سلام های گرم والی لوگر به امیرالمومنین (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۷/۳/۲۱ کد خبر: 151864 منبع: پرینت

محمدانورخان اسحاقزی والی دولت افغانستان در ولایت لوگر دیروز که با ممحمد نعیم آخندزاده والی طالبان در این ولایت صحبت تلفنی کرد، به او گفت که سلام های گرم من را به امیرالمومنین ملاهبت الله آخند زاده برساند.
(نیک هیلی او تاوده سلامونه امیرالمومنین ملاهبت الله آخندزاده ته وسیلتاً ورسوی)
اگر ملاهبت الله امیرالومنین است و محمدانور اسحاقزی والی دولت در ولایت لوگر، مومن، او چرا والی دولتِ تحت ریاست اشرف غنی در این ولایت است؟ در حالیکه مومن از لحاظ شرعی، همزمان دو امیر (دو اولی لامر و زمامدار)، آنهم دو امیر و زمام دار متخاصم و در حال جنگ نمی تواند داشته باشد.
در اینجا کدام یک درست است؟
ملاهبت الله امیر الومنین نیست و یا اینکه محمدانور اسحاقزی والی دولت در این ولایت نیست؟
محمد اکرام اندیشمند


محمدانورخان اسحاقزی والی در ولایت لوگر

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملاهبت الله
والی لوگر
نظرات بینندگان:

>>>   بعضی ها دین پرست شده اند بجای خدا پرستی! !!!!

>>>   هرگاه طالبان همرای ارگانهای دولتی فعلی یک شرکت سهامی جور کنند خوب است. درصورتیکه دیگر اشرار اتحاد میکنند آنها هم حق دارند . آنها در افغانستان یک جهت مسله است در غیر آن کجاست صلح؟
این تنظیم های جهادی وقتی خود را حقدار میدانند دیگران آیا حق ندارند؟

>>>   وقتی این کار را غنی خان میکند اسحاق زی چرا نکند هنوز اقای غنی در قلعه ای مستحکم ارگ در امن کامل بسر میبرد واسحاق زی هران ولحظه در خطر واستریس کامل به زندگی میکند اینجا شهر بی بازخواست است هرکه به طرز خود وبه دول خود میرقصدمرد انست که جان خودرا نگهدارد وباز ولایت هاو وزارت ها مشاورین خارجی دارند که همه کاره وتام الاختیار اند بدون مشوره وامر انها هیچ مکتوب ونامه صادر نمیشود ونامه ای اسحاق زی عین نامه ای ترزامی وترامپ است لا غیر
ضابط صالح

>>>   یا اینکه این والی تعین کرده شده اشرف غنی احمدزی خیلی بی عقل و ترسو است ویا اینکه از جمله طرفداران گروه مزدور و جاسوس پاکستان که یک خاین ملی وطنفروش بیغیرت را امیرالمومنین خوانده صدقه همین چوکی ومقام ولایت شود این انسان ...خوش کرده های ریس جمهور غنی بحیث والی لوگر و بغلان وجلال ابد و قندوز چندین ولایت دیگر است دیگر ما چه بگویم و بکی بگویم و بنالیم خداوند اینها و کسانی دیگری که در ارگ هستند نمک حرامی میکند خداوند این ها و امثال شانرا را براه درست اسلامی و انسانی هدایت کند اگر قابل هدایت نیستند هرچهزودتر این ها را از صفحه روزگار محو ونابود شان کند تا مردم بیچاره ما ازشرار انها در امان گردند .

>>>   صلح اصلآن وجود ندارد اما علاقه مندی پشتونها که عمرشان به خاوری و ذلت سپری شده را مقابل تروریستان ببینید و باز اوغانهای خواهان این هستند که ما هم اوغان در شناسنامه معلوم شویم.فقد دیگر غم شریکی با پشتون یا اوغان در حملات تروریستان خودشان کار درست نیست چون اینها زاتآ علاه قه قوم پرستی و زبان پرستی دارند وقتی طالب یا داعشیان اوغان اینهارا میکشند و اینها رضایت داشته باشند برای ما چه ؟

>>>   مه فکر نمیکنم که این آتش بست یک روز هم دوام بیاورد.
همین حالا پلان حمله انتحاری به کابل از طرف طالبان ترتیب شده است.

>>>   فرقی ندارد ازیک قوم اند اسحاق زی ها هم طالب هستند.دوطرفه اند احمدزی ها هم ازطالب دور نیستند.همه یکی اند.

>>>   این والی بیچاره ملامت نیست ، وقتی که رییس جمهور مملکت این همه کشته شدن سربازان و مردم بیگناه کشور به دست طالبان را به هر دلیل که خودش و اطرافیانش میدانند نادیده میگیرد و نزدیک است که از چاپلوسی خا... یک طالب عادی را بمالد پس والی خیلی حیثیت بالا دارد که سلام و احترامات خود را بالوسیله والی نام نهاد طالبان در لوگر به حضور امیرالمومنین آخوند زاده ارایه میکند . والی بیچاره ناچار است تا برای خود و خانواده خود تامین جانی از طرف طالبان را فراهم نماید

>>>   این هم شد حکومت

>>>   این والی رسمن ملا هیبت را امیر مومن ها شناخت.
حال سوال در این است که آیا غنی مومن است؟
اگر مومن است ملا هیبت امیرش است و باید شرعن از ملا هیبت اطاعت کند.
والی بی عقل

>>>   ایشان هم از توبره میخورد هم از آخور!
++
والی لوگر،فرستاده پیام
به امیر طالبان، با احترام
او ز « هیبت»استعانت خواسته
شاید، از ملا، بیعت خواسته !
والی ، تنخواه خور ارگ کابل است
یا که اشرف در گزینش ها، خل است؟
هرکه ساز خود زند، در شهر هرت!
گر توقربان گویی، او گوید که قرت!

>>>   روز دولت شب طالب

>>>   این هم شد انسانیت این هم شد مسلمان حیف نام
مسلمان که هر نجیس خود را مسلمان میگو ید
ملیونها حیف نام مسلمان ملیونها حیف نام انسان
از تمام حیوانات فقط وفقط گرگها خطا است بقیه
از همه رفتار از انسانهای فعلی بهتر است

>>>   غنی احمدزی با والی های طرفدار طالبان در یک مسیر روان هستند هه شان با طالبان تماس مخفی دارند و در قتل مردم ماسهیم هستند خون های ریخته شده مردم ما دامنگیر انها از ارگ تا والی های همکار به طالب لکه های خون شان دامن انها را سرخ کرده و دست شهدا و یتیمان و بیوه زنان در دادگاه الهی انها را با دامن های و دست های پر خون شان به محکمه الی میکشاند و از داد گاه الی نجات پیدا کرده نمیتوانند و درین دنیا رسوا و شرمسار هستند .

>>>   از داد گاه الی نجات پیدا کرده نمیتوانند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است