عثمانی بیشتر از گذشته در قلب مردم جای دارد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۹    ۱۳۹۷/۳/۱۹ کد خبر: 151817 منبع: پرینت

تیم فاشیستی ارگ تحت ریاست اشرف غنی احمدزی، جناب علی احمد عثمانی وزیر دانشمند انرژی و آب را بر کنار کرد. از مدت ها قبل به این سو فاشیست ها متحد و یک پارچه علیه آقای عثمانی وارد کارزار شده بودند.

تیم ارگ در یک کوشش نا فرجام چند ماه قبل سعی کرد با فراهم کردن زمینه استیضاح آقای عثمانی تقلا داشت او را ظاهرا با روش های قانونی بر کنار کند، اما آقای عثمانی با پاسخ های قوی و مستند که به مجلس نمایندگان ارایه کرد مجلس را قانع ساخت و دوباره با اکثریت آرا رای تایید گرفت و به کار خود ادامه داد.

تیم ارگ این بار بر خلاف رای مجلس و بر خلاف قانون آقای عثمانی را سبک دوش کرد. ایستاده گی و مقاومت درخشان و شجاعانه ی آقای عثمانی در برابر تیم ارگ و شخص احمدزی بر سر زبان ها افتاد و خشم فاشیست ها را بیشتر از پیش شعله ور ساخت. با برکناری آقای عثمانی فاشیست ها آشکارا با مردم ما اعلام جنگ دادند.

به این فاشیست ها هشدار میدهیم اعمال غیر قانونی و قوم پرستانه ی آنها بی پاسخ نخواهد ماند و یقینن مردم ما با اعلام نفرت و انزجار خود نسبت به فاشیست ها از آقای عثمانی فرزند برومند خراسان زمین قدر دانی خواهند کرد.

عثمانی بیشتر از گذشته در قلب مردم ما جای خواهد گرفت.
درود و سلام بر عثمانی شجاع و مبارز!

لطیف پدرام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عثمانی
پدرام
نظرات بینندگان:

>>>   Khorosoni
آی مردم ، آی مردم بلاخره میخواهید دیگر چه شود؟؟؟!!
حرف من متوجه آنانی وخصوصآ مردمان باشرف پنچشیری است که تا اکنون از این تبار فاشیزم اوغانی "گرگ درنده درلباس میش" ( عبدالله قندهاری) دفاع میکنند وبرایش کف میزند ونعره تکبیر میگویند.!
شما را به بنام خدا ، وبه یک لگ وبیست وچهار هزار پیغمبران ...وحتی به پنچ پیران پنچشیر تان قسم میدهم که این مردک جاسوس فروخته شده را ازخود دورکنید ،بس است وبس است. دست از دفاع بردارید که قوم ؛ ملیت وتاریخ تاجیکان را تباه کرده است . باورکنید که با استفاده از نام مسعود بزرگ قبلا این نسل را فروخته است ولی کوشش کنبد که نسل بعدی را نفروشد. وهمه آنهاییکه از این مار آستبن تا اکنون دفاع کرده اند ، بلاخره شما ها را به شرف وجدای وعزت انسانی تان قسم میدهم از این فرد مخرب دست بردارید درغیرآن به نام خدا قسم یاد میکنم که که فردا نزد تاریخ ، شهیدان راه آزدی وبلاخره نزد فرزندان خویش با این عمل سبکسرانه خویش مجرم تاریخ وتحقیر شده انسانیت محکوم هستیم. یلاخره میخواهید دیگر چه شود..؟؟؟ همه چیز اتفاق افتیده...
خدا را حاضر شاهد میدانم که من هیچ نوع مشکل شخصی وقرابتی باوی نداشته وندارم ، ولی ....
بادرود

>>>   Nawabi
وزير انرژي و آب از طرف رياست اجراييه در اين سمت معرفي شده بود، ولي از سوي رياست جمهوري بركنار شد.
پس آقاي عبدالله در اين نظام چه كاره است؟

>>>   dh
داكتر عبدالله فکر کنم که از سهم پنجاه فيصد اش در حكومت وحشت مولي، خودش باقی مانده باشد و مستور خواهر زاده اش!.
مجيب الرحمن رحيمي كه سخنگوي هستند و عبدالقهار عابد هم ريس دفتر، اينها كه چوكي ندارند.
اون يكي كه بنام ويس برمك است اونکه بيزو چای صبح اش لوگر است نان شب اش قصر سلام خانه.

>>>   Idris Khan
این کار به توافق عبدالله صورت گرفته است. با غنی تفاهم نموده بود که در جریان سفرش به لندن اقای عثمانی را برکنار نماید تا بهانه ای برایش پیدا شده و بگوید که ما در یک کار انجام شده گیر ماندیم. ما ار منافقت ها و همکاری های پشت پرده وی با غنی و معامله گری ها و از پشت خنجر زدن های عبدالله خوب خبر داریم. عبدالله در تمام دسیسه های شیطانی غنی شریک است.

>>>   Najib Salam
تاجيك ها بپذيرند و يا نه ديگر رهبرى جز دكتر پدرام و نسل جوان ندارند ، ديگران ديگر حريف فاشيزم و شوؤنيزم قبيله نيستند و همه به نوعى دستان شان با زنجير غلامى قبيله و امريكاى ها بسته است و از بابت دوسيه هاى فساد دهن شان برچسپ زده شده است . معامله گران تاجيك آنقدر در فساد غرق اند كه ديگر توان جنبيدن را ندارند .
پدرام و نسل جوان امروز و يا فردا رهبرى جنبش آزادى و عدالت را در كشور به دوش خواهد گرفت و نظام قبيله را عملن به چالش خواهند كشيد .
تاريخ ما را لاجرم به جاى خواهد كشاند كه تصميم بگيريم . زمان رهبران خود را خواهد زائيد .

>>>   هرکس در مقابل فاشیزم مقاومت کند در قلب مردم جا دارد

>>>   لطيف جان عثماني ادم مسلمان است به گروه گي كه رياست انرا تو داري علاقهمند نيست كه عضوشود لطفا چاپوليسي را كم كن .
لالا هراتي

>>>   مرگ بر تبعیض وتعصب ریاست جمهوری باید وزیر دفاع وریس امنیت مولی (ملی) را برکنار کند که حامی تروریزم هستند اگر خاین میبود برطرف نمیشد

>>>   آفرین عثمانی صاحب باغیرت و قهرمان هستی همرای خائن های دست یکی نکردی مجبور ترا پس کنند گرجی غنی خودش مثل یک گدی پلاستیک است یک گیلاس آب را بدون اجازه خورده نمی تواند آشنای بدون اجازه رفته نمی تواند ۰

>>>   درحکومت پنجاه پنجاه نباید افراد جانب مقابلرا برطرف کند ریسجمهور ازروز اول قبول کرده بود که که هرکاریکه میکنیم مشترکا" بامشوره یکدیگر اجرا میکنیم حال کجا شد مشوره ات
جنات مغز متغر غر!
شاهد هم موجود است جانکیری واقعا ریس جمهور به یک تداوی روانی نیاز دارد آنهم درداخل شفا خانه
علی آباد زیاد نه یپ دوازده سال برای اینکه دولت داری را مردار کرده.

>>>   مغزهای .... و فاشیستهای ارگ تاب تحمل کوچکترین انتقادی از خود را ندارند. جناب عثمانی تنها کسی بود که در برابر استبداد انها ایستاد و حتی یک قدم هم به عقب برنداشت. دیکتاتور متقلب ارگ هر کاری که در توان داشت انجام داد تا ایشان را برکنار کند اما در برابر اراده و صداقت جناب عثمانی نتوانست راهی از پیش ببرد.

>>>   مردم افغانستان!
مبارک تان باشد!! اینک یک "قهرمان دیگر
بنام عثمانی" در حال شکل گرفتن است. اینکه قهرمان چه؟؟؟ نامش را پیدا میکنند!!!!!

>>>   وزیر نیست نوکر نیست دل ماست عثمانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است