تیرباران خطیب مسجد در زنده جان هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۷/۳/۱۷ کد خبر: 151743 منبع: پرینت

طالبان مسلح در ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات، یک خطیب مسجد را تیرباران کردند.

حوالی ساعت ده شب گذشته، مولوی عبدالسلام، خطیب مسجد جامع روستای اوغه ولسوالی زنده جان را در پیش چشمان اعضای خانواده‌اش به گلوله بستند.

زنده‌جان از جمله ولسوالی‌های نسبتا ناامن در هرات شمرده می‌شود. هم اکنون طالبان مسلح در بخش‌هایی از این ولسوالی، حضور فعال دارند و هرازگاهی دست به تحرکاتی علیه نیروهای دولتی می‌زنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
تیرباران
نظرات بینندگان:

>>>   ترورستان طالبان اصلن مسلمان نیستند دستورات قرانکریم و احادیث نبوی را قبول ندارند و هر عالم دین که حقایق را بیان کند و ترورستان طالبان و حامی انها پاکستان به ضر خود شان پندارند ان عالم دین را که حافظ قران هم است از بین میبرند و شهید اش میسازند با وصف همه جنایات ضد قرانی وحدیث نبوی و اخلاق انسانی و قوانین مدنی ریس جمهور غنی احمدزی انرا نادیده گرفته با مصارف هنگفت پولی تقاضای صلح را با جنایتکاران طالبان هم خودش و هم از طریق شورای صلح به ترورستان مرتد دین طالبان پیشکش میکند همین قومگرایی و قوم اندیشی ریس جمهور غنی احمدزی سبب شده که ترورستان طالب قوت بیشتر در انجام جنایات بشری شان کسب کرده اند محکومین اعدامی طالبان ترورست که در زندانهای دولت بیشتر از پینصد تن است و حکم اعدام شان ازجانب محاکم شرعی صادرگردیده غنی احمدزی مانع تطبیق حکم اعدام بر انها گردیده سخنگوی ملا عمر خاین را مشاور اقتصادی اش تعین و مقرر کرده و تعداد زیاد طالبان را در جاهای مختلف بدون اینکه از اعمال گذشته شان نادم گردیده باشند در پست های کلان مقرر کرده پس حمایت غنی احمدزی از طالبان اگر نیست پس چه است .

>>>   اشرف غنی برای سیاستهای خام خود "علما" را بدست طالبان قتل عام میکند.

>>>   Khurasani
اعلام آتش بس و عیدانهٔ فاشیستی رئیس حکومت وحدت ملی به باند جنایتکار و تروریست طالبان .
تفریق و تقسیم جنایتکاران با معیار قومی و در راستای تفکر افغانیت، نقض آشکار قانون اساسی و فراهم سازی بستر حملات تهاجمی در روز های عید برای باند جنایتکار و تروریست طالبان در کشور می باشد.
اشرف غنی علناً و رسماً جنایتکاران طالب را « افغان وسله وال طالبان» می داند و از کاربرد واژه های تروریست، دشمن و جنایتکار علیه آنها پرهیز می نماید.
این پیام آتش بس اشرف غنی در واقع چراغ سبز برای باند تروریستی طالبان است و اوج سیاست قومی و فاشیستی اشرف غنی را به نمایش می گذارد.
مجلس نمایشی به اصطلاح علماء در واقع ابزاری بود در راستای قباحت زدایی از قامت شنیع جنایتکاران طالب که ثمره‌ای آنرا در بیانیهٔ امروز اشرف غنی می توان مشاهده نمود.
اشرف غنی به جای اینکه با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی کشور و با اعلام فرمان آمادگی کامل و تهاجم بی امان علیه جانیان و تروریستان طالب به سرداران و پاسداران کشور روحیه و انگیزه بدهد، با ابراز محبت و تقدیم عیدی به دشمنان؛ فرهنگ و هویت و تمدن و انسانیت لبخند مهر می فرستد.
لینک سخنرانی اشرف غنی در کامنت نخست در اختیار شماست .

>>>   طالب وقتی از ارگ رهبری میشه
کدام دولت و کدام قانون فقط پلان میکنن که چطور ....حاصل خیز و سبز را غصب کنن
احمد از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است