وزیر شهرسازی مجبور به استعفا گردید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۹    ۱۳۹۷/۳/۲۲ کد خبر: 151903 منبع: پرینت

رييس جمهورغنى قبل از سفر به قندهار ، استعفاى سيد سعادت منصور نادرى وزير شهرسازى را منظور كرده أست.

شنیده می شود که استعفای نادری بخاطر تکروی های اشرف غنی بوده و وی در این وزارت اجازه هیچ کاری بدون هماهنگی با مشاور ارشد رییس جمهور را نداشته است.

با وجودی که منصور نادری در طول دوران وزارتش یکی از پرکارترین وزرای کابینه غنی بوده است اما بازهم اشرف غنی به وی اعتماد نکرده و همچنان مشاوران غنی برکاری های وی نظارت می کردند.

یکی از نزدیکان وزیر شهرسازی ابراز داشت که وزیر تمایل به استعفا نداشت بلکه با عملکرد مشاوران غنی مشکل داشت که مجبور به استعفا گردید.

از سوی دیگر بگوش می رسد که سه معين اين وزارت از سوى رييس جمهور غنى نيز بركنار شده اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر شهرسازی
استعفا
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد كه مردم أهل تشيع بدانند كه اشرف .....بغير از خود هيچ كسي را وقت نميدهد، و يك هفته بعد خواهرش را هم از ارگ خارج ميكنند.

>>>   وقتی این مطلب را خواندم یادم از زمان کمپاینهای فرخنده زهرا نادری امد که در یکی از بیانیه های خود در یک گرد هم ای چنین میگوید{ اوضاع افغانستان مستلزم یک سپه سالاری فکری وسیاسی است تا کشتی لرزان اینکشور رابه ساحل نجات سوق دهد وان داکتر صاحب اشرف غنی!!! است}
دوست های گرامی یک خانمی که در انگلیس درس خوانده وخودرا بسیار روشن ودانسته هم قلمداد مینماید وقتی چنین بیان ظالمانه میدارد از دیگر ها چه توقع باید داشت ولی بعد ها دانستیم که این درس خوانده های انگلیس ویا به عباره ای دیگر اجنت های بریتانیا بودند از سوی انها ارسال ودرینجا بخاطر اشرف غنی گلون پاره نمودند وکنون به این سرنوشت مبتلا گردیدند خود کرده را نه درد است ونه درمان
لالی از ننگرهار

>>>   بسیار یک نیک شد میگویند چاه کن خود درچاه است. کمرغنیکگ و اتمرک را بسته کردن این نتیجه را در پی دارد. شما شاهد باشید عوض این وزیر یکنفر از لغمان یا از ننگرهار تقرر حاصل میکند.هههههههه
پیش بین خیر اندیش

>>>   از شکم تان گپ نزنید. جناب وزیر نهایت بی کفایت بود حتی نتوانست که قضایا کوچک موجوده وزارت را حل و فصل کند تمام روز در رشوه ستانی مصروف بود

>>>   خوب شان شد!
اینها باید در اول فکر میکردند و در هنگام انتخابات همراه با دوستم و احمد ضیا مسعود و غیره با تیم اشرف غنی یکجا نمیشدند. زیرا اشرف غنی نه سر داشت و نه پای. او یک خارجی است و در خدمت امریکا. نه پروای قوم خود را دارد و نه هم پروای قوم من و تو ره. نه از خدا میترسد و نه از بنده (به جز امریکایی ها). نه تعهد را میفهمد و نه وعده را (مسلمان به قول خود ایستاده میاشد در هر نوع شرایط که اشرف غنی نیست).

>>>   چرا استفعا داد، معلوم است که تیم فاشیست تفوق طلب زیادت خواه چرکین هرگز به قوم دیگر اجازه درخشیدن نمیدهند.

>>>   به تعقیب آن در وزارت معادن نیز تغییرات میاید؟ بزودی

>>>   خود خواهی و از خود راضی هم از خود حدو اندازه دارد اشرف غنی احمد زی نسبت دید قومگرایی و تعصب با علاوه ی از خود خواهی و خودراضی و تکبر اش و همچنان مخالفت اش با اشخاص صادق و کار کن و ازاد منش که چاپلوسی و اغا بلی نیستند مانند وزیر انرژی واب و وزیر شهر سازی که بر علاوه از سواد کافی دارای درایت کاری خوب صداقت و ایمانداری و صداقت و پاکی و اخلاق حمیده میباشند و چاپلوسی و اغا بلی گفتن در کار نامه ندارند نه خود رشوت میگیرند و نه بدیگران اجازه رشوت رامیدهند اشرف غنی احمدزی با چنین اشخاص مخالف است و مشاورین اش که الوده به فساد و خیانت است بالاتر از وزیر کابینه میداند خواست غیر قانونی و نامشروع همین مشاورین ارگ در موجودیت وزیرانی که نه خود سوء استفاده از وظیفه میکنند و نه بمشاور تعین کرده شدهارگ اجازه سوء ای استفاده را میدهد چنین وزرای کابینه از جانب ارگ در قدم اول وادار به استعفا دادن میگردد و اگر استعفا نداد بدون هیچ جرم و گناهی فرمان سبکدوشی ان صادر میگردد که نمونه ومثال اناستعفای وزیر شهر سازی از وظیفه اش و بر کناری وزیر انرژی و اب را گفت .

>>>   غنی مردمان غیر پشتو ن را این رقم بازی داد و فقط خود را ریش جمهور سا خت

>>>   ادامه کودتا بر ضد غیر پشتون ها
انتخابات لغو میشود و حالت اضطرار اعلام میشود.
سپر از دست مینداز که جنگ است هنوز

>>>   غنی احمدزی در عوام فریبی و قومگرایی و نفاقافگنی سر گلبدین قصاب کابل را هم خاریده و چندین قدم پیشتر است همه را فریب داده تنها کسی را که فریب داده نتوانسته و چرب دستی بر غنی احمدزی دارد و زیر تاثیر انها قرار گرفته از حرف و تصمیم انها شانه خالیکرده نمیتواند حنیف اتمر و معصوم استانکزی و اکلیل حکیمی است تمام پلانها و دسیایس و توطعه ها بال کشیدن ها و فرود اوردن ها توسط همین چهار تن که دو تا ان لوگری و دوتن شان لغمانی یعنی بطور مساویانه صاحب صلاحیت تام المختار هستند بدیکران حق داده نمیشود و شریک پنجاه پنجاه در قدرت دولتی را که طبق سند رسمی پا درمیانی وزیر خارجه سابق امریکا جانکیری به امضای داکتر عبدالله و داکتر غنی احمدزی امضاء گردیده با چار پیر کردن همین چهار ضلی سابق وابسته به حزب خلق قدرت دولتی را در یک نقط متمرکز کرده اند و بیدریغ سود و منفعت جویی بخودشان و هواه خواهان و طرفداران شان کرده کشور را در بد بختی و نا امنی قرار داده اند به اصطلاح عام اب را خت کرده اند و خود از ان ماهی میگیرند و اکنون که یک خبیث خاین وطنفروش بنام گلبدین راکتیار بنام مصالحه با خود یکجا و هم گام کرده اند اوضاع کشور به نهایت نا امنی و نفوذ بیشتر ترورستان طالبان مساعد ساخته اند و بد بختی بیشتر را بمردم ببار اورده اند هنوز کجاست این سریال طولانی و دراز است .

>>>   خوب شان می کنند این فارسی زبانان که برای قدرت پای بوسی می کنند وچرا ایت فارسی زبانان متحد نمی شوند وکاخ ستمگران را سرنیگون کنند .
زره

>>>   وزیر شهر سازی فقط و فقط برای موافقت نکردن زمین های که قرار بود به .....گلبیدین راکتیار داده شوه زیر فشار آمده
اقوام غیر پشتون بدانن که پشتون ها نه تنها برکناری آنها را میخواهد بلکه تصمیم نابودی همه آنها را هم‌در پلان دارن حال خواهی باور کن‌ نخواهی منتظر نابودی باش
احمد از کابل

>>>   ادامه کودتا بر ضد غیر پشتون ها
انتخابات لغو میشود و حالت اضطرار اعلام میشود.
سپر از دست مینداز که جنگ است هنوز

>>>   Najib Salam
آقاى خليل زاد اعتراف مى كند كه اوغان ( افغان) نام تاريخى پشتون ها است ، اما با پر روى تاكيد مى كند ديگران( غيراوغانها) هم بايد خود را با اين نام تعريف كنند!
از اين آقا بايد پرسيد كه چرا بايد چنين شود ، چرا اوغان ها حاضر نيستند خود را تاجيك ، هزار ه و ازبيك تعريف كنند!
چرا و با چه جبرى مردمان غير اوغان ( غيرپشتون ) بايست هويت تاريخى خود را قربانى كنند !

>>>   نسیب جان امانی‎.
دیکتاتور، فکر میکند که خودش چوپان و دیگر همه انسانهای جامعه گوسفند استند. از همین سبب، همه تلاش او این است که جامعه را به راستی و صد در صد گوسفندی بسازد. دور و پیشش از آدمهای گوسفندمشرب و بی خاصیت انباشته است. بدترین دشمن دیکتاتور کسی است که گوسفند نباشد. در کشورهاییکه توسط چند تا دیکتاتور اداره می شوند فقط یک « چوپان » است و چند تا سگش و یک مردم گوسفند شده . دیکتاتور ها، آدمهای احمقی استند. فکر میکنند هیچ مرگ ندارند !

>>>   در انتخابات تقلب كردي ما غرض نگرفتيم
نظام قبيلوي راايجادكردي ما غرض نگرفتيم
خانم يهودي ات را كه هويت خارجي دارد در كشور اسلامي ما بانوي اول بالاي زنان مسلمان مملكت
تعين كرديد
ما غرض نگرفتيم
هفته پنج مليون دالر ازبوديجه ملي به شماره حساب خانم يهودي ات ميرود ما غرض نمي گيريم
روزانه شش مليون افغاني تنها مصارف دفتر خانمت از پول هاي ملت ميكنيد ما غرض نميگيريم
بنام تداركات ملي مليونها دالر را غارت ميكني و قراردادها را براي اقارب خويشواندانت ميدهي ما غرض نميگيريم
وزارت ماليه را مصونيت جرمي داديد و يكنفر حارنوال را اجازه برسي نميدهي ما غرض نگرفتيم
در افغانستان پشتونها بالا تر از بيست درصد نيستند نود درصد موقف هاي دولتي را تصاحب كردند ما غرض نگرفتيم
با آمدن ات موج تعصب قومي دامنه پيدا كرد ما غرض نگرفتيم
آرشيف ملي افغان فلم را به ارگ انتقال دادي و غارت فرهنگي كردي ما غرض نگرفتيم
اكثريت نود درصد اقوام غير پشتون به خاطر استحكام حاكميت خودت در جبهات هروز شهيد ميدهند ما غرض نگرفتيم
نود پنج درصد تلفات ملكي كشورتحت حاكميت شما از طرف قوم پشتون صورت ميگيرد ما غرض نگرفتيم
تمام رهبري و تمويل طالب وداعش از خود ارگ به خاطر نسل كشي اقوام غير پشتون سازماندهي ميشود ما غرض نگرفتيم
نسل كشي هادر مناطق شيعه نشين به وضوع به خاطر غضب زمينهاي شان از طرف كوچي صورت ميگيرد ما غرض نگرفتيم
وزارت ماليه ١٠٠درصد قبيله پشتون را جابجا كرديد ما غرض نگرفتيم
ستون پنجم را حمايت ميكني ما غرض نگرفتيم
پنجا درصد كشور را به طالب و داعش تسليم كرديد ما غرض نگرفتيم
روز به روز اقوام غير پشتون را از ادارات سبگ دوش ميكنيد ماغرض نگرفتيم
حال ميخواهي بنام هويت جعلي و ننگين افغان تمام اقوام غير اوغان را از هويت پر افتخار شان ساقط و سند ملكيت كشور مارا به قبيله مهاجر خودت بسپاريد اما از اين بيشتر قابل تحمل نيست اين را مطمن باشي غني خان كه اين كشور اسم اصلي اش خراسان است افغان ويا افغانستان هويت جعلي قومي است كه از طرف انگليسها بالاي ما تحميل شده بلكي خراسان اسم جغرافيايي است به نام وياهويت هيچ قومي نيست بلكي متعلق به تمام اقوام كشور است
اين كشور دير ويا زود به نام اصلي اش خراسان اعاده خواهدشد .

علي سجادي

>>>   غنی مرد است و چند روز بعد ضرب --یر غنی و پشتون ها را خواهید دید. ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است