بودجه ترور لطیف پدرام پرداخت شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۳    ۱۳۹۷/۴/۲ کد خبر: 152158 منبع: پرینت

یک خبر تایید نشده، از جانب یک معترض به سیاست های حنیف اتمر که در ارگ مسوولیت دارد و به دستور اتمر در آستانه اخراج قرار گرفته است، حکایت دارد که مشاور عالی امنیتی رییس جمهور، بودجه ترور لطیف پدرام نماینده مجلس و آگاه امور سیاسی را پرداخت کرده است.

این منبع می افزاید که مبلغ این بودجه به گروه ویژه ای داده شده است که ترورهای شهری را در پایتخت انجام می دهند و برای ترور لطیف پدرام چندین برابر دیگر ترور ها پول دریافت کرده اند.
منبع راجع به مقدار پول پرداختی به گروه ویژه ترور آگاهی ندارد اما اذعان می دارد که مبلغ زیادی برای این ترور هزینه شده است و این میرساند که تا چه اندازه وجود لطیف پدرام برای شورای امنیت ملی مشکل آفرین شده است.

هرچند پس از درج این خبر احتمال به تعویق افتادن این ترور وجود دارد اما لازم است تا طرفداران پدرام مواظب ترددها و افرادی که به وی نزدیک می شوند باشند.

در حال حاضر لطیف پدرام سردمدار مبارزه با قومگرایی ارگ بوده و تنها کسی است که در مقابل قومگرایی فاشیست ها با تمام توان به میدان آمده است.
امید می رود که با نشر این مطلب، طرح ترور داکتر لطیف پدرام خنثی گردد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
ترور پدرام
نظرات بینندگان:

>>>   طوری‌که از فحوای برنامه‌ی صلحِ ارگ با گروه طالبان برمی‌آید، به‌نظر می‌رسد که حکومت بیش از آن‌که به دنبال قطع جنگ و برقراری صلح در کشور باشد، به دنبال کشیدن پای طالبان از دست پاکستان، گرفتن آن به دست خویش است. حکومت کابل به شدت تلاش می‌کند تا به‌منظور تقویت هژمونی قومی، گروه طالبان را بسیج کنند تا از آن‌ها برای برآورده شدن برنامه‌های ناتمام به‌ویژه در انتخابات‌های پیش‌رو استفاده اتنیکی کنند. این کُنش نه «صلح پایه‌‌دار» است و نه برنامهٔ «پایان جنگ»، بلکه یک طرح «بین‌الافغانی» است که سایر اقوام درآن نقش ندارند.
#هارون_معترف

>>>   Arianfar
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل.
چنین بر می آید که امریکا راهی جز تقسیم خاک و دستگاه دولت افغانستان با پاکستان نداشته و ندارد. برنامه سپردن بخشی از خاک افغانستان به نیروهای وابسته به پاکستان یعنی حزب اسلامی، طالب و شبکه حقانی روی دست است. بخشی از دستگاه دولت هم در عمل به وابستگان پاکستان داده شده و می شود. گذشته از این ها، پاکستان خواستار حضور در شمال هندوکش هم است که این هدف با آوردن داعش و طالب و تقویت مواضع حزب اسلامی به شمال تحقق پیدا می کند.
در این برنامه انگلیس و اسراییل هم در کنار امریکا اند.
شیوخ مرتجع عرب پروژه را تمویل می کنند. بی چون و چرا رژیم فاشیستی اخوانی اردوغان هم در کنار پاکستان است.
در یک سخن، شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل.
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها
آری! افعانستان در آستانه مبدل شدن به یاغیستان است. قرار است برای محاصره ایران و رخنه در آسیای میانه افغانستان به بزرگترین لانه دهشت افکنی در جهان مبدل شود.

>>>   Ahmad
شیر خراسان زمین همیشه صحتمند موفق سربلند باعزت باافتخار خوش خندان باشید.
ورد زبان همه گان قرار دارید خداوند متعال در هرحالت نگهدار شما باشد و دشمنانت ذلیل سرنگون باد .

>>>   Sangi
زنده باشید پدرام عزیز انشاالله به مبارزه تان ادامه بدهید پیروز استید به کمک خداوند

>>>   تاجیک ها ، اوزبیک ها و هزاره هابارها برای تان گفتند که ما "افغان" نیستیم ولی مرغ شما یک لنگ دارد و منطق تان منطق جعل و تزویر است.

>>>   پایگاه ما شخص نیست، پایگاه ما فرهنگ و تمدن و تاریخ ماست که همچنان قدرتمند است و از نشستن این ...ها آسیبی نمی بیند.

>>>   به شما .... زی گک ها باید گفت کاکا ست که انگور در تاک هاست
اگر مرد هستید .....خود بکشید نه از ...ترامپ. ببینم تا کی در ... ترامپ کشال خواهید ماند.

>>>   این یکی از آرمان هایم بود که یکروزی مردم به خیابان ها بریزند و بگویند که « ما افغان نیستیم ».خدا را سپاس میگزارم که پیش ازمرگم چنین چیزی را به چشم دیدم .
یکی دیگر از آرمانهای اصلی ام این بود که نام گرامی « تاجیک » وارد گفتگوی سیاسی و فرهنگی در کشورما شود و تاجیکان بگویند که « ما تاجیکیم ». سپاس خدای بزرگ را که اکنون هویت خواهی تاجیکی وارد متن گفتار روزانه مردم گردیده است و همتبارانم به افتخار میگویند که ما تاجیکیم .
یک آرمان بزرگ و دیرینه ام این بوده است که نام کشور از افغانستان به خراسان یا آریانا برگردانده شود. اگرزنده باشم و این آرزویم نیزبه واقعیت مبدل گردد، خودم را پیروز ترین مرد جهان میدانم.با سپاس. تاجیکم با تاجیکانم زنده ام.
عمر راوی.

>>>   اگر قرار است لطیف پدرام را ترور کنند پس نباید تنها به ترور وی اکتفا شود. بلکه چوکره های وی را هم باید تک تک به جزای اعمال شان برساند.
هر چه زودتر چی بسا بهتر.

>>>   خداوند بزرگ این مرد آزادیخوه را ازشر فاشست های تیم ارگ درامان داشته باشد
زنده باد عبدالطیف پدرام

>>>   امشاالله این بار بودیجه ترور اتمر (...) وتیم اش ازطرف خداوند برای عزرایل
پرداخت میشود. دوستان مطلع باشند ....

>>>   میخواهند با این شایعات پدرام را شخصیت بسازند، اگر برای ترور پدرام پلان ساخته باشند، هزینه زیادی کار ندارد، توسط افراد گرد و نوایش ترور خواهد شد اما او را ترور نمیکنند که به یک قهرمان تبدیل خواهد شد! او باید ترور نه بلکه محاکمه شود! او خلاف قانون اساسی افغانستان عمل میکند و عمل خلاف قانون اساسی جرم است و او باید بنا به همین جرم محاکمه شود، او صد ها و هزاران تخطی دارد که نیاز به ترور وی نیست، او خائین ملی است و خیانتش نیز واضح.
میهن زرغون

>>>   پدرام تنها نیست در صورت ترور پدرام از جانب حنیف اتمر توسط باند ترورستی اش مگر ارگ و ارگ نشینان بدیگر روی زیر و زبر خواهند شد هوشدار اتمر ...

>>>   خاطر تان جمع باشد که یک موی از سر لطیف خان پدرام، یون، ظاقت.... مک نمی شود . زیرا این ها به استشاره ابادران اشغالگر خود به نفاق افکنی مصروف اند و هم اشغالگران می خواهند تا با پیش کشیدن مسائل قومی اذهان مردم مارا متوجه یک چیزی دیگر کند تا مردم به اشغالگران و جنایات شان توجه نه کند.
شعیب

>>>   خنثي شد .
تشكر از شما

>>>   زندگی و مرگ آقای لطیف پدرام پس از اختراع ، مصطلح مضحک « فدرال اسلامی» دیگر آن حساسیت و نگرانی سابق را برای روشن اندیشان ملی غیر وابسته، ایجا د نمیکند.
پدرام با کدام دستاویز، واژهء تاریخی و ملی« خراسان» را که بازماندهء روزگاران قبل از اسلام است، به کلمهء اسلام، چسپانیده است؟
لطیف پدرام نشان داد که یک فرصت طلب و تاجر سیاسی است و میتواند به خوبی از عهدهء هرگونه معاملهء سیاسی و سرکاری با همگنان خویش، یعنی حکمتیار و سیاف و اشرف خان و اتمر خان..بدر آید وتبار خویش را به پشیزی بفروشد...
( ف. فاریابی)

>>>   آقای لطیف پدرام، هرگز ترور نمیشود ، زیرا اهل معامله و دادوستد سیاسی است؛ وی سال ها پیش میگفت، طالبان در قندهار، به حکومت برداشته شوند، و اجازه دهند آقای پدرام و همفکران شان ( مجاهدین )در بخش شمالی کشور، حاکم شوند.
ایشان، وقتی در پاریس بود، به تبلیغ «سکولاریزم» دست می یازید، زمانی همسفرهء حزب دموکراتیک خلق بود؛ اینک مبلغ پرشور« فدرال اسلامی» است!
برای آقای پدرام ، بلاشبهه، اسلام عزیز(!) روزی ده و منفعت گستر است،اما مجاهد و طالب و اسلام،شکم گرسنه گان دیار مارا، درین سالها، سیر نکرد؛ حتا اسلام سیاسی، امنیت عنعنوی دورهء داوود و ظاهر شاه را نیز به گورستان سپرد، مگر غیرا ین است؟
آقای پدرام با آقای اتمر وجوه مشابه و مشترک فراوان دارد،این دو به یکدیگر آسیب نخواهند زد.
احسان رهیاب، خیرخانه کابل

>>>   با این ترفندها نمیتوانید از پدرام شخصیت بسازید.

>>>   هيچ وقت همچو أشخاص ترور نخواهند شد، چون از بودن شان تيم ارگ و اتمر لنگ نفع سياسي ميگيرند،، اما امكان ترور بزرگان جهادي بسيار زياد است.

>>>   این هم یکی از پروپاگند ها جهت مهم نشان دادن پدرام. با این ترفند نمیتوان از او یک شخصیت ساخت. او طرد شدۀ حتی قوم خودش است. کسیکه تجزیه کشور ما را می خواهد، برای برادرکشی تبلیغ می کند، طرد شده است.

>>>   آفرین بر تو ای طوطی شیرین گفتار سران کنونی تاجکان درست است چنین هستند ولی تاجکان بزرگترین قوم این کشور بوده و معدن تمام علم وادب وفرهنگ وهنر هستند تاجکان میراث دار بزرگ ترین ادب واخلاق وبنیان گذاران دولت وصنعت وکشاورزی در 5000 سال قبل در بخدی بلخ بودند ویما اولین پادشاه شان بود شما مردم کوچی بد بخت را به ریاست وپادشاهی چی شما بروید گله چرانی کنی بد بخت ب.... انگلیس بی .....شما را به زور این جا مقرر کرد وبرای این که بتواند بعد از چند صد سال برگردد ونوکرانی داشته باشد شما را بر فرق این قوم های با عزت مانند ....که بر گوسفندان مقرر است مقرر شده اید تا با مساعد شدن زمینه دوباره تجاوز انگلیس بتواند از شما استفاده ابزاری کند.
آریائی تبار

>>>   فگر میکنم که کدام برنامه جریان دارد

>>>   هیچ شک نداشته باشید این کارهای ناشایست و پست را این ها کردن و دوباره ادامه هم میدهند.امیدوارم واز خداوند یکتا میخواهیم که این اتفاق هرگز نیافتد.حالا گرفتیم که افتاد چیزی تغیری نمیکند.! اول اینکه صد ها پدرام.دیگری وجود دارد که جای پدرام اول را پر کند. دوما اگر این اتفاق بیافتد .میلیون ها نفر از هوا داران پدرام کابل را به آتش میکشند. من منحیث یک وطندار ازروی دلسوزی برایتان توصیه می کنم. بیایم باهم متحد شویم کشور مان را آباد کنیم به حرفای شاطین که میخواهند مارا پارچه پارچه کنند.گوش ندهیم اگر حرف آنها برای ما سودوفايده میداشت تاحالا به یک جای رسیده بودیم

>>>   خداوند عطامحمد .... را ذلیل تر کند که آرزو های عدالت خواهی ، مردم اضافه از هجده ملیون اقوام تاجک ،هزاره ، اوزبک ، ترکن ، ایماق ، عرب ،نورستانی ، بلوچ ، پشه ای ، گجر ، قرغز ، قزلباش ، براهوی ترک و غیره را با ترفند های سود جویانه به خاک ریخت .
و اما فاشیزم مطلع باشد که فرد فرد این اقوام داعیه ای عدالت خواهی و عصیان ضد فاشیزم را طور جوشان در سینه دارد .
م. زمین بوس کابل

>>>   پدرام تنها نیست صد ها پدرام درین کشور اند و پدرام پیروز میشود زنده باد پدرام قهرمان

>>>   وزیر قبلی فرهنگ باری جهانی _ وزیرقبلی تجارت - وزیر مخابرات - وزیر شهر سازی - وزیر مالیه - وزیر دفاع قبلی - وزیر خارجه هم مورد قبولش نیست - وزیر برق - وزیر فر هنگ رسول باوری - مشاور دراصلاحات ضیا مسعود - معاون اول دوستم-
هیچکس را خوش ندارد

>>>   iai
ای جوان ؟ ای مردم ؟ ای جامعه مدنی؟ بلاخره ای آنها که زنده هستید و دست وپای و کله دارید ؟ میدانید بالای شما چه میگزرد. این نوکر استعمار نوین با یک گروه خود فروش که در ارگ لانه نموده هر روز شما را توهین، تحقیر نموده هویت شما را با فرهنگ بلند آریایی تان از شما میگیرد. جوان میهنم برخیز قیام کن، رستاخیز نوین را برپا کن در غیر آن از بیخ و ریشه این آدم دیوانه شما را نابود میسازد فاشیستان قبیله نیز با وی دست واستین را برزده برای نابودی هویت شما با هم یکی گردیده اند.

>>>   Zarifi
موج ایم که آسودهگی ما عدم ماست
تا هنوز که دکتر پدرام به تنهایی خود توانسته است جیغ پشتونیزم و پشتونیست های ولگرد کوه سلیمانی که هیچ منطق مدنی ندارند را در بیاورد و حتا از غولبدین حکمتیار را، و این خود بزرگی پدرام را نشان میدهد.
و تشکر از از وکیل های اقوام شریف هزاره، اوزبیک، تاجیک.... که از دکتر پدرام بزرگ پشتبانی کردند و امروز رسمن شورای ملی به دو دسته شد اوغان و غیر اوغان

>>>   هنگامی به کوچی ها ۱۰ کرسی پارلمان به گونه فوق العاده داده میشود ، اقوام دیگر مانند گجر ها ، ایماق ها ، نورستانی ها ، عرب ها ، سادات ها و چی کمی و کمبودی از کوچی ها دارند که محروم ازین بخشش حکام شوونیست قبیله می شوند .
آیا این نماد شوونیسم و فاشیزم قبیله نیست ؟ ( پدرام )

>>>   راوی‎ heeft een video gedeeld.
دو صد هفتاد سال به زور ، به جبر، به نیرنگ حکومت کردند. دو صد وهفتاد سال صدای مردم را در گلوی شان خفه ساختند. دو صد هفتاد سال وطن فروختند و غلامی بیگانه را کردند. از صدای عدالتخواهی وحشت دارند. وحشیگری شان را در این نوار تماشا کنید . امروز در مجلس نماینده گان قصد حمله بر داکتر پدرام را داشتند که موفق نشدند.

>>>   به سران قبیله آقایان: اشرف غنی احمدزی, حنیف اتمر, استانکزی, اسماعیل یون, خپلواک, رحیمی, حکمتیار و دیگران:اسلام علیکم ورحمتالله وبرکاته امابعد: پدرام عدالت خواهی کرده نه تمامیت خواهی, پدرام درمجلس نماینده گان گفت که چرا درحوزه انتخاباتی غزنی اینطوربیعدالتی میشود که قوم هزاره ازقح رای محروم وقوم خاص دیگری رای بگیرد این حرف هایش عادلانه است چرا این وکلا بالایش حمله وحشینه میکند؟چرا پلان ترو وی را گرفته اید؟درهمین سایت خواندم که زیادترین بودجه را بخاطرترور پدرام تخصیص داده اند؟بجای ترور پدرام اکلیل حکیمی نظر به خیانت هایی که کرده حد اقل یک تحقیق شود. بجای ترور پدرام از آقای فاروق وردک که مکاتب خیالی ومعلم های خیالی داشت هیچ پرسانی نکردید؟صدها مردم ما اعم از پیر وجوان مرد وزن درشهر ها توسط تروریست به شهادت میرسند ازان ها پرسان شود>افسران برجسته ووطنپرست اندرابی,نجرابی,پنجشیری,بامیانی وده هد تاجیک وهزار ترومیشود سربریده میشود بازهم به قاتلین کمک میکنید که درشهر کابل بیایند وعزیزالله ها ودیگان را شهید بسازند .جلواین تروریست هارا بگیرید بجای ترور پدرام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است