ضرر 1.5 میلیارد یورویی آلمان از تحریم‌ها علیه روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150425 منبع: پرینت

اتاق بازرگانی روسیه و آلمان طی بیانیه ای اعلام کرد که ضرر آلمان از تحریم های آمریکا علیه روسیه در بدترین حالت خود، به 1.5 میلیارد یورو می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، اتاق بازرگانی مشترک روسیه و آلمان، اعلام کرد که زیان شرکت های آلمانی فعال در روسیه از تحریم های آمریکا علیه مسکو، در بدترین حالت می تواند به 1.5 میلیارد یورو برسد.

بنابر بیانیه اتاق بازرگانی مشترک روسیه و آلمان، طبق نظرسنجی های صورت گرفته، زیان کوتاه مدت در سال مالی کنونی می تواند به 377 میلیون یورو برسد. شرکت کنندگان در نظرسنجی انتظار زیان 1.5 میلیارد یورویی را دارند.

طبق این بیانیه، یکی از اهداف سفر «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان به آمریکا، معاف شدن شرکت های بزرگ آلمانی که دارای روابطی با مقام های روسی و تجار موجود در لیست تحریمی آمریکا هستند، از تحریم های دولت آمریکا است.

گفتنی است که آمریکا روز ششم ماه میلادی جاری، برخی از تجار و مقام های روسی و شرکت هایی که توسط آنها کنترل می‌ شود را تحریم کرد که نام «اولگ دریپاسکا» مدیر عامل شرکت گازپروم و برخی دیگر از مقام های عالی رتبه روس به چشم می خورد. تنها چند روز بعد 38 مقام و تاجر دیگر روس نیز به تحریم ها اضافه شدند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
روسیه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است