نماز عید فطر در ارگ و مصلاهای کشور برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۶    ۱۳۹۷/۳/۲۵ کد خبر: 151962 منبع: پرینت

نماز عید سعید فطر در سراسر کشور برگزار شد.
امروز جمعه مردم خداجوی کشور عزیز ما در سراسر این سرزمین، نماز عید سعید فطر را با شکوه برگزار کردند.
هنوز گزارشی از ناامنی در فضاهای برگزاری نماز سعید عید به رسانه ها نرسیده است.

نماز عید در ارگ نیز با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضای کابینه و متنفذین دایر گردید.
اشرف غنی پس از ادای نماز عید در ارگ، نخستین روز آتش‌بس را در افغانستان تبریک گفت.
وی افزود: از ۱۲ شب تا حال آتش‌بَس در سرتاسر افغانستان از سوی هر دو طرف عملی شده‌است. امیدواری این است که این آتش‌بَس ادامه یابد و دیگر خون کسی نریزد.

حکومت افغانستان از ۲۷ ماه رمضان آتش‌بس مؤقت را در برابر طالبان مسلح به اجرا گذشته و الی پنجم عید فطر نافذ است.
طالبان مسلح گفته‌اند که صرف در سه روز عید رمضان در برابر نیرو‌های افغان آتش‌بس می‌کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نماز عید
نظرات بینندگان:

>>>   به ارزوی اتش بس دایمی.
عاقل

>>>   لله الحمد از فضل دیانت ملت عزیز هرکه !ینجا امده مجبور گردیده تا تظاهر به اسلام ودیانت کنند تره کی باوجود این که معتقد به ماتریالیزم بود نماز های فرمایشی وریاکارانه میخواند وامین هم که از دشمن های سرسخت اسلام ومسلمین بودبه قول خودش{خوب بسم الله الرحمن الرحیم}‍!!! میگفت وببرک کارمل هم که معتقد به انتر ناسیونالیزم کارگری بودبه انظار عامه نماز میخواند ومسجد میرقت همچنان اشرف غنی که برای بیخ کن سازی اسلام ونابودی دین ومسلمان موظف است مجبور است برای فعلا تا تطبیق کامل برنامه ها وبه اکمال رسیدن چرچ ارگ به مسجد برود البته انچه میگویم تهمت واتهام نیست رولا غنی خود دریکی از مصاحبه هایش اظهار میدارد شوهرم معتقد به اسلام نیست او بیشتر به مسیحیت تمایل دارد این بیانات او در ارشیف موجود است ورولا غنی خود اذعان کرد هرگاه زنهای افغان راازاد بگذارند همه شان مسیحیت را قبول دارند!!! زنهای که ملا کندل وملا مشکی عالم ومسعودو مزاری زاده اند وصدها هزار فربانی برای اسلام داده اند ودر سنگرهای داغ با مردها یکجا رزمیده اند وغذا پخته اند به قول رولا خانم اگر ازاد بگذارید....فقط چند زن تکنوکرات ویا عده ای از خانم ها وزرا وروءسارا خانم دیده اند انها را با همه خانم های مبارز ومجاهد مقایسه کرده!!!
البته ملت مسلمان ومجاهدهرگز نه به نماز تره کی وامین وببرک فریب خوردند ونه هم به نماز عبدالله وغنی فریبفته میشوند اینها با این کرده هاشان فقط خودرا فریب میدهند
زلمی مجددی

>>>   کاش واقیعا مسلمان میبود همه در افغانستان نه بنام در حقیقت
وقتی خیانت را مدید سکوت نمیکرد
وقتی ظالم را مدید با او دستم هم‌نمیکرد
وقتی بیچاره و نادار را مدید روی نمیگردان
آنوقت می‌توان گفت مسلمان
یک مشت مزدور و خونخوار را جم کردین و لقب مسلمان را میدهین
از حزب جهادی تا طالب تا داعش همه از نطفه امریکای است پس مسلمان و جهادی در افغانستان وجود نداره بعلی بنام همه مسلمان است
احمد از کابل

>>>   نمایش و درامه سازی دولت قومی برای ملت گوسفندی
این نمایش ساختگی ففط برای احمق ساختن مردم افغانستان است.دولت قومی اشرف غنی پلانها و دسیسه های بزرگ برای تداوم دولت پشتونی وتمامیت خواهی خود دارند. اینها میخواهند به جامعه جهانی نشان بدهند که طالب ها آدم های صلحدوست هستند و باید در قدرت اینده افغانستان شریک شوند.

>>>   نسیب جان امانی‎.
دیکتاتور، فکر میکند که خودش چوپان و دیگر همه انسانهای جامعه گوسفند استند. از همین سبب، همه تلاش او این است که جامعه را به راستی و صد در صد گوسفندی بسازد. دور و پیشش از آدمهای گوسفندمشرب و بی خاصیت انباشته است. بدترین دشمن دیکتاتور کسی است که گوسفند نباشد. در کشورهاییکه توسط چند تا دیکتاتور اداره می شوند فقط یک « چوپان » است و چند تا سگش و یک مردم گوسفند شده . دیکتاتور ها، آدمهای احمقی استند. فکر میکنند هیچ مرگ ندارند !

>>>   سپاسگزارِ پیام های دوستان !
نمی خواستم پیام عیدی بگذارم .
سال ها است همه عید های ما عید گرسنگی و عید قربان است . عید قربان شدن آدم ها ، عید سوختن و عید ساختن با سوختن . این همه عید ؛ عید بیکاران نیست ، این همه عید ؛ عید نان آوران خانواده های فقر زده نیست . این همه عید ؛ عیدِ زنانی که جرم شان دوست داشتن است نیست . این همه عید ؛ عید معتادان نیست . همان عید اصلی ما ، نوروز هم عید خاکِ خونین شده .

>>>   دادفر اویانی
شما را بسیار سپاسمندم رفیق گرانمایه، ای مهریار و اما؛ من عید ندارم و نخواهم داشت تا زمانیکه شمشیر «الله اکبر» گردن من و خراسانی ها را بریده داشته باشد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است