اگر مزدوران عرب نبودند سفارت انتقال نمی یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۷/۲/۲۸ کد خبر: 151126 منبع: پرینت

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس جبل عامل لبنان با تاکید بر اینکه اگر حمایت مزدوران عرب و رهبرانشان نبود، تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اتخاذ نمی شد، خواستار همبستگی صادقانه کشورهای عربی برای صیانت از مقدسات اسلامی و مسیحی شد.

«جرج صلیبا» در گفتگوی اختصاصی با شفقنا لبنان با ابراز امیدواری از اینکه مقامات آمریکا در تصمیم خود درباره قدس بازنگری کنند، اظهار داشت: فلسطینیان با جهاد و حمایت اعراب و مسلمانان و آزادگان جهان خواهند توانست حقوق خود را بازگردانند.

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس جبل عامل با ابراز تاسف نسبت به وضعیت کنونی قضیه فلسطین و بی تفاوتی بسیاری از کشورهای عربی نسبت به قضیه مرکزی عرب، اظهار کرد: اگر مزدوران عرب و رهبرانشان نبود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جرات نمی کرد تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس را اتخاذ کند.

صلیبا این تصمیم را محکوم کرد و از اعراب و مسلمانان خواست ساکت ننشینند و اجازه اهانت جنایت کاران به مقدسات را ندهند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه آمریکا در تصمیم خود تجدید نظر کند و با بیان اینکه چه بسا این تصمیم عواقب وخیمی به همراه داشته باشد و باعث پشیمانی شود، افزود: ایجاد این رژیم جعلی در کالبد وطن عربی هرچند هفتاد سال به طول انجامیده باشد اما امروز این اشغالگری های غیرموجه بیشتر از سی سال دیگر طول نخواهد انجامید.

وی با اشاره به اینکه یهودیان تنها توانستند چند سالی در زمان داود پیامبر بر فلسطین حکمرانی کنند که پس از آن حضرت، فرزندش سلیمان به پا خواست و سرزمین ها را میان دو فرزندش «یربعام» و «رحبعام» تقسیم کرد، افزود: اسرائیل تجزیه خواهد شد و خود را از درون خواهد خورد؛ زیرا حکام و سران علیه یکدیگر شورش می کنند و فلسطینیان خواهند توانست با پایداری، جهاد و حمایت اعراب و مسلمانان و آزادگان جهان، سرزمین خود را به صاحبان واقعی آن از مسلمانان و مسیحیان بازگردانند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مزدوران عرب
سفارت آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است