رییس اجرایی دردیدار با وزیر خارجه انگلیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151786 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی با بوریس جانس وزیر امور خارجه بریتانیا ملاقات کرد.
در این نشست وزیر امورخارجه تشریف آوری رییس اجرایی را به بریتانیا خیرمقدم و خوش آمدید گفت و روابط میان دو کشور را دوستانه و استراتژیک خواند.

آقای جانسن در صحبت‌های خود از ادامه‌ی کمک‌های بریتانیا در تمام عرصه‌ها برای افغانستان و مبارزه با دهشت‌افگنی اطمینان داد و تاکید کرد که کشورش در کنار حکومت و مردم افغانستان قراردارد و تا استقرار صلح و ثبات به حضور خود در کنار دیگر متحدان بین‌المللی ادامه می‌دهد.

رییس اجرایی با تشکر و قدردانی از کمک‌ها و قربانی‌های بریتانیا در امر مبارزه با دهشت‌افگنی و استقرار صلح و ثبات در افغانستان در سالیان اخیر بر ادامه این همکاری‌ها جهت تقویت مردم‌سالاری٬ نهادسازی٬ مبارزه با دهشت‌افگنی و تقویت قوای مسلح افغانستان تاکید کرد.

در این نشست آخرین وضعیت سیاسی٬‌ امنیتی٬ مذاکرات صلح٬ روابط با پاکستان٬ نقش کشورهای منطقه در قضایای افغانستان٬‌برگزاری انتخابات در افغانستان و کمک‌های بریتانیا برای افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر خارجه انگلیس
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   Amirzada
برکناری وزیر انرژی و آب نخستین پیامد سفر نامیمون عبدالله به لندن است.
من در مورد پیامد های سفر نامیمون عبدالله همین دیروز هوشدار دادم. مطابق به دستور لندن عبدالله باید در برابر سیاست های خانمان بر انداز اشرف غنی مثل همیشه از "صبر استراتژیک" خود استفاده کند و پاداش آنرا در انتخابات آینده بحیث معاون اول اشرف غنی از جانب واشنگتن و لندن بدست خواهد آورد.

>>>   محترم فکر میکنم شما فراموش کرده اید که اگر بجای ریس این ریاست شخصی دیگری را وارد میدان میکردیم حال ما مالک کامل قدرت بودیم ولی همین شخص بر علیه آرمان ملت در یک دسیسه های سنجیده شده دقیق همانطوریکه در دور قبل به کرزی واگذار کرده بود اینبار را به غنی واگذار کرد!

>>>   Khorosoni
آی مردم ، آی مردم بلاخره میخواهید دیگر چه شود؟؟؟!!
حرف من متوجه آنانی وخصوصآ مردمان باشرف پنچشیری است که تا اکنون از این تبار فاشیزم اوغانی "گرگ درنده درلباس میش" ( عبدالله قندهاری) دفاع میکنند وبرایش کف میزند ونعره تکبیر میگویند.!
شما را به بنام خدا ، وبه یک لگ وبیست وچهار هزار پیغمبران ...وحتی به پنچ پیران پنچشیر تان قسم میدهم که این مردک جاسوس فروخته شده را ازخود دورکنید ،بس است وبس است. دست از دفاع بردارید که قوم ؛ ملیت وتاریخ تاجیکان را تباه کرده است . باورکنید که با استفاده از نام مسعود بزرگ قبلا این نسل را فروخته است ولی کوشش کنبد که نسل بعدی را نفروشد. وهمه آنهاییکه از این مار آستبن تا اکنون دفاع کرده اند ، بلاخره شما ها را به شرف وجدای وعزت انسانی تان قسم میدهم از این فرد مخرب دست بردارید درغیرآن به نام خدا قسم یاد میکنم که که فردا نزد تاریخ ، شهیدان راه آزدی وبلاخره نزد فرزندان خویش با این عمل سبکسرانه خویش مجرم تاریخ وتحقیر شده انسانیت محکوم هستیم. یلاخره میخواهید دیگر چه شود..؟؟؟ همه چیز اتفاق افتیده...
خدا را حاضر شاهد میدانم که من هیچ نوع مشکل شخصی وقرابتی باوی نداشته وندارم ، ولی ....
بادرود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است