مجلس: زمینه برای ایجاد حکومت عبوری فراهم شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۷/۲/۲۵ کد خبر: 151026 منبع: پرینت

تعدای از اعضای مجلس نمایندگان، می‌گویند که رییس‌جمهور به حیث فرماندۀ اعلای نیروهای مسلح کشور توان رهبری نیروهای امنیتی را ندارد و باید زمینه برای ایجاد یک حکومت عبوری فراهم شود.
به گزارش طلوع، نمایندگان مجلس، می‌گویند که ناتوانی مسؤولان حکومتی به ویژه رییس جمهور سبب شده است تا برچالش‌ها درکشور با گذشت هر روز افزوده شود.

امان الله پیمان، در اینباره گفت: آقای اشرف غنی در فکر جمع کردن پول است. بناً وکیل صاحبان اغماض نکنید بیایید یک مریض را از صحنه دور کنید، این آدم افغانستان را کنترول کرده نمی تواند.

فوزیه کوفی نیز اظهار داشت: ظاهرأ همین کسانیکه در رأس دولت هستند، این ها تافته جدا بافته از ملت هستند، این ها نمی فهمند که در این کشور چی می گذرد.

رییس مجلس نمایندگان نیز از سیاست کدری حکومت انتقاد می‌کند و می‌گوید که این کار، مسؤولان حکومتی باورمندی مردم را به حکومت ازبین خواهد برد.
عبدالروف ابراهیمی، تصریح کرد: از آدرس حکومت در پیوند به عدالت اجتماعی و سیاست کدری کمتر توجه صورت می گیرد که این خودش سبب اختلاف و نفاق می شود.

اتهام‌ها برخور تبعیض آمیز مسؤولان حکومتی و نیز ناتوانی آنان در مدیریت ناامنی ها و نیز رسیدگی به چالش های دیگر، گاه گاهی از سوی شماری اعضای شورای ملی مطرح می شوند، اما حکومت چنین اتهام ها را رد می کند

فرید نعیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
حکومت عبوری
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت عبوری فراهم شود وپارلمان نامشروع ملغی شود
مردم دنیا کاروبار خودرا بگذارند ومصروف افغانستان باشند برای ما حکومات عبوری موقت وحدت ملی انتخابی ، بسازند ملیون ها دالر شانرا بدهند تا ما تقلب کنیم ، اختلاس کنیم ودر آخر بگوئیم تقصیر از خارجی هاست ،

>>>   آقای عبد الروف ابراهیمی شرمت باد ننگت باد و نفرت به تو باد که رفتی
و ارزش هویت نژادی خود را فروختی .
حمیدالله کندر

>>>   Raheel
جوانان تاجیک هیزم دیگدان و گوشت دهن توپ!
بزرگان قصر نشین تاجیک، مرگ تان باد که تماشاگر قصابی شدن فرزندان تان در صفوف قوای مسلح رژیم سفاک و غدار فاشیستی استید!
چگونه ممکن است که در هفده سال حاکمیت این رژیم هیچگاهی و در هیچ جنگی طالب و داعش به کمبود مهمات دچار شده و اسیر نمی شود اما دهها بار است قطعات اردو از اثر کمبود مهمات در دام دشمن می افتند و سرباران از روی تذکره و تثبیت هویت کشته می شوند؟
تبعیض و دشمنی تا تاجیک و فارسی زبان در هردو سوی خط به خط آخر رسیده است و بیداد می کند. اما بزرگان تاجیک و نامداران تاجیک همه به فکر حفظ و نگهداری پولها و مقامهای ذلتبار، بی صلاحیت و مزدورانه خود استند.

تاجیکان پرغرور قوای مسلح!
تفنگ ات را به سوی افسرانی بگردان که رفقای تان را به دهن طالب رها می کنند و مسوولیت نمی گیرند. دیگر بس است در دام غدر و خیانت کشته شدن!

>>>   لازم نیست حکومت چه و چه را دزدان سرگردنه و قاچاقبران پیشنهاد کنند، اشرف غنی بهترین گزینه است و فغان این دزدان از این بابت است که جلو فساد و دزدی این ها گرفته شده است. و به جواب خمیرالله به کندزی باید گفت که تو بی هویت خواهد بودی و ابراهیمی شاید اولین کار درست همین باشد که انجام داده.
احمدی

>>>   رووف ابراهیمی خاین به هویت قومی خود است . حیثیت قومی و پارلمانی
را شکستی و زیر پا کردی ننگ به تو پپیت .
عظیم کاروان

>>>   هم حکومت و هم پارلمان نامشروع است و هردو باید فارغ البال شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است