لاف حوزه مقاومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150432 منبع: پرینت

حوزه مقاومت اگر منظور شمالی بزرگ و یا تمام سران مقاومت در گوشه و کنار افغانستان است، باید بگویم این حوزه از آغاز با معاونیت ده ساله مارشال صاحب با تیم حامد کرزی کار خود را شروع کرده است، در همان زمان در مقابل داکتر عبدالله و قانونی که که خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرده بودند، مارشال صاحب با حمایت قاطع از حامد کرزی، معاون او شد.

با رفتن احمد ضیا مسعود و قانونی بعنوان معاون با کرزی این روند تا ختم حاکمیت کرزی ادامه داشت، به یقین کامل اگر کرزی چهار ماه دیگر دوام می کرد نمی دانم چندین سر بخاطر بدست آوردن معاونیت او می شکست.

البته تنها داکتر عبدالله از آغاز ادعای ریاست جمهوری داشته اما بقیه مصلحت نمی دیدند، اینکه چرا من نمی دانم، باید جواب این سوال را آنهای بدهند که با تیم مخالف رفتند تا داکتر عبدالله نفر اول نشود.

سالم وحدت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حوزه مقاومت
وحدت
نظرات بینندگان:

>>>   از گرگ گرگ روید جبهه چور و چپاول صرف بنام است و از مرددم بی عقل و بیکاره استفاده کرده انها را مانند یک طفل کودن به نام این و ان بازی داده که یک نمونه ان کشیدن لاش گندیده بچه سقاو دزد بود. استفاده میکند و خود شان در چور و وند زدن دالر است که در مقابل دالر نی ناموس را و نی جبهه دزدان را میشناسد که فعلا زن عبدالله در هند عیاشی دارد زن قانونی در اروپا عیاشی خودرا میکند به همین ترتیب از همه ایشان حتا زن مسعود که با ملیارد هادالر همرایی مرد هندی در لندن و فرانسه خلوت دارد
ماند زنهای چک چکیان حبهه مقاومت در چور که شاید از اکثریت انها در کوچه و بازار کابل مجبور به تن فروشی شده. اند. چک چکی ها بروت ها را چرب نموده با قرقل زرد افتخار میکند. وهمه روزه در غلامی مقاومتی ها مصروغ است که در خاتمه هم ناموس ازدست خواهد رفت و هم مقاومت.

>>>   امی گروه شروفساد دونفر شان در یک راه نمیروند با هرکس خلاف میکنند به هیچ عهد وقول وفادار نمیمانند

>>>   امروز گلبیدین و طالب فاجعه آفریدند
به ستانکزی و غنی و اتمر و گلبیدین مبارک باشد.
به وکلای بی عزت که باعث بقای ستانکزی شدند تبریک باشد.
شرم تان باد ملت خاموش که هنوز هم منتظرید که دیگر چه میشود.

>>>   به نظر دهنده اول ،برادر توهین به نوامیس مردم دور از انسانیت وکرامت بشری است مگر خودت ناموس ند اری که این چنین به تعرض به حرم شخصی اشخاص میکنی ،آیا از روز قیامت چیزی میدانی آیا می دانی زمانیکه در بارگاه خالق لایزال ایستاده میشی جوابده از اعمال ات هستی ،حیف کلمه انسان که بالایت اطلاق میشود ،در همین صحفه باید اول به بارگاه خداوند لایزال توبه نما وبعدآ از این اشخاص معذرت بخواه ، در این کار هیچ شرم نیست اگر واقعآمسلمان هستی وتسلیم شده به خالق لایزال هستی این کار را میکنی ،میتوانی بالای اشخاص وافراد که کار های خراب کرده انتقاد نمایی اما نه به فامیلهای محترم شان
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است