودت رییس امنیت ملی بودی، تلفات مان از امروز بیشتر بود، چرا ائینه نداری ؟
قیوم حمزه

>>>   چرا جمعه خان همدرد که هم امتیازات از حمکومت میگیرد هم دالرامریکا وهم گلدار پاکستان را ، میگوید: طالبان برادر ماست دوباره بقدرت برمیگردند، حالا کسیکه در باره اشرار داخل حکومت اینگونه سخن میزند چرا چوب در گوشش نمیزنند؟؟؟؟؟

>>>   در اصل استعمار جديد است كه كشور مان را تباه كرده
پاكستانيها از روز تأسيس تا به حال مذدور اند.
انها هم مانند كابينه كشورمان كدام صلاحيت ندارند.
ح ع

>>>   آقاى نبيل چرا دروغ ميگويى كمى وجدان پيدا كن تو خود نوكر اى اس اى نيستى مردم را فريب داده نميتوانى

>>>   فرانیترپوست مورخ 22 اکتوبر 1995 میلادی نوشت ذولفقار علی بوتو در سال 1975 میلادی پنجهزار نفر را بعد از آموزش نظامی تحت فرماندهی شخصی متعصب اسلامی بنام گلبدین قرار داد که نظم عامه را در افغانستان برهم زنند تا سردار محمد داوود از داعیه پشتونستان صرف نظر نماید. فرانیترپوست همچنان می افزاید که مسوولین سی آی ای آمریکا در سال 1979 میلادی از پاکستانی ها خواستند تا یکی از رهبران قابل اعتماد را برای آنها معرفی نمایند پاکستانی ها گلبدین را برای شان معرفی کرد.

>>>   جناب نبیل صاحب !میخواهید با عنوان نمودن اشغال پاکستان اذهان عامه را مغشوش نموده واقعیت های جاری را پرده پوشی نماید حقیقت این است که پاکستان باوجود این همه خدمت به خارجی هابیچاره تر از من وتو اندیک شیخ پاکستانی در منبر ارشاد نمود که پاکستان بازار مزدور کار ها است هر که می اید عسکر وعالم وسیاست مدار وانتحاری کرایه میگیرد واهداف خودرابه پیش میبرد وشما میدانید که در زمان طالب ظاهرا تمام خاک کشور در کنترول پاکستانی هابود ولی ازسوی بیرونی امر گردیدباپول ویابدون پول یک شبه تمام کشور را تخلیه وشب هنگام از طریق هواوزمین با سراسیمگی ووارخطای تمام نیروهای مسلح خودرا از افغانستان بیرون کشیدند اگر هنوز هم که درینجا فعال اند وبه عملیات تخریبی کار مینمایند وظیفه دارندتا برنامه های خارجی هارا پیاده سازند
خوب !نمیگویم دل پاکستانی ها نمیشود که کشور مارا اشغال نمایند اما چیزی که اشغال شده انها کجایش را اشغال نمایند فضا وهوا وزمین ما در کنترول بیگانه ها است کجایش مانده است که انها در اختیار بگیرند اگر در بیانم نقصوایرادی باشد لطفا نزد جناب کرزی صاحب بروید تا شما را قناعت دهد بدون انهم شما در خط اقای کرزی کار مینماید امید وارم فهمانده توانسته باشم
تبنگ چی

>>>   وردګ ترانسپورت تا دیروز شما به حیث یک شعبه ای اس ای فعالیت میکردید امروز کدام ترانسپورت دیګر برای تان وعده های چرب داده که این قدر بلبل وار سخن میګوید اقایی زردک نبیل شما حیثیت یک سګ شیخ فانی را ندارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است